پروژه بهسازی محیطی خیابان پیاده مدار شهید دعوتی به بهره برداری رسید

به گزارش وبلاگ ایران، خبرگزاری خبرنگاران- خیابان پیاده مدار شهید دعوتی در ناحیه 1 منطقه 10 در محلة هفت چنار با حضور شهردار تهران، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، شهردار منطقه 10 و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان حوزه شهری به بهره برداری رسید.

پروژه بهسازی محیطی خیابان پیاده مدار شهید دعوتی به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ایران، کاوه حاجی علی اکبری با بیان این که پروژه پیاده راه شهید دعوتی در اردیبهشت ماه سال 99 آغاز و طی 7 ماه با مشارکت شهرداری منطقه 10 اجرا و به اتمام رسید، یادآور شد: با توجه به قرارگیری فعالیت های جاذب جمعیت در حوزه های فرهنگی و تفریحی، هدف از اجرای این پروژه ارتقای کیفیت قلمرو عمومی، بهداشت و محیط زیست و سیما و منظر شهری این محدوده بوده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران شرح داد: پروژه بهسازی محیطی خیابان شهید دعوتی در محوری به طول 300 متر با عرض 14 متر و به مساحت تقریبی 4200 مترمربع حدفاصل میدان بریانک تا خیابان حسام الدین اجرا شده است.

علی اکبری ضمن اشاره به نقش عملکردی خیابان پیاده مدار شهید دعوتی، مهمترین اقدامات اجرا شده در این پروژه را ارتقای کیفیت کفسازی و آرامسازی ترافیک معبر بوسیله اجرای کفپوش سنگی، ایجاد فضای مکث برای عابران و مراجعه کنندگان و مناسب سازی فضا برای افراد کم توان و سالمندان بیان کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پروژه بهسازی محیطی خیابان پیاده مدار شهید دعوتی به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه بهسازی محیطی خیابان پیاده مدار شهید دعوتی به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید