دنباله بازی Warhammer 40K Spacemarine پس از ده سال معرفی گردید

به گزارش وبلاگ ایران، در سال 2011 میلادی بازی سوم شخص و هک اند اسلش Warhammer 40,000: Space Marine از دنیای وارهمر عرضه شد و با این که در زمان عرضه نتوانست نظر منتقدان را به دست آورد، اما به مرور زمان هواداران خود را پیدا کرد. حال به تازگی در مراسم گیم اواردز 2021، استودیوی سازنده بازی یعنی Saber Interactive از نسخه دوم آن رونمایی نموده است.

دنباله بازی Warhammer 40K Spacemarine پس از ده سال معرفی گردید

در توضیحات بازی از سوی ناشر آن، Focus Entertainment، آمده است:

در ادامه توضیحات گفته شده:

نسخه اول Space Marine به وسیله استودیوی رلیک اینترتینمنت توسعه داده شد. وقایع داستان در Forge World Graia اتفاق می افتد، سیاره ای که به فراوری سلاح های نظامی برای ایمپریوم می پردازد و به وسیله ارک ها مورد تهاجم قرار گرفته است. پس از تهاجم ارک ها به این سیاره، فرماندهان نظامی امپراتوری روش های مختلفی را برای بازپس گیری کنترل گرایا در نظر می گیرند، به ویژه که از دست دادن فراوریات صنعتی گرایا بر قابلیت های نظامی امپراتوری تأثیر زیادی گذاشته است. در سرانجام، تصمیم گرفته می گردد تا گروهی از سربازان پیشرفته برای تقویت نیروهای محلی اعزام شوند. بازی داستان سه سرباز پیشرفته را روایت می نماید که یکی از آن ها کاپیتان تیتوس است که بازیکن کنترل آن را بر عهده دارد. بازی در سبک سوم شخص است و گیم پلی آن شامل مبارزات تن به تن و از راه دور می گردد.

بازیکنان بار دیگر قرار است مهارت و وحشیگری مافوق بشری یک تفنگدار فضایی را تجربه نمایند و طیف متنوعی از سلاح های مرگبار و توانایی های کشنده را برای نابودی دشمنان در اختیار خواهند داشت. تریلر رونمایی بازی بیشتر روی بخش های سینماتیک آن تمرکز می نماید تا گیم پلی، اما به خوبی لحن بازی را به تصویر می کشد و هواداران دنیای وارهمر احتمالا از آنچه در ادامه خواهند دید، مسرور خواهند شد. در اداه می توانید تصاویر و تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 برای کنسول های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی در دست توسعه است. تاریخ یا پنجره انتشار آن در حال حاضر معین نشده است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "دنباله بازی Warhammer 40K Spacemarine پس از ده سال معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنباله بازی Warhammer 40K Spacemarine پس از ده سال معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید