جشنواره فیلم ساندنس غیرحضوری شد

به گزارش وبلاگ ایران، مسئولان برگزاری جشنواره فیام ساندنس در فاصله دو هفته تا شروع این رویداد سینمایی اعلام کردند که دوره نو این جشنواره نیز به علت همه گیری ویروس کرونا و بویژه بیم از توسعه سویه اُمیکرون کرونا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

جشنواره فیلم ساندنس غیرحضوری شد

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، پس از برگزاری کاملا غیرحضوری جشواره ساندنس در سال 2021 قرار بود، دوره تازه این جشنواره از تاریخ 20 تا 30 ژانویه (30 دی تا 10 بهمن) به صورت تلفیقی از رویداد های حضوری و آنلاین بود با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردد.

جشنواره فیلم ساندنس که به وسیله رابرت ردفورد بازیگر مطرح آمریکایی ایجاد شده سال گذشته جایزه برترین فیلم خود را به فیلم CODA اعطاء کرد.

علاوه بر جشنواره فیلم ساندنس، تقویم رویداد های سینمایی در پی شیوع سویه اُمیکرون ویروس کرونا دستخوش تغییرات دیگری نیز شده است. بعلاوه با شیوع موج تازهی از ویروس کرونا، بسیاری از نمایش های برادوی لغو و در بسیاری از کشور ها سالن های سینما و تئاتر تعطیل شده اند.

مسوولان برگزاری جشنواره بین المللی فیلم پالم اسپرینگز 2022 هم اعلام نموده اند این جشنواره در پی نگرانی از شیوع ویروس کرونا برگزار نخواهد شد. این جشنواره سینمایی قرار بود از تاریخ 6 ژانویه در لس آنجلس برگزار گردد.

منبع: فرارو

به "جشنواره فیلم ساندنس غیرحضوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره فیلم ساندنس غیرحضوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید