بهترین گجت های سامسونگ از نگاه خبرنگاران مگ؛ 21 محصول با امکانات کاربرپسند

به گزارش وبلاگ ایران، سامسونگ، یکی از بزرگترین و معروف ترین شرکت های تکنولوژیک جهان، به طور مداوم در حال ارائه گجت هایی است که با کیفیت، ابتکار و عملکرد بالا مورد استقبال طیف گسترده ای از کاربران قرار می گیرند. در این مطلب از خبرنگاران مگ به بررسی بهترین گجت های سامسونگ خواهیم پرداخت و آن ها به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین گجت های سامسونگ از نگاه خبرنگاران مگ؛ 21 محصول با امکانات کاربرپسند

بهترین گجت های سامسونگ؛ گوشی هوشمند

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S24 Ultra

گلکسی S24، بدون شک یکی از بهترین گجت های هوشمند سامسونگ به شمار می رود که تا به امروز این شرکت در اختیار کاربران قرار داده است. این گوشی هوشمند پرچم دار با طیف گسترده ای از ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری و همچنین هوش مصنوعی توانسته رضایت بسکمک از کاربران را به دست بیاورد. در پنل جلویی گلکسی S24 اولترا شاهد استفاده از یک نمایشگر فوق العاده باکیفیت 6.8 اینچی از جنس Dynamic LTPO AMOLED 2X هستیم که از رزولوشن تصویر 1440 در 3120 پیکسل، رفرش ریت 120 هرتزی و حدبیشتر روشنایی خیره کننده 2600 نیت بهره می برد. این گوشی از تراشه 4 نانومتری و قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 به عنوان قلب تپنده استفاده می کند که عملکرد پردازشی بی نظیری دارد. سیستم دوربین چهارگانه این گوشی متشکل از سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی، سنسور 50 مگاپیکسلی پریسکوپی، 10 مگاپیکسلی تله فوتو و 12 مگاپیکسلی اولترا است و شارژدهی عالی نیز دارد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold 4

اگر به خرید بهترین گجت های هوشمند تاشوی سامسونگ علاقه مند هستید، گوشی هوشمند گلکسی Z فولد 4 اینجاست تا شما را با ویژگی های بسیار خوبی که ارائه می دهد، راضی نگه دارد. این گوشی پرچم دار تاشوی سامسونگ که امتیاز بالایی در فروشگاه وبلاگ ایران به دست آورده، مجهز به یک نمایشگر 7.6 اینچی از جنس Foldable Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن تصویر 1812 در 2176 پیکسل و یک نمایشگر 6.2 اینچی با پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتزی است که هر دو کیفیت بسیار خوبی دارند. پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در گوشی به انجام وظیفه می پردازد و سه سنسور 50 مگاپیکسلی اصلی، 10 مگاپیکسلی تله فوتو و 12 مگاپیکسلی اولترا واید نیز در پنل پشتی این گوشی به چشم می خورد. دوربین اصلی این گوشی قابلیت فیلم برداری 8K را به کاربران ارائه می دهد. همچنین نباید باتری 4400 میلی آمپر ساعتی این گوشی پرچم دار تاشو را از قلم بیندازیم که با شارژر 25 واتی شارژ می شود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 FE

گوشی هوشمند گلکسی S23 FE به عنوان یکی از بهترین گجت های هوشمند سامسونگ در فروشگاه وبلاگ ایران به فروش می رسد و کاربران از آن استقبال بسیار خوبی نیز کرده اند. این گوشی پرچم دار مالی نو سامسونگ مجهز به یک نمایشگر 6.4 اینچی از جنس Dynamic AMOLED 2X است که کیفیت تصویر خوبی دارد و محتواهای تصویری را با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد. همچنین نباید پشتیبانی این نمایشگر از رفرش ریت 120 هرتزی و HDR10+ را از قلم بیندازیم. گلکسی S23 FE یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی دارد که با شارژر 25 واتی شارژ می شود. پردازنده 4 نانومتری اگزینوس 2200 به عنوان منبع قدرت این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده که به خوبی از پس انجام کارها بر می آید. سه سنسور دوربین شامل سنسور 50 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی تله فوتو و 12 مگاپیکسلی اولترا واید نیز در پنل پشتی گلکسی S23 FE تعبیه شده است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 5G

اگر در بین بهترین گجت های سامسونگ در وبلاگ ایران در پی خرید بهترین گوشی میان رده غول کره ای فناوری هستید، گلکسی A54 با ویژگی های نزدیک به پرچم دارش به هیچ عنوان شما را از خریدتان پشیمان نمی کند. این گوشی هوشمند سامسونگ از یک نمایشگر 6.4 اینچی از جنس SUPER AMOLED بهره می برد که از رفرش ریت 120 هرتزی پشتیبانی می کند و محتواهای تصویری را با رزولوشن 1080 در 2340 به کاربران ارائه می کند. گلکسی A54 از پردازنده اگزینوس 1380 به عنوان قلب تپنده بهره می برد که از لحاظ پردازشی بسیار مناسب است و کاربران راضی خواهد کرد. سنسور اصلی 50 مگاپیگسلی، اولترا واید 12 مگاپیکسلی و ماکروی 5 مگاپیکسلی در پنل پشتی این گوشی قرار گرفته اند و قابلیت فیلم برداری 4K را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. انرژی بهترین گوشی میان رده سامسونگ از جانب یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود که از سرعت شارژ 25 واتی به خوبی پشتیبانی می کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A25

گلکسی A25، گوشی میان رده نو سامسونگ است که به تازگی روانه بازار شده و نسبت به قیمتی که برای خرید آن می پردازید، قابلیت های خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر 6.5 اینچی از جنس Super AMOLED است که محتواهای تصویری را با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل به نمایش در می آورد و از رفرش ریت 120 هرتزی نیز پشتیبانی می کند. پردازنده 5 نانومتری اگزینوس 1280 این گوشی به خوبی از پس انجام کارهای سبک و کارهای سنگین تا حدودی بر می آید و 8 گیگابایت حافظه رم نیز آن را همراهی می کند. سیستم دوربین این گوشی شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، اولترا واید 8 مگاپیکسلی و ماکروی 2 مگاپیکسلی است که از قابلیت فیلم برداری 4K نیز پشتیبانی می کند. انرژی این گوشی هوشمند میان رده سامسونگ را یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می کند که از طریق شارژر 25 واتی در عرض مدت زمان کوتاهی شارژ می شود.

بهترین گجت های سامسونگ؛ تبلت

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S9 Ultra

تبلت های اندرویدی سامسونگ نیز کیفیت بسیار خوبی دارند و اگر شما قصد خرید یک تبلت فوق العاده عالی در میان بهترین گجت های سامسونگ را دارید، گلکسی S9 اولترا اینجاست تا ویژگی های خوبی که دارد، شما را شگفت زده کند. گلکسی تب S9 اولترا برای نمایش هر چه بهتر محتواهای تصویری مجهز به یک نمایشگر 14.6 اینچی از جنس Dynamic AMOLED 2X است که از رفرش ریت 120 هرتزی و رزولوشن تصویر 1848 در 2960 پیکسل پشتیبانی می کند. سامسونگ در این محصول پرچم دار خود از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده کرده تا کاربران برای انجام کارهای مختلف هیچ مسئله ای نداشته باشند. این تبلت 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم نیز دارد و دو دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی و 10 مگاپیکسلی اولترا واید نیز در پنل پشتی این تبلت به چشم می خورد. در نهایت باید به باتری 11200 میلی آمپر ساعتی این تبلت پرچم دار اشاره کنیم که با آداپتور 45 واتی به سرعت شارژ می شود.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S9

اگر در پی خرید یک تبلت پرچم دار قیمت مناسب در فروشگاه وبلاگ ایران هستید، گلکسی تب S9 به عنوان یکی از بهترین گجت های هوشمند سامسونگ می تواند تجربه خرید لذت بخش را به شما ارائه دهد. این تبلت پرچم دار در پنل جلویی از یک نمایشگر 11 اینچی از جنس Dynamic LTPO AMOLED 2X بهره می برد که حدبیشتر رزولوشن 1600 در 2560 پیکسل را به نمایش می گذارد. برای اینکه این تبلت برای کارهای سنگین نیز مناسب باشد، غول کره ای از تراشه 4 نانومتری اسنپدراگون 8 نسل 2 به عنوان منبع قدرت این تبلت استفاده کرده که عملکرد بسیار خوبی دارد. انرژی این تبلت هوشمند سامسونگ را یک باتری با ظرفیت 8400 میلی آمپر ساعتی تأمین می کند که شارژدهی مناسبی دارد. همچنین این تبلت از سرعت شارژ 45 واتی نیز پشتیبانی می کند. در پنل پشتی تبلت پرچم دار گلکسی تب S9 سامسونگ نیز شاهد قرارگیری یک دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه هستیم.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S9 FE Plus 5G SM-X616B

تبلت گلکسی S9 FE پلاس، به عنوان یکی از بهترین گجت های هوشمند سامسونگ و همچنین بهترین تبلت پرچم دار مالی این غول کره ای در فروشگاه وبلاگ ایران به فروش می رسد و از ویژگی های مجذوب کنندهی نیز بهره می برد. سامسونگ برای این تبلت خود از یک نمایشگر 12.4 اینچی از جنس IPS LCD استفاده کرده که از رفرش ریت 90 هرتزی پشتیبانی می کند و تصاویر را با رزولوشن تصویر 1600 در 2560 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد. این تبلت به عنوان قلب تپنده از پردازنده اگزینوس 1380 سامسونگ بهره می برد که عملکرد پردازشی مناسبی دارد و از پس انجام کارهای سبک کاربران به خوبی بر می آید. این محصول از قلم استایلوس نیز پشتیبانی می کند و درون جعبه به کاربران نیز تقدیم می شود. گلکسی تب S9 پلاس یک دوربین 8 مگاپیکسلی اصلی و اولترا واید با قابلیت فیلم برداری 4K دارد و باتری 10090 میلی آمپر ساعتی آن نیز با پشتیبانی از سرعت شارژر 45 واتی در مدت کوتاهی شارژ می شود.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A9 Plus

سامسونگ در رده تبلت های مالی نیز محصولات باکیفیتی دارد که از جمله بهترین آن ها می توان به گلکسی تب A9 پلاس اشاره کرد. این تبلت مورد استقبال بسیار خوب کاربران قرار گرفته و توانسته رضایت 100% آن ها را در فروشگاه وبلاگ ایران به دست بیاورد. گلکسی تب A9 پلاس سامسونگ از یک نمایشگر 11 اینچی از جنس TFT LCD بهره می برد که تصاویر را با رزولوشن تصویر 1200 در 1920 پیکسل به کاربران نشان می دهد و پشتیبانی از رفرش ریت 90 هرتزی را نیز دارد. این محصول تراشه اسنپدراگون 695 5G را به عنوان قلب تپنده در اختیار دارد که عملکرد پردازشی آن نیز در حد انجام کارهای سبک مناسب و روان است. دوربین اصلی این تبلت 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن دقتی 5 مگاپیکسلی دارد. چهار اسپیکر استریو روی بدنه این تبلت مالی سامسونگ تعبیه شده و باتری 7040 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از سرعت شارژ 15 واتی انرژی این گجت هوشمند سامسونگ را به خوبی تأمین می کند.

بهترین گجت های سامسونگ؛ هدفون بی سیم

هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds 2 Pro

اگر قصد خرید یک هدفون بی سیم باکیفیت و پرامکانات را دارید، گلکسی بادز 2 پرو به عنوان یکی از بهترین گجت های صوتی سامسونگ می تواند انتخاب مجذوب کنندهی برای شما باشد. این هدفون که با رضایت حدود 91 درصدی خریدارانش در وبلاگ ایران همراه بوده، از طراحی بسیار ارگونومیکی بهره می برد که بهتر در گوش شما قرار می گیرد و در صورت استفاده های طولانی مدت گوش شما را خسته نمی کند. این محصول دارای استاندارد IPX7 است که به شما امکان می دهد هدفون ها را تا 30 دقیقه در عمق 1 متری آب مورد استفاده قرار دهید. قابلیت کاربردی نویز کنسلینگ فعال در این هدفون تقویت شده و اکنون تا 32 دسی بل را برای کاربر به همراه می آورد. از لحاظ شارژدهی نیز این هدفون تا حدبیشتر 5 ساعت و با کمک کیس شارژ تا 18 ساعت می تواند روشن بماند. گلکسی بادز 2 پرو با یک ووفر 10 میلی متری برای تفکیک صدای بیس و یک توییتر 5.3 میلی متری صدایی شفاف و باکیفیت را به گوش کاربران می رساند.

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2

اگرچه هدفون گلکسی بادز 2 سامسونگ حدود سه سالی می شود که روانه بازار شده، اما به لطف داشتن قیمت مناسب و ویژگی های کاربردی، کاربران زیادی آن را برای خرید انتخاب می کنند. این هدفون طراحی بسیار جمع وجوری دارد که گرد و صاف است و با طراحی گوش داخلی کاربران به خوبی چفت می شود. گلکسی بادز 2 که یکی از بهترین گجت های صوتی سامسونگ به شمار می رود، عملکرد بسیار خوبی در حذف نویزهای محیط اطراف کاربران دارد. حالت Ambient این هدفون به شما این امکان را می دهد تا صدای محیط اطراف خود بشنوید. این محصول کیفیت صدای بسیار لذت بخشی دارد و باتری آن با یک بار شارژ قادر است تا پنج ساعت با فعال بودن قابلیت حذف نویز شارژدهی ارائه دهد که این مقدار با کیس شارژش، به حدود 20 ساعت می رسد. این هدفون بی سیم سامسونگ را می توانید با شارژر Qi شارژ کنید. 15 دقیقه شارژ نیز تا حدود 50 درصد به انرژی کیس شارژ هدفون اضافه می کند.

هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds FE

اگر در بین بهترین گجت های صوتی سامسونگ در وبلاگ ایران در پی خرید یک هدفون بی سیم باکیفیت اما قیمت مناسب هستید، ما به شما هدفون نو گلکسی بادز FE سامسونگ را پیشنهاد می دهیم که امتیاز بسیار خوبی از کاربران وبلاگ ایران دریافت کرده و توانسته رضایت حدود 85 درصد از آن ها را به دست بیاورد. این محصول طراحی نوی نسبت به محصولات قبلی سامسونگ دارد و به لطف این طراحی، هدفون ها خیلی راحت تر و کاربردی تر درون گوش جای می گیرند. سامسونگ در این محصول از قابلیت نویز کنسلینگ فعال نیز استفاده کرده که عملکرد خوبی دارد و صدایی شفاف و تفکیک شده را به گوش کاربران می رساند. این گجت هوشمند با هر بار شارژ شدن می تواند تا حدود 7 ساعت شارژدهی داشته باشد و طبیعتاً اگر نویز کنسلینگ را نیز فعال کنیم، این مقدار کمتر نیز خواهد شد. گلکسی بادز FE از گواهی IPX2 استفاده می کند که این یعنی در حد باران های سبک و عرق کردن می تواند دوام بیاورد.

بهترین گجت های سامسونگ؛ ساعت هوشمند

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 6 Classic

سامسونگ در بازار بهترین گجت های پوشیدنی نیز محصولات بسیار مجذوب کنندهی دارد که از جمله نوترین آن ها می توان به ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 کلاسیک اشاره کرد. این گجت پوشیدنی که توانسته با ویژگی های خوبش رضایت حدود 93 درصد از خریدارانش در وبلاگ ایران را به دست بیاورد، مجهز به یک نمایشگر 1.5 اینچی است که کیفیت بسیار عالی دارد و از تراکم پیکسلی 453 پیکسل در هر اینچ و حدبیشتر روشنایی 2000 نیت نیز پشتیبانی می کند. این ساعت هوشمند با حاشیه چرخان مجذوب کنندهش همراه است و تا عمق 50 متری می تواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند. طیف گسترده ای از قابلیت های سلامتی و ورزشی در این ساعت هوشمند در دسترس کاربران واقع شده است که یکی از کارآمدترین آن ها بررسی ترکیب بافت چربی و عضلات بدن است. عمر باتری این ساعت در صورت فعال بودن نمایشگر همیشه روشن، به حدود 30 ساعت می رسد و با شارژر مگنتی در عرض حدود 1 ساعت و نیم به طور کامل شارژ می شود.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 6

یکی دیگر از بهترین گجت های پوشیدنی سامسونگ در وبلاگ ایران ، ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 است که از مشخصات تقریباً مشابه گلکسی واچ 6 کلاسیک بهره می برد، اما تفاوت هایی نیز دارد. این ساعت هوشمند فاقد بزل فیزیکی چرخان است. این محصول از فریم آلومینیومی تولید شده و روی نمایشگر شیشه محافظ از جنس یاقوت کبود نیز دیده می شود. نمایشگر این ساعت سامسونگ یک پنل 1.5 اینچی از جنس Super AMOLED است که رزولوشن تصویر 480 در 480 پیکسل را به کاربران ارائه می دهد و از سیستم عامل Wear OS 4 و رابط کاربری One UI Watch 5 سامسونگ نیز پشتیبانی می کند. این گجت پوشیدنی پرچم دار سامسونگ از پردازنده اگزینوس W930 به عنوان قلب تپنده بهره می برد و دو گیگابایت نیز حافظه رم آن را همراهی می کند. از لحاظ شارژدهی نیز این ساعت با یک بار شارژ در حدود 40 ساعت دوام می آورد. به بیانی ساده تر یعنی با هر بار شارژ می توانید 1.5 روز از ساعت خود بهره ببرید.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 44mm

اگرچه حدود دو سال از زمان عرضه ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 سامسونگ به بازار می گذرد، اما این گجت پوشیدنی هنوز هم با ویژگی های خوبی که در دسترس کاربران قرار می دهد، ارزش خرید بالایی دارد. گلکسی واچ 5 سامسونگ مدل 44 میلی متری مجهز به یک نمایشگر 1.4 اینچی از نوع Super AMOLED است که کیفیت بسیار خوبی دارد و دقت رزولوشن آن نیز به 450 در 450 پیکسل می رسد. این محصول همچنین از استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP68 و استاندارد نظامی آمریکا بهره می برد؛ به این معنی که بیشترین مقاومت را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، شوک و موارد دیگر دارد. سامسونگ برای این گجت پوشیدنی خود از پردازنده اگزینوس W920 بهره برده که عملکرد پردازشی بسیار خوبی دارد و از رابط کاربری One UI Watch 4.5 سوار بر سیستم عامل Wear OS 3.5 نیز بهره می برد. از لحاظ ویژگی های سلامتی و ورزشی نیز این ساعت، یکی از بهترین گجت های سامسونگ در وبلاگ ایران ست.

بهترین گجت های سامسونگ؛ مانیتور

مانیتور مخصوص گیمینگ سامسونگ مدل LS49AG950N-M سایز 49 اینچ

اگر در بین بهترین گجت های هوشمند سامسونگ، قصد خرید یک مانیتور گیمینگ پیشرفته را دارید، از انتخاب مدل LS49AG950N-M به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد. این محصول مجهز به پنلی 49 اینچی از جنس Mini LED است که محتواهای تصویری را با رزولوشن تصویر 1440 در 5120 پیکسل به کاربران نشان می دهد و از رفرش ریت 240 هرتزی نیز پشتیبانی می کند. این مدل پشتیبانی کامل از FreeSync Premium Pro و G-Sync دارد و تأخیر ورودی فوق العاده کم (2 میلی ثانیه) آن باعث می شود تا شما تجربه گیمینگ بسیار لذت بخشی را با این محصول داشته باشید. از دیگر ویژگی های حرفه ای این مانیتور می توان به Quantum HDR2000 اشاره کرد که یکی از بالاترین سطح HDR موجود در فناوری مانیتور های گیمینگ است.

مانیتور سامسونگ مدل Odyssey Neo G7 G70C سایز 43 اینچ

مانیتور سامسونگ مدل Odyssey Neo G7 G70C، یکی از بهترین گجت های هوشمند سامسونگ در فروشگاه وبلاگ ایران به شمار می رود که قیمت مناسبی نیز دارد و ویژگی های مجذوب کنندهی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این مانیتور یک پنل 43 اینچی از جنس IPS LCD دارد که رزولوشن تصویر 3840 در 2160 پیکسل را برای کاربران به نمایش می گذارد و از رفرش ریت تصویر 144 هرتزی نیز پشتیبانی می کند. نسبت تصویر در این مانیتور در حالت دینامیک به 1000000:1 هم می رسد و این یعنی در حین بازی می توانید تصاویر را با جزئیات بسیار دقیق دیدن کنید. مدل Odyssey Neo G7 G70C تأییدیه VESA DisplayHDR 600 را نیز دارد و از ویژگی های خوبی نظیر تکنولوژی HDR10+ یا HDR10 PLUS نیز پشتیبانی می کند. این مانیتور به اسپیکرهای استریو با توان 20 وات نیز مجهز شده و صدای قدرتمندی را ارائه می دهد. دو پورت HDMI 2.1، یک درگاه دیسپلی پورت 1.4 و دو درگاه USB 3.0 در پشت این محصول تعبیه شده است.

مانیتور مخصوص گیمینگ سامسونگ مدل LS32CG510EM سایز 32 اینچ

اگر در پی خرید یک محصول گیمینگ و خوش قیمت سامسونگ در وبلاگ ایران هستید، ما مدل LS32CG510EM را به شما پیشنهاد می کنیم. این محصول پنل 32 اینچی از جنس Mini LED دارد و از رزولوشن تصویر 1440 در 2560 پیکسل و رفرش ریت 165 هرتزی نیز پشتیبانی می کند. این مانیتور قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ را دارد و به لطف پنل ماتش، بازتاب نور مانع دیدن محتواهای تصویری آن نمی شود. فناوری AMD FreeSync Premium این مانیتور گیمینگ، لگ و تأخیر در نمایش محتواها را به شکل محسوسی کاهش می دهد تا کاربران از بازی کردن لذت ببرند. کاربران همچنین صحنه های گرافیکی و مجذوب کننده بازی ها را به لطف پشتیبانی از فناوری HDR10، به شکل هیجان انگیزی مشاهده خواهند کرد. محدوده زمان پاسخگویی این نمایشگر مالی و گیمینگ سامسونگ 1 تا 3 میلی ثانیه است و خروجی هدفون نیز دارد.

بهترین گجت های سامسونگ؛ پاوربانک

پاوربانک سامسونگ مدل EB-P5300 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

اگر در پی خرید یک پاوربانک پرظرفیت در بین بهترین گجت های سامسونگ در وبلاگ ایران هستید، به عنوان اولین و بهترین گزینه مدل EB-P5300 با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعتی را به شما معرفی می کنیم. این محصول مجذوب کننده سامسونگ وزن 384 گرمی دارد که با توجه به باتری پرظرفیتش کاملاً مناسب است. همچنین جنس بدنه این پاوربانک از فلز بسیار بادوام است که در برابر ضربات و آسیب ها از خود مقاومت نشان می دهد. این پاوربانک حدبیشتر توان خروجی 25 واتی را ارائه می دهد که برای بیشتر گوشی های سامسونگ ایده آل است. همچنین از قابلیت شارژ سریع PD نیز پشتیبانی می کند. دو درگاه USB-C و یک درگاه USB-A روی این محصول تعبیه شده که امکان شارژ همزمان سه دستگاه را به شما می دهد. این پاوربانک از نشانگر LED روی بدنه اش بهره می برد که اطلاعاتی در مورد شرایط شارژ آن در اختیار کاربران قرار می دهد.

پاوربانک سامسونگ مدل 25W EB-P3300 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

مدل 25W EB-P3300 از جمله پاوربانک های باکیفیت و پرفروش سامسونگ در بازار به شمار می رود که یک باتری 10 هزار میلی آمپر ساعتی دارد. این پاوربانک سامسونگ که با رضایت مندی حدود 90 درصد از خریدارانش همراه بوده، وزن حدود 240 گرمی دارد و برای کسانی که در پی پاوربانک های سبک وزن هستند، گزینه مناسبی محسوب می شود. روی بدنه این محصول یک پورت USB-C و یک پورت USB-A قرار گرفته که از حدبیشتر توان خروجی 25 وات پشتیبانی می کند و امکان شارژ همزمان دو دستگاه را نیز خواهند داشت. بدنه این محصول از جنس فلز است و کیفیت خوبی دارد. همچنین باید به پشتیبانی این محصول از قابلیت شارژ سریع نیز اشاره کنیم که بسیار کارآمد است.

پاوربانک بی سیم سامسونگ مدل EB-U1200 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

اگر گوشی هوشمند شما از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی می کند، مدل EB-U1200 را می توانید به عنوان یکی از بهترین گجت های هوشمند سامسونگ برای خرید خود در نظر بگیرید. این محصول 10 هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و سنگینی وزن آن نیز به 234 گرم می رسد. سامسونگ برای این پاوربانک خود علاوه بر پنل شارژ بی سیم، دو درگاه USB-C و USB-A تعبیه کرده که امکان شارژ دستگاه های مختلف را نیز از این طریق داشته باشید. این پاوربانک از حدبیشتر توان خروجی سیمی 25 وات و 10 وات بی سیم پشتیبانی و از دستگاه های شما در برابر جریان اتصال کوتاه، افزایش ولتاژ و جریان و افزایش حرارت نیز به خوبی محافظت می کند.

منبع: وبلاگ ایران

منبع: دیجیکالا مگ

به "بهترین گجت های سامسونگ از نگاه خبرنگاران مگ؛ 21 محصول با امکانات کاربرپسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین گجت های سامسونگ از نگاه خبرنگاران مگ؛ 21 محصول با امکانات کاربرپسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید