حمله تمام قد هواداران 206 و میرسلیم به لندکروز ، بی حریف ترین ماشین جهان!

به گزارش وبلاگ ایران، خبر استثنایی ترین تویوتا لندکروز دنیا/ سلطانی که لامبورگینی هم حریفش نیست/ عکس با واکنش گسترده ای از سوی کاربران خبرنگاران همراه شد.

حمله تمام قد هواداران 206 و میرسلیم به لندکروز ، بی حریف ترین ماشین جهان!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ایران ، گزارش استثنایی ترین تویوتا لندکروز دنیا/ سلطانی که لامبورگینی هم حریفش نیست/ عکس با واکنش گسترده ای از سوی کاربران وبلاگ ایران روبرو شد؛ در این گزارش آورده شده است که این شاسی بلند عجیب با نام لند اسپید کروزر نام گذاری شد و لقب سریع ترین SUV دنیا را از آن خود کرد. ارتقای پیشرانه و توان فنی خودرو تنها بخشی از ماجرا بود. برای این که این شاسی بلند جعبه ای شکل به مقدار کافی ایرودینامیک گردد تا به چنین سرعت بالایی دست پیدا کند، باید فریم را طوری تغییر می دادند که سیستم تعلیق پایین تر و تایرهای عریض میشلین پایلوت سوپراسپورت را در خود جای دهد.

بسیاری از کاربران وبلاگ ایران به کنایه این خودرو را مشابه 206 تلقی کردند؛ کاربری به نام قباد در این خصوص نوشت: زیاد بزرگش نکنید ، 206 خودمون یه سر و گردن بالاتر از اونه و کاربر دیگری نیز به نام عارف در این خصوص نوشت: 206بهترشه میگی نه از بزرگان بپرس و کاربر دیگری نیز به نام حسام در ادامه نوشت: بنظرم تفاوتی با 206 نداره !!، در این میان کاربر دیگری نوشت: عیبش اینه که با206 مثل همند

در این میان بعضی از کاربران ایرانی درخواست واردات خودروهای ژاپنی به جای چینی را نموده اند؛ کاربری به نام شوانا در این خصوص نوشت: باز شما برید سراغ ماشین های ایرانی و چینی.

بعضی از کاربران نیز در این میان به تجربه خوبی که از سواری تویوتا به دست آوردند اشاره کردند و از این کارخانه خودروسازی ژاپنی تقدیر کردند؛ کاربری به نام مجید در این خصوص نوشت: خدایی دمشون گرم به این میگن صنعت خودرو خدوکیلی تمام کشورها دنیا دنبال تویتا هستند .....چون به تمام مردم خودش ومردم کشورهای دیگه خودشوثابت نموده دمتون گرم پرچمشون بالا زنده باد ژاپن پاینده باد صنعت خودروسازیش.

بعضی از کاربران وبلاگ ایران نیز در بخش نظرات این خبر به گرانی افسارگسیخته خودرو در بازار ایران اشاره کردند؛ کاربری در این خصوص نوشت: 206مگه چشه من از بچگی فکر خریدن 206بودم من بزرگ شدم 206هم بزرگ وگران شد الآنم من پیرشدم 206دست نیافتنی خدایا ما رابا206محشوربفرما.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "حمله تمام قد هواداران 206 و میرسلیم به لندکروز ، بی حریف ترین ماشین جهان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله تمام قد هواداران 206 و میرسلیم به لندکروز ، بی حریف ترین ماشین جهان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید