سامسونگ برای نمایشگر خارجی زد فلیپ 5 برنامه ای ویژه دارد!

به گزارش وبلاگ ایران، زومیت نوشت: به نظر می رسد سامسونگ روی فروش نسل تازه زد فلیپ حساب ویژه ای باز کرده است و سعی دارد با افزودن قابلیت های تازه از افزایش فروش آن اطمینان حاصل کند.

سامسونگ برای نمایشگر خارجی زد فلیپ 5 برنامه ای ویژه دارد!

دومین رویداد آنپکد سامسونگ در سال 2023 تا چند روز دیگر از راه خواهد رسید و با اطمینان کامل می توان گفت که در این رویداد شاهد رونمایی گلکسی زد فلیپ 5 و زد فولد 5 خواهیم بود. هرچه به این رویداد نزدیک تر می شویم به حجم تصاویر و اطلاعات فاش شده از این محصولات نیز افزوده می شود. در تصاویر تازه منتشرشده از گلکسی زد فلیپ 5 نه تنها این گوشی را در زوایای مختلف می بینیم، بلکه تعدادی از قابلیت هایی را که سامسونگ برای صفحه نمایش خارجی در نظر گرفته است نیز شاهد هستیم.

مدتی پیش، افشاگری به نام رولاند کوانت (Roland Quandt)، تعدادی از تصاویر تبلیغاتی گلکسی زد فلیپ 5 را منتشر کرده بود که پس از چند ساعت، این تصاویر را به دلیل نامعلوم از صفحه خود حذف کرد.

در تصاویر منتشرشده می توان گلکسی زد فلیپ 5 را در حالت بسته، نیمه باز و از زاویه کناری مشاهده کرد. با استناد به این تصاویر، به نظر می رسد برخلاف شایعات قبلی سامسونگ پیروز شده است تا فاصله بین دو بخش گوشی در هنگام بسته بودن را از بین ببرد تا علاوه بر ظاهری زیباتر، با جلوگیری از ورود ذرات گرد و غبار در هنگام بسته بودن گوشی، میزان محافظت صفحه نمایش داخلی در برابر گرد و غبار را نیز افزایش دهد.

مورد دیگری که بسیار جلب توجه می کند، تصویر دیگری است که کوانت منتشر کرده است و در آن صفحه نمایش خارجی دستگاه را می توان دید که به نظر می رسد از ویجت های مخصوصی پشتیبانی خواهد کرد. در این تصویر می توان به طور کلی 6 ویجت را دید که ظاهراً سامسونگ آن ها را کاملاً برای صفحه نمایش خارجی بهینه کرده است. این ویجت ها شامل تقویم، کیبورد تمام صفحه برای پاسخ به پیام ها بدون نیاز به باز کردن دستگاه، بلیت هواپیما، زمان و میزان باتری، شرایط آب و هوا و تاریخچه تماس ها می شوند. پیش تر خبری منتشر شده بود که علاوه بر برنامه های سامسونگ بعضی از برنامه های گوگل مثل Maps و Youtube در کنار Messages برای صفحه نمایش خارجی گلکسی زد فلیپ 5 بهینه خواهند شد.

انتظار می رود گلکسی زد فلیپ 5 به همراه گلکسی زد فولد 5 در کنار محصولات دیگری مثل ساعت های گلکسی واچ، هدفون های گلکسی بادز در کنار تبلت های سری گلکسی Tab S9 در تاریخ 26 جولای (4 مرداد) معرفی شود؛ زومیت این رویداد را همانند سال های گذشته به صورت زنده پوشش خواهد داد، پس برای دنبال کردن لحظه به لحظه اخبار سامسونگ، همراه ما باشید.

به نظر شما آیا قابلیت های تازه زد فلیپ 5 می تواند کاربران را برای خرید این گوشی تشویق کند؟

227227

منبع: خبرآنلاین

به "سامسونگ برای نمایشگر خارجی زد فلیپ 5 برنامه ای ویژه دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ برای نمایشگر خارجی زد فلیپ 5 برنامه ای ویژه دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید