تعریفی نو از بیمه با هشتگ بیمه

به گزارش وبلاگ ایران، در دنیای پرتلاطم امروزی که هر لحظه تغییرات اساسی در صنایع مختلف روی می دهد، صنعت بیمه نیز سهم خود را از این تغییرات به خوبی ایفا نموده و با سرعت فراوانی در حال پیشرفت می باشد.

تعریفی نو از بیمه با هشتگ بیمه

این تغییرات در جهت تبدیل شدن بازار سنتی به بازار مدرن و استفاده هرچه بهتر این صنعت از تکنولوژی روز جهان است و در این زمینه شاهد پیشرفت های بسزایی هستیم.

یکی از مصادیق تبدیل بازار سنتی به بازار مدرن در صنعت بیمه راه اندازی هشتک بیمه (#بیمه) بوده که پیوند صنعت بیمه با تکنولوژی روز را به خوبی نشان می دهد؛ این پیوند حاصل ماه ها تلاش و تلاش جوانان تلاشگر ایران زمین است.

هشتگ بیمه یک بازارگاه (Market Place) در حوزه بیمه می باشد که مشتریان می توانند با توجه به نیازهایشان درخواست خرید بیمه ای خود را ثبت نمایند، هشتگ بیمه با توجه به درخواست مشتری یک بررسی هوشمند را ارائه می دهد و این امکان را برای مشتری فراهم می آورد که از پیشنهاد مشاوره استفاده کرده و یا پیشنهاد خود را ثبت نماید. سپس درخواست را برای نمایندگان متعددی ارسال می کند. نمایندگان می توانند با توجه به درخواست مشتری، پیشنهادات، تخفیفات، هدایا و یا هر خدمت ویژه ای را برای مشتری ارسال کرده و مشتریان پاسخهای نمایندگان را در داخل اپلیکیشن مشاهده کرده و سپس بیمه مورد نظر خود را از فهرست نمایندگان انتخاب و بیمه خود را خریداری می نمایند.

این نوع فرایند باعث می شود که نمایندگان در یک بازار رقابتی به مشتریان قیمت اعلام کرده و با اعمال تخفیف های مناسب برای مشتری، انعطاف پذیری در خرید را باعث شود.

هشتگ بیمه در این بازار پر رقابت کنونی با تمرکز بر مشاوره هوشمند و ارائه سرویس های نوین در بستر آنلاین، سعی کرده تا چالشها و مسائل پیش روی این صنعت را رفع کرده و این مسیر را برای استفاده عموم مردم هموار نماید. در این راستا استفاده از شبکه فروش نمایندگان بیمه (که پیشرو در این زمینه میباشند) باعث شناخت بهتر و سریع تر مردم با این سامانه میشود چرا که نمایندگان در هشتگ بیمه، همیاران این پلتفرم میباشند و همکاری نزدیک نمایندگان شرکت های مختلف بیمه ای با هشتگ بیمه، باعث روانی این صنعت برای عموم مردم شده است.

در صنعت بیمه حضور نمایندگان شرکت های مختلف همواره راهی برای فروش و معرفی بیمه به عموم مردم بوده است و هشتگ بیمه با تمرکز بر توان و پتانسیل همین نمایندگان و تمایل مردم به خرید آنلاین بیمه سعی در هرچه مطلع، شفاف و منعطف کردن این صنعت بزرگ کرده است.

علاوه بر این، خدمت جدیدی که هشتگ بیمه برای اولین بار به کل مردم ایران ارائه میدهد (که به زودی رونمایی میشود) خرید آنلاین از ابتدا تا صدور کامل بیمه نامه در بیمه سلامت خانواده میباشد که کل فرآیند در محیط اپلیکیشن و به صورت آنلاین صورت می پذیرد.

بدین صورت که هر شخص می تواند برای خود و خانواده درجه یک بیمه سلامت خانواده (یا همان تکمیلی خانواده) خریداری کرده و بدون تکمیل هیچ فرم کاغذی و یا مراجعه به پزشک فرآیند بیمه خود را در داخل اپلیکیشن تکمیل نماید.

نکته حایز اهمیت در این سیستم، انتخاب نوع و اندازه هر پوشش بیمه ای به انتخاب مشتری می باشد، بدین صورت که هر فرد می تواند مبلغ مورد نظر خود را برای هر نوع از خدمات بیمارستانی، جراحی، دندانپزشکی، پاراکلینیکی، آمبولانس، آزمایشگاهی،زایمان و ویزیت را تعیین کرده و در همین قالب از طرح های بیمه سلامت خانواده استفاده نماید.

مزیت خرید به وسیله هشتگ بیمه:

-مشاوره هوشمند در زمینه خرید بیمه

-آنلاین بودن و امکان خرید در هر ساعت و هر مکان

-امکان مقایسه از بین شرکت های مختلف بیمه و انتخاب برترین بیمه مورد نظر

-شفافیت و انعطاف پذیری در خرید

-ارائه سیستم های نوین بیمه ای در بستر آنلاین

منبع: همگردی

به "تعریفی نو از بیمه با هشتگ بیمه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعریفی نو از بیمه با هشتگ بیمه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید