تئاتر

جنگ و صلح به کار خود ادامه می دهد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا؛ دور نو اجراهای نمایش جنگ و صلح از 21 خرداد ماه در پردیس تئاتر شهرزاد شروع شده است و تا 16 تیر ماه ادامه خواهد داشت.

5 تیر 1402

واکنش رضا کیانیان به یک نقل قول کذب

رضا کیانیان بازیگر سینما و تئاتر با انتشار پستی در صفحه مجازی اش تاکید نموده است که از دو قطبی گری بیزارم. همواره سعی کردم، خودم باشم.

21 فروردین 1402

جاذبه های گردشگری فنلاند و سفر به سرزمینی دیدنی و زیبا

شاید یکی از کشورهایی که برای مقاصد گردشگری و توریستی کمتر شناخته شده، کشور فنلاند باشد. این کشور که در شمال اسکاندیناوی و در قاره اروپا قرار گرفته است به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی قطب همواره گردشگران را به یاد سرما و سوز زمستان های طولانی فنلاند می اندازد...

3 بهمن 1401

روایت عجیب مردی که به خوردن موز اعتیاد دارد

نمایش آخرین نوار کراپ به کارگردانی مرتضی فرهادنیا این روزها در تماشاخانه سیمرغ میزبان علاقه مندان به هنرهای نمایشی است.

13 دی 1401

2 قصه گوی مهابادی در جشنواره بین المللی خوش درخشیدند

2 قصه گوی مهابادی در بخش پایانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان برگزیده شدند.

18 مهر 1401

هتلینگ آپارتمان چیست؟ امکانات و خدمات

امروزه، بعضی از افراد به دلیل شرایط کاری و مسافرت های پی درپی، تمایل دارند در ساختمان هایی اقامت کنند که در کنار ارائه خدمات در بالاترین سطح، امکان اقامت به صورت بلندمدت نیز در آن ها وجود داشته باشد. البته بعضی از هتل ها، چنین شرایطی را برای ساکنان فراهم...

11 مرداد 1401

عکس، لباس عجیب الهام کردا در اکران فیلم بدون قرار قبلی

لباس الهام کردا با طرحی شلوغ سوژه کاربران شد.

2 مرداد 1401

با شماری از قدیمی ترین نقشه های جهان آشنا شویم

در دنیا، نقشه های تاریخی زیادی وجود دارند که با نگاه کردن به آنها میتوان یک تصویر واقعی و آشکار را از اینکه دنیا چگونه شکل گرفته، تجسم کرد. با تماشای نقشه های تاریخی، میتوان سفری به اعماق تاریخ داشت و دنیا را از دید کسانی که هنوز گستره زمین را کشف نکرده...

6 خرداد 1401

جشنواره فیلم ساندنس غیرحضوری شد

مسئولان برگزاری جشنواره فیام ساندنس در فاصله دو هفته تا شروع این رویداد سینمایی اعلام کردند که دوره نو این جشنواره نیز به علت همه گیری ویروس کرونا و بویژه بیم از توسعه سویه اُمیکرون کرونا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

3 اسفند 1400

آشنایی با جاذبه های متفاوت هانوی؛ شهر معروف ویتنام

این شاهکار جایی نیست جز رود سرخ هانوی. این رودخانه شگفت انگیز که طولش به 120 کیلومتر رسیده و در برخی نقاط عرض آن تقریبا 140 کیلومتر است، مرکز تجاری کشور ویتنام به شمار می رود.

29 اردیبهشت 1400

برخورد با واحدهای صنفی متخلف تشدید می گردد

اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه ای از تشدید برخورد با واحدهای متخلف اطلاع داد.

9 اردیبهشت 1400

خرچنگ به جشنواره بین المللی فیلم سنت لوئیس راه یافت

تهران (پانا) - انیمیشن خرچنگ به کارگردانی شیوا صادق اسدی به بخش فیلم های کوتاه تجربی بیست ونهمین جشنواره بین المللی فیلم سنت لوئیس راه یافت.

12 آذر 1399

تماشای قصه یاماها در تالار قشقایی

تهران (پانا) - برنامه جدید آثار نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که با سرانجام یافتن اجرای نمایش های بیداری و بین یه عالمه ماهی در تالارهای قشقایی و سایه ، دو اثر جدید میزبان تماشاگران خواهند بود.

19 آبان 1399

خبرنگاران پرده نمایش سینماهای حوزه هنری به 203 مورد افزایش می یابد

سنندج - خبرنگاران - مدیرعامل موسسه بهمن سبز حوزه هنری گفت: با افزایش 100 پرده نمایش به سینماهای وابسته به این موسسه، تعداد پرده های نمایش در کشور به 203 پرده افزایش می یابد.

20 فروردین 1399