اخبار سیاسی

نگرانی از مصرف شدید آب برای توسعه فناوری هوش مصنوعی

استفاده قابل توجه و رو به افزایش شرکت های عمده فناوری دنیای از حجم زیادی از آب برای خنک کردن مراکز داده هایی که با تکیه به هوش مصنوعی کار می کنند، نگرانی در مورد اثرات این امر بر محیط زیست دنیا را افزایش داده است.

7 اسفند 1402

نشست کارگروه گردشگری استانهای زاگرس نشین برگزار شد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، نشست کارگروه گردشگری استانهای زاگرس نشین برگزار گشت.

28 دی 1402

سه تذکر به وزیر ارتباطات درباره فیبر نوری

زومیت نوشت: نمایندگان مجلس درباره قیمت و سرعت اینترنت فیبر نوری به وزیر ارتباطات تذکر دادند.

30 آبان 1402

خروج تاریخ ساز یاسمین مقبلی از ایستگاه فضایی بین المللی

ایسنا نوشت: لورال اوهارا(Loral OHara) و یاسمین مقبلی(Jasmin Moghbeli) قرار است امروز در ساعت 8:05 صبح به وقت منطقه زمانی شرقی(15:35 به وقت ایران) از ایستگاه فضایی بین المللی(ISS) در یک پیاده روی فضایی که حدود هفت ساعت طول خواهد کشید، قدم بگذارند.

10 آبان 1402

داستان هایی از ظلم و جنایت انگلیسی ها در بوشهر

به گزارش خبرنگاران، مجموعه داستان انگلیسی ها در بوشهر از 16 داستان با عنوان های پرتقال، پنکه هواپیما، پهلوون، تنیس، چگونه ملک التجار بوشهری به خاک سیاه نشست، چلچراغ، حاج رئیس(رئیس التجار بوشهری)، دو نوکر، طاق خونی، روی انبوهی شوریده ناظر بازار، باغبان...

21 تیر 1402

مدیران کل توسعه کتابخانه ها و امورعمرانی نهاد از کتابخانه مرکزی ایلام بازدید کردند

به گزارش خبرنگاران در ایلام، هادی امیری، مدیرکل امورعمرانی و اصغر گودرزی، مدیرکل توسعه کتابخانه ها و مشارکت های نهاد کتابخانه های عمومی کشور، به منظور پیگیری شرایط خدمات رسانی و نقاط قوت و ضعف کتابخانه مرکزی استان ایلام، از این کتابخانه بازدید کردند.

13 تیر 1402

10 سه گانه ابرقهرمانی برتر از بدترین تا برترین

در روزهایی که ژانر ابرقهرمانی با دنیاهای سینمایی بزرگ پیوند خورده است و برای اینکه داستان کامل یک اثر سینمایی را متوجه شوید، باید 40 فیلم و سریال دیگر را دیدن کنید، اتفاق خوشایندی است که به سراغ برترین سه گانه های ابرقهرمانی تاریخ برویم، آثاری که اغلب...

30 خرداد 1402

گلایه اردوغان از ایران، رفتار تهران، آنکارا و باکو را ناراحت می نماید!

آناتولی نوشت: رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در راه بازگشت از سفر خود به جمهوری آذربایجان در جمع خبرنگاران گفت: (کریدور زنگزور) باید گفت که مشکل با ارمنستان نیست بلکه مرتبط با ایران است. موضع ایران در این مورد هم آذربایجان و هم ما را ناراحت می نماید.

26 خرداد 1402

افزایش 20 درصدی یارانه دهک های پایین جامعه، برخورد شدید با تخلفات احتمالی صندوق بازنشستگی کشوری

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تاکید نمود: تصمیم بر این شده تا 20 درصد به یارانه دهک های پایین جامعه اضافه گردد و با توجه به گشایش های مالی امیدوار به ایجاد رونق خوبی در سال 1402 هستیم.

26 خرداد 1402

سقوط آزاد لیر ترکیه

به علت تغییر سیاست ترکیه پس از انتخاب مجدد اردوغان، لیر به پایین ترین سطح خود رسید.

21 خرداد 1402

عزل رئیس بیمارستان ولیعصر بروجن به دستور وزیر

وزیر بهداشت و درمان در بازدید از بیمارستان ولی عصر (عج) بروجن، به دلیل بعضی ناهماهنگی ها و نارسایی ها در اورژانس این مرکز آموزشی درمانی، دستور عزل رییس بیمارستان ولی عصر(عج) را صادر کرد.

17 خرداد 1402

مشکل عدم تغییر اتوماتیک ساعت گوشی ها به کجا رسید؟

ایسنا نوشت: طبق آخرین گفته های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موضوع تغییر ساعت اتوماتیک شاید در بالای 90 درصد گوشی ها صورت گرفته باشد؛ اما برای بعضی از مدل های گوشی مانند سامسونگ هنوز این اتفاق رخ نداده که در حال رایزنی هستند و یک به یک در حال اجرا است.

12 خرداد 1402

شاهرخ خان مدل تبلیغاتی این گوشی چینی شد!، عکس

شعبه هند Realme امروز اظهار داشت که شاهرخ خان (SRK) فوق ستاره بالیوود (SRK) را به عنوان سفیر برند خود در دسته گوشی های هوشمند انتخاب نموده است.

6 خرداد 1402

راه حل برطرف انحصار مقرون به صرفه سازی خودروهای بخش خصوصی نیست

با اقداماتی که دولت در بخش خصوصی به بهانه برطرف انحصار و با قیمت سازی کاذب شروع نموده است نه تنها نمی توان انتظار برطرف انحصار در صنعت خودرو را داشت بلکه باید در انتظار سرریز تقاضای کاذب و هجوم سرمایه های سرگردان و ویران کننده به سمت خودروهای بخش خصوصی...

21 اردیبهشت 1402

ضرغامی: بعضی از بناهای تاریخی ما تبدیل به سگدونی شده است

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: مدیران ما نباید صرفاً شرایط را توصیف نمایند، مدیران ما باید راه چاره بدهند.

14 اردیبهشت 1402

مهارت پشتیبانی از رهبر سازمانی نو

تصور کنید که شما به زودی یک مدیر نو خواهید داشت. برای موفقیت رهبر سازمان نو خود در آغاز فرآیند شغلی نو چه کاری می توانید انجام دهید؟ شما می توانید با یک معارفه حرفه ای و ارتباطات سازمانی فعالانه با رهبر سازمانی نو خود (و خودتان) به آن ها یاری کنید.

13 اردیبهشت 1402

انتصاب دستیار نو وزیر امور خارجه در امور دریای خزر

وزیر امور خارجه، علیرضا جهانگیری را به سمت دستیار وزیر در امور دریای خزر منصوب کرد.

11 اردیبهشت 1402

دولت لایحه دوفوریتی واردات خودروهای کارکرده را به مجلس فرستاد

براساس این لایحه، واردات خودروهای کارکرده که عمر آن ها در محدوده پنج سال است، به شرط دریافت گواهی از سازمان های استاندارد و محیط زیست مجاز خواهد بود.

7 اردیبهشت 1402

به راویان موزه متروپولیتن گفته بودند نام خلیج فارس را نیاورید

خبرگزاری مهر/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، به راویان موزه متروپولیتن گفته بودند نام خلیج فارس را نیاورید.

6 اردیبهشت 1402

کیم جونگ اون به مقبره پدربزرگش نرفت

ایسنا نوشت: به نظر نمی رسد که رهبر کره شمالی به مناسبت صد و یازدهمین سالروز تولد بنیانگذار این کشور از مقبره پدربزرگ فقیدش بازدید نموده باشد.

28 فروردین 1402
تعداد: (232)