متفاوت ترین طرز تهیه پیتزا خانگی با نان سیب زمینی

به گزارش وبلاگ ایران، اگر جزو افرادی هستید که به سیب زمینی علاقه دارید، می توانید با تهیه پیتزای سیب زمینی متفاوت ترین طعم فست فود را تجربه کنید.

متفاوت ترین طرز تهیه پیتزا خانگی با نان سیب زمینی

اگر هوس پیتزا نموده اید و در خانه خمیر پیتزا ندارید، با این روش طرز تهیه پیتزا خانگی، می توانید متفاوت ترین پیتزا را در زندگی خود تجربه کنید و از طعم آن لذت ببرید؛ برای آشنایی با این روش متفاوت طرز تهیه پیتزا، تا سرانجام این مطلب با وبلاگ ایرانمگ همراه باشید.

طرز تهیه پیتزا برای 4 نفر

  • سیب زمینی 3 عدد درشت
  • کالباس مرغ یا گوشت 200 گرم
  • پنیر پیتزا به میزان لازم
  • فلفل دلمه 2 عدد میانه
  • قارچ میزان دلخواه
  • سس کچاپ 1 قاشق غذاخوری
  • آویشن و روغن به میزان لازم
  • نمک و فلفل سیاه به میزان لازم

طرز تهیه پیتزا خانگی

پیتزا جزو آن دسته از فست فودهایی است که همه ما حداقل یک بار در خانه آن را با رسپی های مختلفی آماده نموده ایم؛ در چنین مواقعی هم معمولا از خمیر پیتزا آماده استفاده می کنیم یا اینکه اگر زمان کافی داشته باشیم خودمان در خانه خمیر پیتزا را آماده می کنیم؛ اما در شرایطی که در خانه خمیر ندارید، می توانید با این روش طرز تهیه برترین خمیر پیتزا خانگی را آماده کنید.

مرحله اول

برای تهیه خمیر این مدل پیتزا، ابتدا سیب زمینی ها را پوست گرفته و با رنده درشت، خرد کنید؛ سپس سیب زمین ها را به مدت 15 دقیقه در آب سرد قرار دهید تا نشاسته سیب زمینی از بین برود.

مرحله دوم طرز تهیه پیتزا ساده

در این مرحله سیب زمینی ها را از آب خارج نموده و با یک دستمال تمیز به خوبی خشک کنید؛ سپس یک تابه مناسب روی حرارت قرار داده و میزانی روغن درون آن بریزید و سیب زمین ها را سرخ کنید.

مرحله سوم

بعد از آنکه سیب زمین ها را سرخ کردید، آن ها را درون صافی بریزید تا روغن اضافه از آن خارج گردد؛ در غیر این صورت سیب زمین ها نرم شده و خمیری می شوند. در این فاصله فر را با دمای 180 درجه روشن کنید تا گرم گردد و بعد به سراغ آماده کردن پیتزا بروید.

مرحله چهارم

در این مرحله سیب زمینی ها را با سس کچاپ مخلوط کنید و درون قالب پیتزا بریزید؛ سپس کالباس، فلفل دلمه و قارچ را خرد نموده و کنار بگذارید؛ کالباس ها را روی سیب زمینی بریزید و در نهایت روی هر قالب را با پنیر پیتزا بپوشانید.

مرحله سرانجامی

بعد از ریختن پنیر پیتزا، روی هر قالب فلفل دلمه و قارچ قرار دهید؛ در سرانجام نیز ظرف پیتزا را به مدت 20 تا 25 دقیقه درون فر قرار دهید تا پیتزا آماده گردد؛ برای طلایی شدن روی پیتزا نیز، ضروری است در چند دقیقه آخر گریل فر را روشن نموده و اجازه دهید روی پیتزا کمی تغییر رنگ دهد؛ اکنون پیتزای شما آماده است و می توانید آن را با سس دلخواه نوش جان کنید.

منبع: پیام دلتا

به "متفاوت ترین طرز تهیه پیتزا خانگی با نان سیب زمینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متفاوت ترین طرز تهیه پیتزا خانگی با نان سیب زمینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید