تحول در پهنای باند دیتا در خوزستان با شیوع ویروس کرونا

به گزارش وبلاگ ایران، مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با شیوع ویروس کرونا و افزایش فعالیت ها بر بستر اینترنت، پهنای باند دیتا در استان متحول شد.

تحول در پهنای باند دیتا در خوزستان با شیوع ویروس کرونا

به گزارش از ، سید کریم حسینی نماینده مردم شهرستان های اهواز، حمیدیه، کارون و باوی و رئیس مجمع نمایندگان استان با حضور در مخابرات منطقه خوزستان با رحیم فلاح زاده مدیر معاونان و مسئولان مخابرات استان دیدار و در خصوص شرایط شبکه ارتباطات گفت وگو کرد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در این نشست گزارشی از شرایط شبکه ارتباطات استان و اقدامات توسعه و فعالیت های اجرا شده از قبیل؛ توسعه شبکه فیبر نوری، دیتا و تجهیزات ارتقای تکنولوژی سایت ها و پوشش آنتن دهی مناطق شهری و روستایی در سطح استان و شهرستان های اهواز، حمیدیه، کارون و باوی ارائه داد.

او در خصوص توسعه شبکه دیتا گفت: با توجه به شرایط موجود و نیاز مردم به انجام فعالیت ها بر بستر اینترنت از قبیل آموزش و ... با تأمین زیرساخت ها برای این امر، با تلاش همکارانم توانستیم پهنای باند دیتا را 40 G افزایش دهیم و با نصب تجهیزات فنی و سوییچ، ظرفیت واگذاری اینترنت خانگی با سرعت های بالاتر از جمله vdsl و ftth را برای مشترکان ایجاد کردیم.

فلاح زاده همچنین با بیان اینکه 3 هزار و 474 کیلومتر از جاده های استان تحت پوشش شبکه همراه واقع شده است اضافه نمود: 100 درصد شهر های استان تحت پوشش شبکه همراه اول واقع شده است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان، اجرای 350 کیلومتر فیبر نوری در سطح استان به منظور توسعه شبکه فیبر نوری و فراهم شدن ارتقای تکنولوژی شبکه ارتباطات سیار و همچنین اجرای رینگ و راستا ارتباطی جایگزین بین شهر ها را از دیگر اقدامات کارشناسان متخصص مخابرات منطقه خوزستان بر شمرد و اظهار امیدواری کرد که با کمک مجمع نمایندگان استان بتوانیم با اجرای پروژه ها و طرح های مخابراتی، توسعه ارتباطات را در خوزستان رقم بزنیم.

سید کریم حسینی رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از تلاش های مدیر منطقه و مسئولان مخابرات، در خصوص اقدامات و فعالیت های مخابراتی با هدف توسعه ارتباطات در سطح استان بیان داشت: تکنولوژی های مرتبط با ارتباطات با سرعت در حال پیشرفت است و مخابرات خوزستان باید نسبت به توسعه شبکه مخابراتی براساس نیاز روز جامعه اقدام کند.

او همچنین خواستار توسعه شبکه ارتباطات به نقاط روستایی و دور افتاده بر اصل عدالت محوری در امر خدمات رسانی شد.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تحول در پهنای باند دیتا در خوزستان با شیوع ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحول در پهنای باند دیتا در خوزستان با شیوع ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید