ببینید؛ بازی Immortality به زودی به پلی استیشن 5 می آید

به گزارش وبلاگ ایران، استودیوی Half Mermaid به تازگی از تاریخ عرضه درام تعاملی جاودانگی (Immortality) برای پلی استیشن 5 رونمایی نموده است.

ببینید؛ بازی Immortality به زودی به پلی استیشن 5 می آید

این بازی ابتدا در سال 2022 برای ایکس باکس سری ایکس/اس، رایانه های شخصی، اندروید و iOS منتشر شد. سم بارلو (Sam Barlow)، کارگردان بازی، در بیانیه ای مطبوعاتی گفت:

این بازی سینمایی و ماجراجویی حول محور داستان بازیگر زنی به نام ماریسا مارسل می چرخد که در سه فیلم نقش آفرینی نموده اما این سه اثر هرگز اکران نشده اند. مارسل از آن موقع ناپدید شده و این خود رازی است که بازیکن باید آن را حل نماید. مانند کارهای قبلی سم بارلو یعنی Her Story و Telling Lies، این بازی نیز از ویدیوهای کاملا واقعی استفاده می نماید تا با نگاه کردن، مرور و آنالیز دقیق آن ها سرنوشت مارسل را کشف کنید و به یکی از مجذوب نماینده ترین رازهای چند سال اخیر صنعت بازی دست پیدا کنید.

در قلب مجذوب نمایندهیت جاودانگی، ساختار داستان سرایی غیرخطی آن نهفته است. برخلاف بازی های سنتی که روایت در یک سکانس از پیش معین شده باز می گردد، جاودانگی بازیکنان را قادر می سازد تا قطعات فیلم ها را به هر ترتیبی که می خواهند کشف نمایند. این آزادی به شما این امکان را می دهد که تکه های پازل را با سرعت مد نظر خود کنار هم بچینید و نتیجه گیری ها و تئوری های خود را در خصوص وقایعی که اتفاق افتاده است، ترسیم کنید.

در این میان قطعات سینمایی بازی دارای جلوه های صوتی و بصری مجذوب نماینده و اجراهای گیرایی هستند که باعث می گردد سروکله زدن با آن ها سرگرم نماینده باشد. به طور کلی جاودانگی به علت استفاده نوآورانه از داستان سرایی غیرخطی و رمز و راز مجذوب نماینده آن ستایش می گردد. این بازی نامزد چندین جایزه برای روایت خود از جمله بفتا نیز شده است.

بازی Immortality در 23 ژانویه (3 بهمن) امسال برای کنسول پلی استیشن 5 در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ بازی Immortality به زودی به پلی استیشن 5 می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بازی Immortality به زودی به پلی استیشن 5 می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید