یک هنرمند ظاهر شخصیت های ارباب حلقه ها را با استفاده از هوش مصنوعی Midjourney و توصیف های آن ها در متن کتاب ها بازسازی نموده

به گزارش وبلاگ ایران، ممکن است از این واقعیت مطلع باشید که شخصیت های فیلم های اقتباسی همواره شبیه آن هایی نیستند که در یک کتاب شرح داده شده . گاهی اوقات بازیگران صرفاً به علت محبوبیت، مهارت های بازیگری یا حال و هوای عمومی آن ها انتخاب می شوند و توصیف اصلی آن ها کنار گذاشته می گردد.

یک هنرمند ظاهر شخصیت های ارباب حلقه ها را با استفاده از هوش مصنوعی Midjourney و توصیف های آن ها در متن کتاب ها بازسازی نموده

خوشبختانه، افرادی هستند که می توانند به کسانی افراطی توصیفات اصلی را دوست دارند و می پرستند، نمایش تصویری دقیقی از شخصیت های کتاب مورد علاقه خود را نشان بدهند.

هنرمندی به نام ایوان ربیکوف تصمیم گرفت از هوش مصنوعی برای بازسازی شخصیت های ارباب حلقه ها استفاده کند. او از Midjourney را برای فراوری تصاویر از توضیحات متنی انتخاب کرد. به پایین بروید تا ببینید گندالف، بالروگ، سائورون، نازگول، گیملی، فرودو و آراگورن به گفته جی آر آر تالکین چه شکلی هستند!

گندالف

گندالف که بعد ها با نام گندالف سفید شناخته شد و در اصل اولورین نام داشت، شخصیت اصلی رمان های هابیت و ارباب حلقه ها اثر جی آر آر تالکین است.

او یک ایستار (جادوگر) و رهبر یاران حلقه است.

بالروگ

بالروگ یک هیولای شیطانی قدرتمند در سرزمین میانه جی آر آر تالکین است.

سائورون

سائورون آنتاگونیست اصلی ارباب حلقه ها اثر جی آر آر تالکین است. او بر سرزمین موردور حکومت می نماید و جاه طلبی دارد که بر کل سرزمین میانه حکومت کند.

نازگل

نازگول، بعلاوه به عنوان سواران سیاه یا به سادگی The Nine، شخصیت های خیالی در سرزمین میانه جی آر آر تالکین هستند. آن ها خدمتکاران حلقه مخوف ارباب تاریکی سائورون در سرزمین میانه هستند.

گیملی

گیملی یک کوتوله از خانه دورین و یکی از اعضای انجمن حلقه است. او یک جنگجوی کوتوله است، پسر گلون، که در کنار الف ها در جنگ حلقه علیه سائورون در خاتمه عصر سوم جنگید.

فرودو

فرودو بگینز یکی از شخصیت های اصلی فیلم ارباب حلقه ها است. او یکی از هابیت های شایر است که حلقه وان را از پسر عمویش به ارث می برد و کوشش می نماید تا آن را در آتش سوزی های کوه دووم در خصوصور از بین ببرد.

آراگورن

آراگورن در فیلم ارباب حلقه ها به کارگردانی جی آر آر تالکین نقش آفرینی می نماید. او یک تکاور شمال بود که ابتدا با نام استرایدر معرفی گردید و بعداً تعیین شد که وارث ایزیلدور، پادشاه باستانی آرنور و گوندور است.

ایوان گفته است که از پاسخ Midjourney به توضیحات متن تحت تأثیر قرار گرفته است. او متوجه شدم که جالب ترین کار را در خصوص توصیف گسترده چهره ها ایجاد می نماید.

هر چه توصیف طولانی تر باشد، نتیجه غیرقابل پیش بینی تر می گردد. من شخصیت های ارباب حلقه ها را انتخاب کردم زیرا هر کدام از آن ها توصیف کاملی از ظاهرشان داشتند. بنابراین من متعجب بودم که Midjourney چگونه آن ها را ترسیم می نماید.

منبع: یک پزشک

به "یک هنرمند ظاهر شخصیت های ارباب حلقه ها را با استفاده از هوش مصنوعی Midjourney و توصیف های آن ها در متن کتاب ها بازسازی نموده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هنرمند ظاهر شخصیت های ارباب حلقه ها را با استفاده از هوش مصنوعی Midjourney و توصیف های آن ها در متن کتاب ها بازسازی نموده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید