خرچنگ به جشنواره بین المللی فیلم سنت لوئیس راه یافت

به گزارش وبلاگ ایران، تهران (پانا) - انیمیشن خرچنگ به کارگردانی شیوا صادق اسدی به بخش فیلم های کوتاه تجربی بیست ونهمین جشنواره بین المللی فیلم سنت لوئیس راه یافت.

خرچنگ به جشنواره بین المللی فیلم سنت لوئیس راه یافت

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، پویانمایی 11 دقیقه ای خرچنگ از تولیدات سال 1398 کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان است که هفتمین حضور بین المللی خود را در جشنواره سنت لوئیس تجربه می نماید.

این فیلم کوتاه درباره پسربچه ای خجالتی و منزوی است که علاقه دارد به عضویت گروه تئاتر مدرسه درآید، ولی تنها نقشی که به او پیشنهاد می گردد نقش یک خرچنگ است....

بر اساس این خبر، مخاطبانی که در سایت جشنواره کاربری ایجاد نموده اند، می توانند این پویانمایی را در یک برنامه 108 دقیقه ای به همراه 13 فیلم دیگر از کشورهای آمریکا، ژاپن، چین، فرانسه، جمهوری چک و اسپانیا به صورت آنلاین از 15 آبان تا دوم آذر 1399 تماشا نمایند.

شیوا صادق اسدی کارگردان انیمیشن که دانش آموخته کارشناسی گرافیک از دانشگاه الزهرا و کارشناسی ارشد انیمیشن از دانشگاه هنر تهران است، پیش از این نیز پویانمایی های بچه گربه و پدر عظیم را برای کانون پرورش فکری کارگردانی نموده است.

یادآوری می گردد با شیوع گسترده ویروس کرونا، بیست ونهمین جشنواره بین المللی فیلم سنت لوئیس از 15 آبان تا 2 آذر 1399 (5 تا 22 نوامبر 2020) در شهر بندری سن لوئیس ایالت میزوری آمریکا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "خرچنگ به جشنواره بین المللی فیلم سنت لوئیس راه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرچنگ به جشنواره بین المللی فیلم سنت لوئیس راه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید