رژه مدافعان وطن، یاوران سلامت ارتش آغاز شد

به گزارش وبلاگ ایران، رژه خدمت ارتش جمهوری اسلامی ایران با عنوان مدافعان وطن، یاوران سلامت به مناسبت روز ارتش، دقایقی قبل در سراسر کشور آغاز شد.

رژه مدافعان وطن، یاوران سلامت ارتش آغاز شد

به گزارش خبرنگار حوزه امنیتی و دفاعی گروه سیاسی خبرگزاری وبلاگ ایران، رژه خدمت ارتش جمهوری اسلامی ایران با عنوان مدافعان وطن، یاوران سلامت به مناسبت روز ارتش، دقایقی قبل در سراسر کشور آغاز شد.

امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و مقابله با این بیماری، ارتش جمهوری اسلامی ایران رژه یگان های نیروهای مسلح را لغو طرح رژه مدافعان وطن، یاوران سلامت را جایگزین آن کرده است.

این رژه در تهران در مرکز آموزش های شهید امان اللهی نیروی زمینی ارتش با حضور امیر سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی ارتش، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در حال برگزاری است.

براساس گفته امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار است در این رژه توان و قدرت مضاعفی به کشورمان در بحث مقابله با کرونا افزوده شود و نیز بسته های بهداشتی در نقاط محروم توزیع خواهد شد.

همچنین یکی دیگر از دستورکارهای رژه امسال، رونمایی از تجهیزات جدید نیروی زمینی ارتش است که گویا در بحث تشخیص دو دستاورد و در بحث مقابله با کرونا نیز سه دستاورد جدید رونمایی خواهد شد و همچنین دستاوردهایی در حوزه سایبری، فاوا و تحرک هم مورد رونمایی قرار می گیرند.

این رژه همزمان با تهران در 34 شهر برگزار می شود و یگان های حاضر در این رژه، بلافاصله پس از عبور از جایگاه، برای رفع آلودگی و ضد عفونی معابر و همچنین اقدامات مردم یاری به مناطق کم برخوردار و دورافتاده اعزام خواهند شد.

4079/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "رژه مدافعان وطن، یاوران سلامت ارتش آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رژه مدافعان وطن، یاوران سلامت ارتش آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید