خبرنگاران خراسان رضوی هفته گذشته میزبان شماری از مسوولان کشور بود

به گزارش وبلاگ ایران، مشهد- خبرنگاران- خراسان رضوی در هفته ای که گذشت میزبان رییس مجلس شورای اسلامی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و شماری دیگر از شخصیت های برجسته کشوری و لشکری بود.

خبرنگاران خراسان رضوی هفته گذشته میزبان شماری از مسوولان کشور بود

محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در یازدهمین یادواره شهدای وحدت، خدمت و امنیت وارد مشهد شد و روز جمعه نیز در آئین های سوگواری دهه پایانی ماه صفر در مشهد شرکت کرد.

علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز روز چهارشنبه در سفر به مشهد ضمن شرکت در جلسه ستاد مقابله با کرونا در استان خراسان رضوی با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت و گو نمود.

دکتر قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز روز چهارشنبه علاوه بر شرکت در ستاد مقابله با کرونا در این استان در مراسم راه اندازی گام دوم پزشکی از راه دور کلان منطقه 9 کشور در مشهد حضور یافت.

دکتر غلامحسین رحیمی شعرباف، معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز در سفر به مشهد از مراکز پژوهشی دانشگاه فردوسی مشهد بازدید کرد و سپس برای حضور در نشستی با پژوهشگران دانشگاه حکیم سبزواری به شهر سبزوار سفر کرد.

امیر سرتیپ دوم ستاد حمیدرضا سلمانی، فرمانده قرارگاه انصار نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در گردهمایی بررسی مسائل ناباروری و نازایی زوجین یگانهای مستقر در شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد حضور یافت.

همچنین علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران نیز در مجمع انتخاباتی هیات هندبال خراسان رضوی شرکت کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران خراسان رضوی هفته گذشته میزبان شماری از مسوولان کشور بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خراسان رضوی هفته گذشته میزبان شماری از مسوولان کشور بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید