همه اخبار و مقاله ها

عکس های سخنگو با هوش مصنوعی مایکروسافت، فیلم

این سیستم قادر به فراوری حالات چهره، حرکات لب کاملاً هماهنگ و حرکات طبیعی سر است.

30 فروردین 1403

کدام خوردنی ها حاوی مواد شیمیایی ماندگارند؟

متخصصان آمریکایی در یک مطالعه تازه از بیش از 700 نفر سوالاتی در خصوص رژیم غذایی شان پرسیدند، از جمله اینکه چه مواد غذایی و نوشیدنی های خاصی را مصرف می نمایند (مانند سبزیجات، نان، نوشابه های انرژی زا، شیر و چای) و سپس سطح مواد شیمیایی ماندگار در خون آنها...

29 فروردین 1403

راز ماندگاری فال اوت: نیو وگاس در داستان آن نهفته است

بازی فال اوت: نیو وگاس (Fallout: New Vegas) به طرز کم نظیری در صنعت بازی های ویدیویی دوام آورده و حتی در میان طرفداران این سری، به عنوان یک اثر کلاسیک واقعی در ژانر نقش آفرینی، جایگاه ارزشمندی را بدست آورده است و عشق به آن هنوز هم در میم های خنده دار، فن آرت و بحث...

27 فروردین 1403

ببینید؛ از گیم پلی ارمک برای مورتال کامبت 1 رونمایی شد

استودیوی ندررلم (Netherrealm) انتها از تریلر گیم پلی شخصیت ارمک (Ermac) برای بازی مورتال کامبت 1 رونمایی نموده است.

25 فروردین 1403

بازدید بیش از 44 هزار توریست از گلپایگان

رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان گلپایگان گفت: ارگ تاریخی گوگد، سنگ نگاره ها، مناره سلجوقی و امامزادگان 17 تن بیشترین آمار بازدید گردشگران نوروزی را به خود اختصاص دادند.

22 فروردین 1403

لحظه ای رعب آور از تاریکی مطلق آسمان طی خورشیدگرفتگی!، فیلم

خورشید گرفتگی 8 آوریل رویت شد و بر اساس گزارشات این پدیده، ایالات متحده، مکزیک و کانادا را تاریک کرد. ماه به طور کامل خورشید را در امتداد نواری به عرض 185 کیلومتر و طول 16000 کیلومتر پوشاند.

20 فروردین 1403

محقق زن ایرانی به راز پشتک زدن کبوترها پی برد، عکس

حداقل پنج ژن در کبوترها شناسایی شده که در پشتک زدن برخی از این گونه ها نقش دارند.

20 فروردین 1403

اپل روسیه را عصبانی کرد

آژانس آنتی تراست روسیه طی نامه ای به اپل از این شرکت خواسته تا شرح دهد چرا کاربران روسی دسترسی کامل به قابلیت های بانکداری و سرویس های پرداخت ندارند.

18 فروردین 1403

جاذبه های گردشگری ریگان

شهرستان ریگان در شرق کرمان، در مسیر ارتباطی چابهار، سرزمینی بکر با بزرگ ترین تپه های شنی جهان و منطقه ها کوهستانی با آبشارهای اعجازانگیز است که همه روزه تعداد زیادی گردشگر را به سوی خود فرا می خواند.

17 فروردین 1403

قیمت باورنکردنی پایین اولین خودروی شیائومی، عکس

اس یو 7، اولین خودروی شیائومی به زودی با قیمت رقابتی عرضه می گردد. در واقع قیمت سدان برقی SU7 حتی به 2 میلیارد تومان هم نمی رسد!

15 فروردین 1403

مسائل شایع گوارشی در ماه مبارک رمضان و راهکارهای رفع آن ها

افرادی که در ماه رمضان روزه می گیرند، تغییرات زیادی را در برنامه غذایی روزمره خود تجربه می کنند. روزه گرفتن یک تمرین معنوی است که می تواند فواید زیادی برای سلامتی داشته باشد، اما اگر با عادت های غذایی خوب و سبک زندگی سالم همراه نشود، ممکن است به سرعت...

13 فروردین 1403

کاربرد باورنکردنی پوست سیب زمینی

محققان با استفاده از پوست سیب زمینی نقاط کوانتومی کربنی فراوری کردند، این نقاط برای حذف آلاینده هایی نظیر سموم دفع آفات و رنگ ها از آب قابل استفاده هستند.

11 فروردین 1403

کدام شبکه اجتماعی به تولیدکنندگان محتوا پول بیشتری می دهد؟

خواه یک فراوری کننده محتوای تازه کار باشید یا یک حرفه ای باتجربه، شاید بخواهید بدانید کدام پلتفرم شبکه اجتماعی در سال 2024، بیشترین پرداخت را دارد.

10 فروردین 1403

بسته الحاقی داستانی Dead Island 2 ماه آینده عرضه خواهد شد

بازی جزیره مرده 2 (Dead Island 2) یکی از عناوین به شدت مورد انتظار بود که چندی پیش عرضه شد. این بازی از زمان عرضه توانست موفقیت نسبتاً خوبی کسب کند و توجه هواداران را به خود جلب کند. با این حال جزیره مرده 2 مسائل زیادی هم داشت و همین موضوع باعث شد تا نمرات چندان...

8 فروردین 1403

بهترین گجت های بیسوس از نگاه خبرنگاران مگ؛ 17 محصول قابل اطمینان و کاربردی

بیسوس، به عنوان یکی از شرکت های چینی پیشرو در صنعت تکنولوژی با تولید محصولاتی باکیفیت، ایمن و قابل اعتماد نام خود را در بازار جهانی گجت های هوشمند بر سر زبان ها آورده است. در این مطلب از خبرنگاران ، قصد داریم به بررسی بهترین گجت های هوشمند بیسوس در خبرنگاران...

6 فروردین 1403

این قابلیت تازه IOS18 است

بلومبرگ در گزارش جدیدی می گوید iOS 18 علاوه بر قابلیت های هوش مصنوعی، دارای قابلیت های تازه ای برای شخصی سازی صفحه خانگی آیفون خواهد بود.

5 فروردین 1403

بهترین گجت های سامسونگ از نگاه خبرنگاران مگ؛ 21 محصول با امکانات کاربرپسند

سامسونگ، یکی از بزرگترین و معروف ترین شرکت های تکنولوژیک جهان، به طور مداوم در حال ارائه گجت هایی است که با کیفیت، ابتکار و عملکرد بالا مورد استقبال طیف گسترده ای از کاربران قرار می گیرند. در این مطلب از خبرنگاران مگ به بررسی بهترین گجت های سامسونگ خواهیم...

1 فروردین 1403

تجهیزات کشتار جنگنده های اف35 ایتالیا!، عکس

سایدوایندر، موشک هوابه هوای کوتاه برد بر روی F-35های ایتالیایی مصب خواهد شد.

29 اسفند 1402

الزامات و محدودیت های ورود خودرو به کیش اعلام شد

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، الزامات و محدودیت های ورود خودرو به کیش اعلام شد.

28 اسفند 1402

عینک هوشمند، محصول بعدی اپل پس از ویژن پرو

در حالی که اپل امکان عرضه نسخه ارزان تر ویژن پرو را بررسی می کند، نقشه راه این شرکت که از طریق یکی از افشاگران در ایکس فاش شده نشان می دهد که غول فناوری در پی ورود به حوزه تازه عینک های هوشمند است.

27 اسفند 1402
تعداد: (1430)