خودم دیدم یک بازیکن چطور استقلالی شد ، سرمربی تیم ملی نقشی در هایجک گزینه پرسپولیس نداشت

به گزارش وبلاگ ایران، بازیکن سابق پرسپولیس و مربی تیم ملی امید گفت: به نظرم تمام آن پولی که می خواهند برای جذب دروازه بان جوان خارجی بدهند را نگه دارند و خرج خرید مهاجم خوب خارجی نمایند.

خودم دیدم یک بازیکن چطور استقلالی شد ، سرمربی تیم ملی نقشی در هایجک گزینه پرسپولیس نداشت

به گزارش وبلاگ ایران جواد منافی بازیکن سابق پرسپولیس بعد از یک دوره حضور در کادر فنی نساجی و همراهی حمید مطهری حالا با یک مربی استقلالی در تیم امید همکاری می نماید. منافی عصر شنبه همراه با رضا عنایتی دیدنگر بازی پرسپولیس - مس رفسنجان بود تا عملکرد بازیکنان تیم ملی امید را زیر نظر بگیرد.

او درباره آخرین شرایط امیدهای ایران و بعلاوه شرایط پرسپولیس در جابجایی صحبت های جالبی را مطرح نموده است که در ادامه می خوانید:

هفته قبل بعد از مدت ها در تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس حاضر شدید.

بله، مدتی بود پیامک می دادند اما چون درگیر تمرین و اردو بودیم نرفته بودم اما رفتم و بچه ها را دیدم.

علی آقای پروین چه صحبتی با شما داشت؟

خب خوشامد گفتند و پرسیدند بازی نمی کنی که گفتم نه. گفت بدنت که آماده است چرا بازی نمی کنی اما من گفتم فقط دیدن می کنم.

شرایط تیم امید چطور است؟

خب ما زمان کم داریم، آخرین اردوی تدارکاتی ما در ترکیه بود و الان هم داریم بازی های تدارکاتی و بازیکنان را رصد می کنیم. باید تعامل بین کادر فنی تیم امید و باشگاه ها برقرار باشد اما کلاً کار سختی داریم چون زمان نداریم. ما با ازبکستان بازی داریم و باید در آغاز لیگ حتی بازیکنانی که در شهرستان به میدان می روند را زیر نظر بگیریم.

بازیکنان تیم امید در هفته های ابتدایی لیگ برتر به میدان می روند؟

ما نمی توانیم این بازیکنان را در اختیار داشته باشیم و حتی برایشان مینی کمپ بگذاریم چون زمان نیست. منتظریم زودتر بازی های لیگ برتر آغاز گردد و بعد از بازی های هفته پنجم یک هفته این نفرات را در اختیار داشته باشیم و بعد برویم با ازبکستان بازی کنیم که 15 شهریور خواهد بود. مسائل همواره وجود داشته اما امیدوارم سازمان لیگ و باشگاه ها یاری نمایند تا تیم امید ضرر نکند.

اما فصل تازه لیگ برتر دیرتر آغاز می گردد و بازی ها به تعویق افتاد.

هر چه بازی ها دیرتر آغاز گردد به ضرر ماست. ما 15 شهریور بازی داریم و باید قبل از آن بازی یک هفته بازیکنان مان را در اختیار داشته باشیم. باید تعامل صورت بگیرد و برنامه ریزی سازمان لیگ طوری باشد که مسئله ای پیش نیاید.

در بازی پرسپولیس و مس رفسنجان حاضر شده بودید تا بازیکنان تیم امید را زیر نظر بگیرید؟

بله محمدمهدی احمدی و یکی دو تا بازیکن جوان دیگر مثل خدادادی و رفیعی بودند. در تیم مس هم دو بازیکن داشتیم. ما بازی های تدارکاتی دیگر را هم می بینیم و در هفته های اول لیگ هم به شهرستان ها خواهیم رفت تا بازیکنان را زیر نظر بگیریم.

پرسپولیس را چطور دیدید؟

خدا را شکر شاکله تیم پرسپولیس حفظ شده چون بازیکنانی که از این تیم جدا شدند خیلی بازی نمی کردند و فیکس نبودند. آنهایی هم که اضافه شدند تأثیرگذار هستند اما در دو جا کمبود احساس می کنم. یکی در نوک خط حمله که باید بازیکن کاردر بیار و یک تمام نماینده ششدانگ جذب گردد که با این قیمت ها مهاجم خارجی خوب پیدا نخواهد شد و یکی هم دفاع چپ. البته در آن پست علی نعمتی و احمدی هستند. احمدی که بازیکن خود ماست و فقط در اردوی ترکیه نبود. نعمتی هم پست اصلی اش دفاع چپ نیست و با اینکه بد کار نمی نماید ولی به نظرم باید مدافع چپ بگیرند که در این پست هم بازیکنی عالی در لیگ مان نداریم.

پرسپولیس برای دروازه بان ذخیره دنبال گلر زیر 23 سال خارجی است. آیا این کار منطقی است؟

نباید چنین اتفاقی بیفتد. باید از بازیکنان ایرانی جوان استفاده نمایند و جذب گلر زیر 23 سال خارجی عقلانی نیست. به نظرم تمام آن پولی که می خواهند برای جذب دروازه بان جوان خارجی بدهند را نگه دارند و خرج خرید مهاجم خوب خارجی نمایند. به نظرم اگر این کار را انجام بدهند ضرر نمی نمایند چون در بقیه پست ها بازیکن خوب داریم.

بعد از انتقال خالدآبادی به استقلال و نیامدنش به پرسپولیس بعضی طرفداران پرسپولیسی می گفتند عنایتی که استقلالی است در این انتقال نقش داشته اما بعداً گفته شد محمود فکری در این مسأله نقش ایفا نموده.

من خودم از نزدیک می بینم چه اتفاقی می افتد. اصلاً این حرف ها را باور نکنید. هیچ دخالتی نه عنایتی داشت که بگوید برو استقلال یا من که بخواهم بگویم برو پرسپولیس. همه این بازیکنان مدیربرنامه دارند و برایشان معین تکلیف می نمایند. خود این بازیکنان با مدیربرنامه هایشان انتخاب می نمایند. شاید قبلاً این طور بود که بازیکنان از مربیان یاری می خواستند و مربیان هم یاری فکری می دادند اما الان مدیر برنامه ها هستند که درباره تمام جزئیات مربوط به پول گرفتن بابت قرارداد و مبلغ رضایتنامه مشاوره می دهند و خود بازکینان تصمیم نهایی را می گیرند.

منبع: همشهری آنلاین

به "خودم دیدم یک بازیکن چطور استقلالی شد ، سرمربی تیم ملی نقشی در هایجک گزینه پرسپولیس نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودم دیدم یک بازیکن چطور استقلالی شد ، سرمربی تیم ملی نقشی در هایجک گزینه پرسپولیس نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید