ویژگی&zwnjهای گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا لو رفت

به گزارش وبلاگ ایران، یکی از افشاگران ویژگی های کلیدی گلکسی S21 اولترا را لو داده که طبق این گزارش، کاربران چشم انتظار نوآوری های مختلف باید خود را برای ناامید شدن آماده نمایند. همان طور که انتظار داشتیم، این گوشی مانند نسل قبلی از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی بهره می برد.

ویژگی&zwnjهای گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا لو رفت

به گزارش دیجیکالا، با توجه به رندر های منتشر شده به نظر می رسد دوربین سلفی این گوشی در یک حفره در میان بخش فوقانی نمایشگر تعبیه شده است. به گفته این افشاگر، گلکسی S21 اولترا با اندازه 165.1 در 75.6 در 8.9 میلی متر به دست کاربران می رسد که البته باید به ضخامت 1.9 میلی متری ماژول دوربین هم اشاره کنیم. برای مقایسه می توانیم به ابعاد 166.9 در 76 در 8.8 میلی متری گلکسی S20 اولترا اشاره کنیم و این یعنی نسل جدید این گوشی از لحاظ ابعاد تفاوت محسوسی با نسل قبلی خود نخواهد داشت.

اگرچه این گوشی از نظر سخت افزاری شباهت زیادی به نسل قبلی دارد، ولی در رندر های منتشر شده شاهد طراحی جدید ماژول دوربین هستیم. گفته می گردد گلکسی S21 اولترا با نمایشگر 6.8 اینچی 2 K امولد به دست کاربران می رسد که اندکی کوچکتر از نمایشگر 6.9 اینچی S20 اولترا به حساب می آید.

در کنار موارد ذکر شده، مطابق انتظار این گوشی در آمریکا با تراشه اسنپ دراگون 875 راهی بازار می گردد و در تقریبا تمام مناطق دنیا با تراشه اگزینوس 2100 به دست کاربران می رسد. بر اساس این گزارش منتشر شده، گلکسی S21 اولترا با رابط کاربری One UI 3.0 مبتنی بر اندروید 11 معرفی می گردد.

البته این افشاگر به بعضی جزئیات مانند مشخصات دیگر دوربین ها، مقدار حافظه رم، حافظه داخلی و همچنین سرعت شارژ این گوشی اشاره ای نکرده است. روی هم رفته به نظر می رسد این گوشی قرار نیست تفاوت گسترده ای با نسل قبلی خود داشته باشد و طبق گزارش های منتشر شده گوشی های گلکسی S21 حدود یک ماه زودتر از انتظار در اوایل زمستان معرفی خواهند شد.

منبع: فرارو

به "ویژگی&zwnjهای گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی&zwnjهای گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید