دوراهی مسی بین پول و رویاهایش!

به گزارش وبلاگ ایران، خورخه ماس، مالک باشگاه اینتر میامی در این باره گفته است که علت اصلی انتخاب مسی، رویای او برای تغییر این ورزش در آمریکا بوده است و بخاطر آن از فرصت بدست آوردن پول بیکران چشم پوشی کرد.

دوراهی مسی بین پول و رویاهایش!

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی فوتبال که با هفت توپ طلا، رکورد دار این عنوان است، بعد از به انتها رسیدن قراردادش با باشگاه پاری سن ژرمن گزینه های مختلفی را برای بخش انتهای فوتبالش، پیش روی خود می دید.

یکی از این گزینه ها بازگشت به بارسلونا بود و از طرف دیگر نیز یک پیشنهاد خیره کننده از عربستان برای او ارسال شد. اما لیونل مسی هر دو این پیشنهادها را نادیده گرفت تا راهی اینتر میامی در لیگ آمریکا گردد. او در پی آرزوی دیرینه اش به این کشور رفت تا بتواند به این شکل اعتبار خودش را ارتقا دهد. دیوید بکام، ستاره سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، مالک این باشگاه است و از دوستان قدیمی مسی به شمار میرود. قرارداد مسی با اینتر میامی یک شبه نبود واین قرارداد در طول ده سال رابطه محبت آمیز مسی با بکام در حال شکل گرفتن بود.

خورخه ماس شریک دیوید بکام و مالک باشگاه اینتر میامی در این باره گفت: من پیش از پیوستن مسی به اینتر مامی، فرصت این را داشتم که با او مفصل صحبت کنم. از او پرسیدم که آرزویت چیست؟ ما برای جذب برترین بازیکن فوتبال نمی توانستیم به وسیله پول رقابت کنیم. بنابراین، باید کوشش می کردیم تا بفهمیم که در فکر این بازیکن چه می گذرد و رویای او چیست. چه چیزی را می توانیم به او ارائه بدهیم که رقیبان ما نمی توانند و حالا در این کشور لیونل مسی فرصت دارد تا ورزش را تغییر دهد. او با ماندن در پاریس و یا رفتن به بارسلون و عربستان این فرصت را پیدا نمی کرد.

مسی بعد از پیوستنش به اینتر میامی، در سه بازی ابتدایی خود پیروز به ثمر رساندن 5 گل شده است. ماس درباره عملکرد این بازیکن در تیم گفت:مسی در رقابت مانند یک هیولاست. چیزی که من دیدم، فقط بخش کوچکی از نمونه کارهایی است که او با هم تیمی هایش در تمرینات انجام می دهد. شگفت انگیز است. ما انتظارات زیادی از او داریم. اما این بازیکن در همین مدت کوتاه حضورش هم مرا شگفت زده نموده است.

اینتر میامی در ادامه بازی های خود در رقابت های لیگز کاپ، روز یکشنبه به مصاف اف سی دالاس خواهد رفت.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو

به "دوراهی مسی بین پول و رویاهایش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوراهی مسی بین پول و رویاهایش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید