شرفی: قلعه نویی برترین انتخاب برای تیم ملی بود

به گزارش وبلاگ ایران، اصغر شرفی بازیکن سال های دور فوتبال ایران معتقد است که تیم ملی می تواند در جام ملت های آسیا به قهرمانی فکر کند.

شرفی: قلعه نویی برترین انتخاب برای تیم ملی بود

اصغر شرفی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که تیم ملی می تواند در جام ملت های آسیا به قهرمانی فکر کند.

شرفی در گفت وگو با وبلاگ ایران، در ارتباط با شرایط تیم ملی فوتبال ایران در فاصله چند ماه تا آغاز بازی های جام ملت های آسیا گفت: همه چیز خوب است و در تیم ملی هم آرامش برقرار است. ما بازیکنان خوبی داریم که خیلی از آنها در خارج از ایران بازی می نمایند،. اگر از آنها به خوبی استفاده گردد، می توانیم به نتیجه گرفتن تیم ملی در این جام امیدوار باشیم.

او با اشاره با حضور امیر قلعه نویی در راس راهنمایی تیم ملی تاکید نمود: قلعه نویی حالا یک مربی باتجربه است که ابعاد و زوایا فوتبال را می شناسد، او در بین مربیان ایرانی برترین انتخاب برای تیم ملی بود و امیدوارم به هدفی که دارد دست پیدا نمایند. مربیان ما خیلی بهتر از افرادی مثل ویلموتس هستند که به اینجا آمدند و هیچ کاری انجام ندادند. جالب اینجا است آنهایی که ویلموتس را آوردند و آن افتضاح را رقم زدند، شغل های بالاتری گرفتند.

شرفی در مورد اینکه آیا ایران با وجود تیم هایی مثل استرالیا، کره، عربستان و ژاپن شانسی برای قهرمانی در جام ملت های آسیا دارد، گفت: آنها از لحاظ امکانات، پول و ... شرایط بهتری دارند ولی همه چیز را نمی گردد با پول خرید. ما هم تیم خوبی داریم و با این بازیکنان می توانیم به قهرمانی در آسیا فکر کنیم اما کار خیلی سختی داریم. ما کشور ثروتمندی هستیم و می توانیم در فوتبال و همه زمینه ها رشد کنیم، مردم هم دوست دارند برترین اتفاقات را تجربه نمایند.

او در مورد بازی های لیگ برتر و اینکه کدام تیم شانس اول قهرمانی است، اظهار داشت: از حالا زود است در مورد این موضوع صحبت کنیم. من سبک فوتبال سپاهان و گل گهر را می پسندم و آنها فوتبال کلاسیکی را بازی می نمایند، البته منظورم این نیست که تیم های دیگر بد بازی می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "شرفی: قلعه نویی برترین انتخاب برای تیم ملی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرفی: قلعه نویی برترین انتخاب برای تیم ملی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید