برترین راه کسب عایدی از فروش اکانت بازی

به گزارش وبلاگ ایران، بازی کردن یکی از تفریحات مفرح و سرگرم نماینده است که افراد زیادی در طول روز برای پرکردن اوقات فراغت خود از آن ها استفاده می نمایند. در بین بازی های آنلاین کلش اف کلنز و کلش رویال، دوتا از برترین بازی هایی هستند که هواداران بسیار زیادی دارند. سازندگان این بازی ها این امکان را برای گیمرها به وجود آورده اند که در کنار بازی و تفریح بتوانند کسب عایدی نیز نمایند. شاید برایتان جالب باشد، ولی گیمرها می توانند با انجام این بازی ها، به عایدیهای خوبی برسند.

برترین راه کسب عایدی از فروش اکانت بازی

شاید برایتان سؤال باشد که چگونه می توان از این طریق کسب عایدی کرد؟ در جواب این سؤال شما می توانیم بگوییم که با فروش اکانت بازی، می توانید به عایدی برسید. در ادامهٔ این مقاله قصد داریم تا شما را با کسب عایدی به وسیله بازی کردن آشنا کنیم، پس با ما تا سرانجام این مقاله همراه باشید.

آیا کسب عایدی به وسیله بازی کلش اف کلنز و کلش رویال امکان پذیراست؟

همان طور که به آن اشاره کردیم، کلش اف کلنز و کلش رویال دو تا از بازی های سرگرم نماینده و هیجان انگیز هستند که در بین نوجوانان و جوانان بسیار محبوب اند. این دو بازی به گونه ای طراحی شده اند که گیمرها می توانند با واردکردن مشخصات خود در این بازی، یک اکانت شخصی درست نمایند. اکانت امکان این را به گیمرها می دهد که بازی را در هر گوشی که می خواهند انجام دهند. همین قابلیت باعث می گردد که افراد بتوانند به وسیله این بازی ها، به کسب عایدی برسند. به طوری که افراد می توانند با افزایش سطح و لول خود در بازی، از فروش اکانت بازی به سایر گیمرها کسب عایدی نمایند. بعضی از افراد دوست ندارند که این بازی ها را از سطح صفر آغاز نمایند و به همین علت اقدام به خرید اکانت بازی می نمایند. این روش خریدوفروش اکانت بازی راهی برای کسب عایدی گیمرها شده است. در حال حاضر افراد زیادی از این طریق عایدیزایی می نمایند. برای خرید یا فروش اکانت بازی احتیاج به آموزش است.

خرید و فروش اکانت بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

افراد زیادی در پی کسب عایدی به وسیله فروش اکانت بازی کلش اف کلنز و ، فروش اکانت کلش رویال هستند، به همین علت نیز سایت های ایرانی و خارجی زیادی در این زمینه به وجود آمده اند که این امکان را برای گیمرها فراهم می نمایند. با مراجعه به این سایت ها، افراد می توانند به راحتی اکانت بازی خود را با هر لولی به فروش برسانند. علاوه بر این آن ها می توانند اقدام به خرید سایر اکانت های بازی با سطح و لول های بالاتر نمایند. شایان ذکر است که گیمرها با فروش اکانت خود در سایت های خارجی، می توانند عایدی دلاری کسب نمایند. باوجوداین آن ها باید قبل از هر اقدامی در این سایت ها، از معتبر بودن آن ها مطمئن شوند.

قیمت خرید و فروش اکانت بازی ها چگونه مشخص می گردد؟

قیمت اکانت بازی ها با توجه به سطح و لول آن ها فرق دارد، به همین علت افرادی که قصد فروش اکانت بازی خود را دارند، باید ابتدا قیمت مناسب برای آن انتخاب نمایند. علاوه بر سطح و لول بازی، عوامل دیگری نیز وجود دارند که می توانند بر روی قیمت اکانت بازی ها تأثیر بگذارند. ازجملهٔ این عوامل می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • اندازه جم؛
  • لول نیروها؛
  • دهکده شب یا بیلدر هال؛
  • شرایط تغییر نام؛
  • لول هیروها؛
  • سطحتان هال؛
  • اندازه کاپ؛
  • سطح ساختمان ها و دیوارها؛
  • مهندسی بودن؛
  • عضویت در کلن های خاص؛
  • اتصال اکانت سوپرسل آیدی؛
  • اسکین های موجود در اکانت.

برای خرید و فروش اکانت بازی باید به چه سایتی مراجعه گردد؟

همان طور که به آن اشاره کردیم، سایت های ایرانی و خارجی زیادی وجود دارد که درزمینهٔ خرید و فروش اکانت رویال و کلش اف کلنز فعالیت می نمایند. به همین علت نیز قبل از هرگونه اقدام در این سایت ها، باید از اعتبار آن ها اطمینان حاصل گردد. با یک جستجوی ساده در گوگل، می توان به تعداد زیادی از سایت ها دسترسی پیدا کرد. فعالیت در سایت های خارجی برای گیمرها سود بیشتری دارد، زیرا آن ها می توانند در این سایت ها عایدی دلاری کسب نمایند.

یکی از سایت های خارجی معتبر که گیمرها می توانند به راحتی اکانت های خود را در آن جا به فروش برسانند، سایت c2c.igvault.com است. برای فعالیت در این سایت احتیاج است که گیمرها از قسمت ثبت نام در این سایت نام نویسی نمایند. برای استفاده از امکانات فروش اکانت بازی این سایت باید گیمرها روی کلمهٔ sell کلیک نموده و وارد صفحهٔ افتتاح حساب شوند.

  • نحوهٔ افتتاح حساب در وب سایت c2c.igvault.com

برای فروش بازی در این سایت، گیمرها حتماً باید از حساب کاربری استفاده نمایند. چنانچه قبلاً ثبت نام نموده اند، می توانند با واردکردن اطلاعات حساب کاربری خود، وارد سایت شوند. در غیر این صورت، باید با کلیک روی گزینهٔ Register a new account یک حساب نو راه اندازی نمایند. با کلیک روی این گزینه، صفحه ای باز می گردد که کاربر باید اطلاعاتی مانند ایمیل، رمز عبور و کشور خود را وارد کند، سپس باید دو گزینهٔ ‘Terms & Conditions‘ و ‘Privacy Policy را تیک بزنند. در آخر باید روی گزینهٔ Create Your Account کلیک نمایند تا اکانت آن ها ایجاد گردد. برای تأییدشدن حساب کاربری در سایت، احتیاج است که کد ارسال شده به ایمیل کاربر، در قسمت مربوطه وارد گردد. برای دریافت ایمیل، کاربران باید روی گزینهٔ Send Email Verification Code کلیک نمایند.

  • انتخاب بازی در سایت c2c.igvault.com

گیمرها بعد از افتتاح حساب در سایت برای فروش اکانت بازی باید روی گزینه ‘sell account‘ کلیک نمایند و سپس وارد فهرست بازی ها شوند. در این فهرست نام تعداد زیادی بازی وجود دارد که کلش اف کلنز و کلش رویال نیز جزو آن ها هستند. با انتخاب بازی موردنظر، باید کاربران انتخاب نمایند که می خواهند با اکانت گوگل پلی ادامه دهند یا سوپرسل. در سرانجام باید گزینهٔ Next یا Manual Sell را انتخاب نمایند. بعد انجام این کارها مانند ثبت یک آگهی تبلیغاتی گیمر باید مشخصات اکانت بازی خود را به همراه عکس های از صفحهٔ بازی در سایت آپلود کند. برای اتمام کار ثبت آگهی روی سایت، باید روی گزینهٔ Submit کلیک نمایند.

خلاصه

به طور خلاصه می توانیم بگوییم افرادی که علاقهٔ زیادی به بازی های کلش اف کلنز یا کلش رویال دارند، می توانند به وسیله این بازی ها کسب عایدی نمایند. برای این کار ضروری است که گیمرها لول و سطح بازی خود را بالا ببرند و سپس با فروش اکانت بازی به عایدی برسند. افراد زیادی در پی خرید اکانت بازی های مانند کلش رویال یا کلش اف کلنز هستند، به همین علت نیز سایت های زیادی به وجود آمده اند که در این زمینه کسب عایدی می نمایند.

منبع: اتاق

به "برترین راه کسب عایدی از فروش اکانت بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین راه کسب عایدی از فروش اکانت بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید