برترین دسته بازی تسکو؛ گزینه هایی مجذوب کننده با قیمت مناسب

به گزارش وبلاگ ایران، دسته های بازی و یا همان کنترلرهای بازی جزو مهم ترین کالاهایی هستند که گیمرها به سراغ آن ها می روند. از طرف دیگر دنیای بازی های ویدیویی آن قدر بزرگ و پیشرفته شده که دیگر نمی توانیم به آن فقط تحت عنوان یک تفریح نگاه کنیم. اگر فکر می کنید که بازی های رایانه ای را می توانیم بدون دسته بازی و فقط با ماوس و کیبورد انجام دهید، سخت در اشتباهید؛ چرا که استفاده از دسته ی بازی هم باعث می گردد که شما بیشتر از بازی مورد نظر لذت ببرید و هم این که بازی کردن را برای شما راحت تر می نماید. فقط کافیست که یک بار به سراغ استفاده از دسته های بازی بروید و آن ها را تست کنید. پس ما نیز برترین دسته بازی تسکو را در ادامه به شما معرفی می کنیم تا انتخاب و خرید این کالا برای شما راحت تر از گذشته باشد. اکنون قبل از هر چیزی اگر شما هم در پی تنوع بسیار بالایی از دسته های بازی هستید، دکمه زیر مختص شماست.

برترین دسته بازی تسکو؛ گزینه هایی مجذوب کننده با قیمت مناسب

برترین دسته های بازی تسکو کدام موارد هستند؟

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که تصویر می نمایند برای بازی کردن باید فقط به سراغ کنسول های بازی رفت؛ پس بهتر است بدانید که بسیاری از گیمرهای قدرتمند و معروف دنیا فقط با رایانه های بسیار حرفه ای بازی می نمایند. در عین حال بازی کردن با هر کنسول و رایانه ای لذت خاص خود را دارد و نمی توانیم بگوییم که برای بازی کردن فقط باید به سراغ یک کنسول و یا کامپیوتر رفت. افراد مختلف نیز با توجه به احتیاج و علاقه خود یکی از آن ها و گاهی هم هر دو را انتخاب می نمایند. با این وجود اگر شما هم به بازی کردن با کامپیوتر علاقه دارید، پس می دانید که انتخاب یک دسته بازی خوب اهمیت بالایی دارد. برند تسکو نیز یکی از معروف ترین برندها در حوزه فراوری لوازم جانبی دیجیتال است که کیفیت کالاهای ساخته شده به وسیله این برند طی مرور زمان به ما اثبات شده است.

مانند هر کالای دیگری برای خرید دسته بازی تسکو نیز باید چندین فاکتور مهم را در نظر داشته باشید. اگر علاقه و سلیقه افراد را کنار بگذاریم، به موضوع قیمت می رسیم. پس در ابتدا بودجه خود را برای خرید این کالا معین کنید. حالا به سراغ انتخاب طرح ظاهری دسته بروید. علاوه بر طرح ظاهری دسته، به طراحی ارگونومیک آن نیز دقت کنید تا دسته به خوبی در دست شما قرار بگیرد و پس از بازی های طولانی دچار درد در دست خود نشوید. در نهایت نیز به ظرفیت شارژ دسته های بی سیم و بعلاوه اتصالات دسته های دارای سیم توجه کنید. با وجود تمام تفاسیر بالا برترین دسته های بازی تسکو عبارتند از:

1) دسته بازی تسکو مدل TG 170W

اگر شما هم در پی یک دسته بی سیم برای اتصال به کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن 4 و یا حتی کامپیوتر خود هستید، این گزینه قطعا برای شما مناسب خواهد بود. قیمت این کالا نسبت به دسته های بازی کنسول ها بسیار پایین تر است و به همین علت افراد زیادی تا به امروز این دسته را جایگزین دسته های کنسول خود نموده اند و از آن رضایت کامل دارند. در عین حال اگر نگران خراب شدن این محصول هستید، بهتر است بدانید که این دسته در بیشتر مواقع همراه با گارانتی 6 و یا 12 ماهه فروخته می گردد.

وزن دسته بازی تسکو مدل TG 170W حدود 600 گرم است و 20 کلید مختلف روی آن واقع شده است. شما بعلاوه می توانید هدفون خود را با یاری کابل به این دسته متصل کنید و تمام صداهای بازی را به وسیله آن بشنوید. طراحی کلیدهای این دسته به شکلی است که شما بتوانید در کنار راحتی، روان بودن آن ها را نیز حس کنید و در بازی های مسابقه ای نهایت لذت را ببرید. دکمه زیر به شما یاری می نماید تا این کالا را به راحتی سفارش دهید.

2) دسته بازی تسکو مدل TG 117

بعضی از افراد به دسته های بدون سیم به علت قیمت بالا و موارد دیگر علاقه ای ندارند و ترجیح می دهند که به سراغ دسته های دارای سیم بروند. این محصول به گفته بعضی از خریداران برترین دسته بازی تسکو است که هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت بی نظیر است. بدنه این محصول از پلاستیک مرغوب ساخته شده و بعلاوه با یاری یک کابل 1.5 متری به کامپیوتر شما متصل می گردد. ظاهر دسته نیز توجه هر فردی را به خود جلب می نماید. طراحی و ارگونومی این دسته نیز به عنوان یک دسته بازی مالی واقعا مناسب است.

یکی از مزایای دسته بازی تسکو مدل TG 117 این است که به سیستم شما بدون هیچ دردسری وصل می گردد. این محصول در بیشتر موارد همراه با گارانتی عرضه می گردد و درجعبه آن نیز علاوه بر خود محصول، یک جاکلیدی مجذوب کننده از برند تسکو قرار گرفته است. شما می توانید برای خرید این کالا و یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آن، از دکمه زیر یاری بگیرید.

3) دسته بازی تسکو مدل TG155W مناسب برای گوشی موبایل

احتمالا شما هم با تماشا ظاهر این دسته کمی تعجب نموده اید. گوشی موبایل جزو کالاهایی است که ما همواره آن را همراه با خود داریم و چه چیزی بهتر از این که بتوانیم با گوشی موبایل خود همراه با یک دسته تقریبا جمع و جور در هر مکانی بازی کنیم. دسته بازی تسکو مدل TG155W فقط برای بازی کردن با گوشی های موبایل ساخته شده و شما نمی توانید آن را به رایانه و یا کنسول های بازی خود متصل کنید. این محصول به هیچ سیمی برای وصل شدن به موبایل شما احتیاج ندارد و با یاری بلوتوث به تلفن همراه شما وصل می گردد.

کیفیت دکمه های محصول کاملا قابل قبول است. بدنه دسته نیز از پلاستیک مرغوب ساخته شده و با یک بار شارژ کامل می تواند 5 ساعت برای شما کار کند. پس از اتمام شارژ دستگاه می توانید آن را با یاری یک کابل میکرو یو اس بی شارژ کنید. نکته جالب ماجرا این است که دسته علاوه بر گوشی های اندرویدی، به آیفون ها نیز متصل می گردد. پس فقط احتیاج است که یک بار این دسته باریک و سبک را تست کنید تا از بازی کردن با موبایل خود نهایت لذت را ببرید.

4) دسته بازی تسکو مدل TG 120

اگر در پی یک دسته بازی حرفه ای دارای سیم همراه با ظاهری ساده و البته خاص و زیبا هستید، احتمالا این گزینه برای شما مناسب خواهد بود. از نکات مثبت این دسته می توان به عملکرد بی نقص آن در بازی های مختلف است؛ چرا که شما به راحتی می توانید حرکات دقیق و سریع را در بازی های مسابقه ای با یاری این دسته انجام دهید. دسته بازی تسکو مدل TG 120 یک کابل 180 سانتی متری دارد تا شما بتوانید از کامپیوتر خود مقداری دور شوید و از بازی کردن نیز لذت ببرید. این دسته برترین دسته بازی تسکو دارای سیم در بازه قیمتی 500 تا 900 هزار تومان است.

طراحی ارگونومیک این دسته همراه با پد ضد لغزش آن نیز باعث می شوند که دست های شما در طول بازی اصلا خسته نشوند. تعداد دکمه های تعبیه شده روی این دستگاه 17 عدد است و نکته قابل توجه این است که وزن آن تنها 235 گرم است! پس بازی کردن با دسته علاوه بر امکانات بسیار زیاد، قرار است که هیچ خستگی را در دست های شما ایجاد نکند و باعث گردد که بازی کردن های طولانی برای شما هیجان انگیزتر از قبل باشد.

5) دسته بازی تسکو مدل TG 150W X2 بسته 2 عددی

بسیاری از افراد تصور می نمایند که دسته های بازی تسکو مدل TG 150W X2 و مدل TG 117 تفاوتی با هم ندارند ولی بهتر است بدانید که این دو مدل فقط از نظر ظاهری کمی به هم شبیه هستند که اگر تصویر این کالا و کالای بعدی را به خوبی با هم مقایسه کنید، قطعا تفاوت ظاهری آن ها را نیز متوجه خواهید شد. این دسته ها بی سیم هستند و وزن هر یک از دسته ها در حدود 235 گرم است.

بعلاوه با قابلیت های متنوعی همانند تنظیم دقیق حساسیت، شوک و نورپردازی به گیمرها این امکان را می دهد که بازی های مختلف را به شکلی مجذوب کننده تر تجربه نمایند. تعداد بالای دکمه های این دسته باعث می گردد که بازی های سخت و پیچیده نیز برای شما کمی ساده تر و البته لذت بخش تر شوند و در عین حال این امکان را به بازیکنان می دهد تا با سرعت و دقت بیشتری در بازی حرکت نمایند. پسهمین حالا برای خرید این دو دسته زیبا و باکیفیت از دکمه پایین یاری بگیرید.

6) دسته بازی تسکو مدل TG 117 بسته 2 عددی

اگر دسته های بالا برای شما مجذوب کننده بودند و در پی دسته ای با قیمتی مناسب تر و دارای سیم می گشت، احتمالا این گزینه برای شما مناسب خواهد بود. وزن هر یک از این دسته ها 200 گرم است و برای وصل کردن آن به کامپیوتر خود فقط احتیاج دارید که کابل 1.5 متری دسته را به پورت USB کامپیوتر خود متصل کنید. جنس بدنه این دسته ها از پلاستیک با کیفیت است. طراحی و ارگونومی این دسته نیز به عنوان یک دسته بازی مالی واقعا مناسب است.

بدنه دسته کاملا مات طراحی شده و اگر دست شما نیز در حین بازی کردن زیاد عرق می نماید و دسته خیس می گردد، بهتر است این دسته را خریداری کنید تا در عرض چند ثانیه و با یاری یک دستمال خیس تمامی لکه ها را پاک کنید. در عین حال اگر به دو دسته احتیاج دارید، بهتر است که دسته را به صورت تکی تهیه نکنید و آن ها به صورت یک بسته دو عددی خریداری کنید تا از نظر قیمتی نیز به نفع شما باشد. این محصول برترین دسته بازی تسکو (دو عددی) در بازه قیمتی بین 1 تا 1.5 میلیون تومان است.

7) دسته بازی تسکو مدل TG 135W

این دسته بازی پرفروش مناسب افرادی است که هم به بازی کردن با کامپیوتر و هم به بازی کردن با گوشی موبایل علاقه دارند. دقت داشته باشید که این دسته فقط به گوشی های موبایل اندرویدی وصل می گردد و به آیفون ها متصل نمی گردد. قابلیت شوک دارد و در محدوده 8 متری دستگاه شما بدون سیم و به خوبی کار می نماید.

دسته بازی تسکو مدل TG 135W یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 400 میلی آمپر ساعت دارد که برای شارژ شدن فقط به 3 ساعت زمان احتیاج دارد. پس از شارژ کامل دستگاه نیز شما می توانید بین 6 تا 8 ساعت از آن بهره ببرید. این دسته بازی تسکو بی سیم است و فقط با استفاده از یک دانگل USB به کامپیوتر شما متصل می گردد. پس همین حالا برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول مجذوب کننده با یک گارانتی معتبر و البته قیمت مناسب روی دکمه زیر ضربه بزنید.

سخن پایانی

ما در این مطلب کوشش کردیم تا با در نظر داشتن فاکتورهای مختلف، برترین دسته بازی تسکو را به شما معرفی کنیم. پس در ابتدا کمی در خصوص این محصولات با هم صحبت کردیم و سپس به سراغ معرفی هفت دسته بازی محبوب از برند تسکو رفتیم. برند تسکو طی سال های اخیر کیفیت بالای محصولات خود را به ما ثابت نموده و حال هر شخص با توجه به احتیاج و علاقه و فاکتورهای مورد نظرش می تواند برترین دسته تسکو را برای خود انتخاب و سپس خریداری کند. تنها توصیه ما به شما این است که اگر به دو دسته احتیاج دارید، بهتر است که یک بسته دو عددی از دسته مورد نظر را خریداری کنید تا مبلغ کمتری را در نهایت پرداخت کنید. حال نوبت شماست که به ما بگویید از بین موارد بالا برترین دسته تسکو کدام است؟ شما بعلاوه می توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر کاربران وبلاگ ایران مگ در میان بگذارید.

منبع: وبلاگ ایران مگ

منبع: دیجیکالا مگ

به "برترین دسته بازی تسکو؛ گزینه هایی مجذوب کننده با قیمت مناسب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین دسته بازی تسکو؛ گزینه هایی مجذوب کننده با قیمت مناسب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید