بازگشت استقلال به آسیا با دفاع جانانه در AFC!

به گزارش وبلاگ ایران، مدیرعامل سابق استقلال می گوید: اگر استقلال بتواند دفاع درست و منطقی در کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته باشد، می تواند به لیگ قهرمانان آسیا بازگردد.

بازگشت استقلال به آسیا با دفاع جانانه در AFC!

به گزارش وبلاگ ایران کاظم اولیایی، عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال با حضور در یک برنامه تلویزیونی، از احتمال بازگشت استقلال به لیگ قهرمانان آسیا در یک صورت، اطلاع داد.

او در این خصوص گفت: ظرفیت بازگشت استقلال، آلومینیوم اراک و حتی تیم طرفدار با اصلاح ساختار به لیگ قهرمانان وجود دارد. در خصوص بحث مالی استقلال هم باید بگویم فیفا و AFC به باشگاه ها و فدراسیون ایران بدهکار هستند و به علت تحریم ها نمی توانند این بدهی را پرداخت نمایند. چرا ما نتوانستیم به موقع طلب یک فرد خارجی را بپردازیم. 3،4 سال قبل هم چنین اتفاقی افتاد و استقلال نتوانست به پروپییچ پرداخت کند آنها هم پذیرفتند و این سه علت تحریم بودن نمی توانم پول این بازیکن را مستقیم به بانک بریزیم.

وی در ادامه شفاف سازی کرد: بحث تحریم ها استدلال قبولی است و اگر حمایت کافی گردد می توان کارهایی انجام داد. AFC فوتبالی است و فوتبال را برای حال خوب قبول دارد می خواهد حال مردم خوب باشد و از فوتبال لذت ببرند نمی خواهند طرفداران و مردم را مجازات نمایند اما باید استدلال منطقی به کار ببریم تا بپذیرند.

اولیایی در خاتمه ضمن تاکید بر مواضع خود، گفت: جهان می داند ما تحریم است برترین استدلال این است که آقای فیفا و AFC چرا پول باشگاه های ما را نمی دهید؟ اکنون باید به خوبی از خودمان دفاع کنیم تا حال خوبی برای ملت ایجاد گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "بازگشت استقلال به آسیا با دفاع جانانه در AFC!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت استقلال به آسیا با دفاع جانانه در AFC!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید