2 قصه گوی مهابادی در جشنواره بین المللی خوش درخشیدند

به گزارش وبلاگ ایران، 2 قصه گوی مهابادی در بخش پایانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان برگزیده شدند.

2 قصه گوی مهابادی در جشنواره بین المللی خوش درخشیدند

آیین اختتامیه مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی در سالن آمفی تئاتر اداره کل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان آذربایجان غربی برگزار گردید و 11 قصه گو در دو بخش رقابتی ملی و آیینی سنتی به مرحله منطقه ای جشنواره که در ماه آبان برگزار می گردد راه یافتند.

بر این اساس و با اعلام داوران این جشنواره، در بخش رقابتی ملی نوجوانان، فاطمه رسولی از مهاباد عنوان برگزیده اول را به خود اختصاص داد، ثمین اسمعیلی از ارومیه رتبه دوم و رامان علی پور از مهاباد رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش رقابتی ملی بزرگسالان، معصومه قاسمی از خوی عنوان نخست را به خود اختصاص داد، بیتا محمدامینی از مهاباد حائز رتبه دوم و الهام حیدرزاده از چالدران سوم شدند.

شهناز صدیق از ارومیه نیز در گروه پدربزرگ ها و مادربزرگ ها عنوان برگزیده را کسب کرد.

بعلاوه با اعلام داوران، بخش آیینی سنتی جشنواره رتبه نخست نداشت و در گروه نوجوانان عنوان دوم به آیناز دین دوست از مهاباد رسید و فاطمه رشید زاده از سردشت سوم شد.

در گروه بزرگسال آیینی سنتی نیز سمیه حسین نژاد از ماکو عنوان دوم و سعید صلحی از ارومیه عنوان سوم را کسب کردند.

آیین افتتاحیه مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی روز یکشنبه 17 مهر و آیین اختتامیه روز دوشنبه 18 مهر 1401 در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان آذربایجان غربی برگزار گردید.

وبلاگ ایران مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "2 قصه گوی مهابادی در جشنواره بین المللی خوش درخشیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 قصه گوی مهابادی در جشنواره بین المللی خوش درخشیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید