منابع دیپلماتیک: قطعنامه جدیدی علیه ایران در دستورکار نشست شورای حکام نیست

به گزارش وبلاگ ایران، سه دیپلمات که خبرگزاری فرانسه نام آن ها را فاش ننموده است این مطلب را مطرح و یکی از آن ها ادعا نموده است: باید دید آنچه در (نتیجه سفر مدیرکل آژانس اتمی به) تهران توافق شده است به پیشرفت واقعی منجر می گردد یا خیر.

منابع دیپلماتیک: قطعنامه جدیدی علیه ایران در دستورکار نشست شورای حکام نیست

خبرگزاری فرانسه روز دوشنبه به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داد که هیچ قطعنامه ضد ایرانی جدیدی در دستور کار این دوره از نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی نیست.

به گزارش ایرنا، سه دیپلمات که خبرگزاری فرانسه نام آن ها را فاش ننموده است این مطلب را مطرح و یکی از آن ها ادعا نموده است: باید دید آنچه در (نتیجه سفر مدیرکل آژانس اتمی به) تهران توافق شده است به پیشرفت واقعی منجر می گردد یا خیر.

ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی در نتیجه سفر دو روزه رافائل گروسی به تهران، بیانیه مشترکی را صادر کردند که بر اساس آن ایران به صورت داوطلبانه به آژانس اجازه می دهد تا چنانچه مقتضی باشد فعالیت های راستی آزمایی و نظارت بیشتر را اجرا کند.

مدیرکل آژانس ضمن ابراز رضایت از توافقات به عمل آمده به وبلاگ ایران گفت که در جریان ملاقات با مقامات ارشد ایران، درباره عبور از گفت وگوی کلامی، به تحقق نتایج ملموس توافق شده است.

این درحالیست که از اواخر هفته پیش زمزمه تحرکات بعضی طرف های غربی، برای اهرم سازی از ادعاهای سیاسی پادمانی علیه ایران در نشست شورای حکام مطرح شده بود.

نشریه وال استریت ژورنال به نقل از دیپلمات هایی که نام آن ها را اعلام نکرد مدعی شد که تروئیکا خواهان انتقاد علنی از ایران هستند

منبع: عصر ایران

به "منابع دیپلماتیک: قطعنامه جدیدی علیه ایران در دستورکار نشست شورای حکام نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منابع دیپلماتیک: قطعنامه جدیدی علیه ایران در دستورکار نشست شورای حکام نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید