قیمت باورنکردنی پایین اولین خودروی شیائومی، عکس

به گزارش وبلاگ ایران، اس یو 7، اولین خودروی شیائومی به زودی با قیمت رقابتی عرضه می گردد. در واقع قیمت سدان برقی SU7 حتی به 2 میلیارد تومان هم نمی رسد!

قیمت باورنکردنی پایین اولین خودروی شیائومی، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ایران و براساس گزارش عصرایران، پس از چندین سال انتظار، شیائومی بالاخره زمستان گذشته به صورت رسمی از سدان تمام برقی SU7 رونمایی کرد. اولین خودرو شیائومی محصولی بلندپروازانه است که رقابت با خودروهایی شناخته شده مثل تسلا مدل 3 و پورشه تایکان را در سر می پروراند و در این راستا از پیشرانه های قدرتمند و انواع و اقسام امکانات رفاهی و ایمنی برخوردار شده است.

با این حال همان طور که از یک شرکت چینی، خصوصاً شیائومی انتظار می رود، این سدان با قیمتی رقابتی روانه بازار می گردد؛ قیمتی که در ایران برابر با قیمت یک کراس اوور چینیِ پایین رده مونتاژی است.

شیائومی اس یو 7 که اولین دستگاه ها از آن از روز 3 آوریل (15 فروردین) به خریداران تحویل داده می گردد، در نسخه های استاندارد (پایه)، پرو و مکس ارائه شده است. نسخه پایه این خودرو 215 هزار و 900 یوان برابر با 29 هزار و 842 دلار قیمت دارد که با تبدیل مستقیم بر اساس نرخ کنونی دلار در کشور، معادل حدود 1 میلیارد و 890 میلیون تومان می گردد.

نسخه پرو اولین خودروی شیائومی 245 هزار و 900 یوان (حدود 34 هزار دلار) قیمت گذاری شده است و قیمت مکس به عنوان بالارده ترین نسخه آن به تقریباً 42 هزار دلار می رسد.

این محدوده قیمت برای یک سدان تمام الکتریکی که هم پیشرانه های پرقدرت، شعاع حرکتی بالا و به روزترین امکانات را دارد، بدون شک خیلی از رقبای دیگر را به چالش می کشد.

البته در این بین نباید فراموش کرد که شیائومی هرچند یکی از برندهای مطرح جهانی است، دست کم در حوزه خودرو به مقدار مدعیانی مثل تسلا و پورشه قابل اعتنا نیست. باید منتظر ماند و دید که کوشش شیائومی برای ورود به عرصه خودروسازی پیروز خواهد بود یا خیر.

حتی اخیراً خبر عرضه کراس اوور شیائومی برای رقابت با تسلا مدل Y به گوش رسید که نشان از عزم جزم این شرکت چینی برای توسعه فعالیت های خود در صنعت خودرو دارد.

در حالی که به نظر می رسد شیائومی در آغازِ ورود خود به حوزه خودرو پیروز ظاهر شده است، همین چند وقت قبل اپل، غول تکنولوژی و یکی از با ارزش ترین شرکت های جهان پروژه خودرو برقی خود را کنار گذاشت.

لغو پروژه خودرو اپل در صورتی گزارش شد که اپل بیش از 10 سال فراز و نشیب در توسعه این خودرو جاه طلبانه را پشت سر گذاشته بود.

شیائومی SU7 از حداکثر قدرت 673 اسب بخار به لطف پیشرانه دو موتوره، شعاع حرکتی حدود 800 کیلومتر، نمایشگر لمسی بزرگ 16.1 اینچی، صفحه آمپر دیجیتال 7.1 اینچی، نمایشگر هدآپ بزرگ 56 اینچی، صندلی های اسپرت و امکانات مختلف دیگر برخوردار است. شکستن رکورد ضریب درگ به وسیله خودرو شیائومی هم جزو ویژگی های مجذوب کننده دیگر آن بوده که بین اخبار خودرو دیده شده است.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "قیمت باورنکردنی پایین اولین خودروی شیائومی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت باورنکردنی پایین اولین خودروی شیائومی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید