معزی: درک مشترک از تهدیدها و راهکار ها، دلیل مباحثه در ستاد ملی است

به گزارش وبلاگ ایران، تهران (پانا)- علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری در رشته توئیتی با تاکید براینکه رویارویی با بحران ⁧کرونا⁩، مستلزم تصمیماتی پیچیده و چند ساحتی است، گفت ایجاد درک مشترک از تهدیدها و راه چاره ها، دلیل مباحثه در ستاد ملی کرونا است.

معزی: درک مشترک از تهدیدها و راهکار ها، دلیل مباحثه در ستاد ملی است

معزی در این رشته توئیت اضافه کرد: رویارویی با بحران ⁧کرونا⁩، مستلزم تصمیماتی پیچیده و چند ساحتی است؛ ⁧سلامت عمومی⁩ در اوج گیری های بیماری، ⁧سلامت روان⁩ شهروندان در تجدید قرنطینه ها، ⁧ معیشت⁩ شهروندان با حقوق غیر ثابت و دهک های متوسط و پایین در محدودیت های اعمالی ...

او ادامه داد: آداب مشارکت در تصمیم سازی جمعی اقتضا می نماید که هر دستگاه، برای قانع کردن کل مجموعه کوشش کند و با ارائه داده ها و دلایل بخش خود، ترتیب اولویت ها را به سود آنچه خود، خیر همگانی و مصلحت عمومی می داند تغییر دهد. ایجاد درک مشترک از تهدیدها و راه چاره ها، دلیل مباحثه در ستاد ملی است.

معزی اضافه کرد: در شرایط ⁧ تحریم⁩ به دلیل آثار مخرب مالی و تنگناهای معیشتی، اعمال محدودیت های سختگیرانه کرونایی با پیچیدگی های بیشتری روبرو می گردد بنابراین بسیار مهم است که از دوگانه سازی ها دوری کنیم و به آداب تصمیم سازی جمعی وفادار بمانیم.

وی تاکید نمود: دوگانه قصور حاکمیت/ مردم، دوگانه محدودیت های عرفی/ مذهبی مانند دوگانه ترکیه/ عراق یا نمک آبرود/جمکران و ... تنها سبب می گردد که سلامت شهروندان هزینه نمایش های غیرمسوؤلانه سیاسی گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "معزی: درک مشترک از تهدیدها و راهکار ها، دلیل مباحثه در ستاد ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معزی: درک مشترک از تهدیدها و راهکار ها، دلیل مباحثه در ستاد ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید