همه دانشجویان امیرکبیر این هفته واکسینه می شوند

به گزارش وبلاگ ایران، رئیس مرکز بهداشت، ایمنی و محیط زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیان کرد: فرایند واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه از شنبه شروع شده و تا خاتمه هفته تکمیل می گردد.

همه دانشجویان امیرکبیر این هفته واکسینه می شوند

دکتر حمید کشوری در گفت وگو با وبلاگ ایران، با اشاره به شروع واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه امیرکبیر اظهار کرد: دانشگاه امیرکبیر سامانه ای برای ثبت نام واکسیناسیون دانشجویان درنظر گرفته است، تا کار دانشجویان از این جهت تسهیل گردد.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون تمامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر این هفته به اتمام می رسد، در زمینه واکسیناسیون خانواده دانشگاهیان در این دانشگاه اضافه کرد: پس از اتمام واکسیناسیون دانشجویان، واکسیناسیون اعضای خانواده اعضای هیات علمی احتمالا از هفته آینده و بر اساس سن شروع خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشت، ایمنی و محیط زیست دانشگاه امیرکبیر گفت: ثبت نام خانواده اعضای هیات علمی هم به وسیله سایت انجام خواهد شد و هیچ محدودیتی ندارد. بعلاوه واکسیناسیون این افراد بدون هیچ معطلی و سر ساعت مشخص شده انجام خواهد شد.

وی گفت:پس از راه اندازی این سایت که مختص دانشگاه امیرکبیر است، اعضای خانواده اعضای هیات علمی دانشگاه امیرکبیر قادر به دریافت نوبت برای واکسیناسیون خواهند بود. البته واکسیناسیون آنها در ساعتی انجام خواهد شد که خودشان به هنگام ثبت نام مشخص نموده اند تا بدون هیچ تجمعی واکسیناسیون انجام گردد.

دکتر کشوری در سرانجام توضیح داد: کاری که در مرکز بهداشت دانشگاه امیرکبیر انجام دادیم، این است که تقریبا در همه روزها انواع واکسن ها را در اختیار داریم تا دانشجویان بتوانند حق انتخاب داشته باشند.

به گزارش وبلاگ ایران، دانشگاه امیرکبیر اعلام نموده است که با توجه به اضافه شدن فهرست دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر به سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشجویان غیربومی با رزرو نوبت در شهر خود و دانشجویان بومی هم به وسیله سامانه salamat.gov.ir می توانند نسبت به دریافت نوبت واکسیناسیون در مراکز بهداشتی منتخب شهر تهران اقدام نمایند.

دانشگاه امیرکبیر هم طی دو هفته آینده برنامه واکسیناسیون خود را برای اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان جامانده ادامه خواهد داد.

معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه بعلاوه به دانشجویان خود اعلام نموده که با توجه به تخصیص دوز کافی واکسن به دانشگاه، نگرانی از بابت کمبود یا عدم تخصیص واکسن نداشته باشند.

براین اساس، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و خوابگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر هم می توانند روزانه نسبت به دریافت واکسن اقدام نمایند و دانشجویان کارشناسی غیرساکن در فاز هفتم خوابگاه (شرایط آموزشی فعال) به ترتیب ذیل واکسینه می شوند:

ورودی 95 و به قبل : شنبه

ورودی 96 : یکشنبه

ورودی 97 : دوشنبه

ورودی 98 : سه شنبه

ورودی 99 : چهارشنبه

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "همه دانشجویان امیرکبیر این هفته واکسینه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه دانشجویان امیرکبیر این هفته واکسینه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید