شهباز شریف به پاکستان بازگشت

به گزارش وبلاگ ایران، رئیس حزب نواز که از مدتی قبل به انگلیس رفته بود پایان به پاکستان بازگشته و مورد استقبال سران این حزب نهاده شد.

شهباز شریف به پاکستان بازگشت

به گزارش دفتر منطقه ای وبلاگ ایران به نقل از اکسپرس نیوز، شهباز شریف رئیس حزب نواز و برادر نواز شریف که به همراه برادرش از پاکستان خارج شده بود ساعاتی قبل به اسلام آباد بازگشت.

وی در بدو ورود مورد استقبال سران حزب نواز نهاده شد و با شاهد خاقان عباسی نخست وزیر سابق پاکستان به بحث و مصاحبه پرداخت.

شهباز شریف به وبلاگ ایران گفت: شرایط جسمی نواز شریف مناسب نیست و برای تکمیل مدت درمان او مجبور شدم در انگلیس بمانم.

وی گفت: به زودی نواز شریف جراحی خواهد شد و ما امیدواریم پس از عمل جراحی شرایط جسمی او بهتر گردد.

رئیس حزب نواز در خصوص شیوع بیماری کرونا گفت: تمام ما موظف هستیم علیه این بیماری متحد شویم و با رعایت اصول بهداشتی و عمل به توصیه های پزشکی مانع گسترش آن شویم.

از سوی دیگر فواد چوهدری وزیر فدرال پاکستان در واکنش به بازگشت وی توضیح داد: شهباز شریف باید در قرنطینه قرار بگیرد تا خود عامل گسترش کرونا نباشد.

وی ضمن یادآوری شرایط فعلی حزب نواز تاکید نمود: شهباز شریف برای حفظ قدرت خود بازگشته است زیرا اگر قدری در آمدن تاخیر می کرد دیگر مسئولین حزب نواز جای او را می گرفتند.

لازم به ذکر است خانواده شریف به فساد اقتصادی متهم هستند و نواز شریف که به 7 سال زندان محکوم شده است به انگلیس رفته تو مورد مداوا قرار بگیرد.

دولت اسلام آباد با رد گزارش های پزشکی او بیماری نواز شریف را بهانه ای برای فرار از مجازات می داند و از دولت لندن خواسته او را مانند یک مجرم رد مرز کند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شهباز شریف به پاکستان بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهباز شریف به پاکستان بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید