راهنمای خرید باتری لپ تاپ مناسب با مشخصات لپ تاپ شما

به گزارش وبلاگ ایران، اینکه باتری لپ تاپ شما دچار مشکل شده است، برای شما حتما یک دردسر بوده و اینکه از کجا یک باتری اورجینال و خوب تهیه کنید یک مشکل بزرگتری است که می تواند برای رسیدن شما به یک جواب، روزها و ساعت ها وقت گیر باشد.

راهنمای خرید باتری لپ تاپ مناسب با مشخصات لپ تاپ شما

اینکه باتری لپ تاپ شما دچار مشکل شده است، برای شما حتما یک دردسر بوده و اینکه از کجا یک باتری اورجینال و خوب تهیه کنید یک مشکل بزرگتری است که می تواند برای رسیدن شما به یک جواب، روزها و ساعت ها وقت گیر باشد. مخصوصا که برای بعضی از مدل لپ تاپ ها که پیدا کردن یک قطعه این چنینی می تواند دشوارتر باشد. به طور مثال باتری لپ تاپ دل و لنوو. در ادامه شما را با روش به دست آوردن مشخصات باتری لپ تاپ خود و اینکه از کجا بفهمید باتری شما احتیاج به تعویض دارد، آشنا خواهیم کرد

البته این موضوع درباره تمامی باتری ها مثل باتری لپ تاپ اچ پی و یا باتری لپ تاپ ایسوس نیز صدق می نماید.

مشخصات باتری لپ تاپ را از کجا بفهمیم؟

آیا تا به حال لپ تاپ خریده اید و بعد از چند ماه با این مشکل روبرو شده اید که باتری آن کار نمی نماید؟ چطور می توان مدل و مشخصات باتری لپ تاپ را متوجه شد؟ بسیار مهم است که با ویژگی های باتری لپ تاپ خود آشنا باشید تا هنگامی که احتیاج به تعویض دارد، باتری اشتباهی خریداری نکنید. برای آگاهی از اطلاعات در خصوص توان مدل و مشخصات باطری لپ تاپ می توانید به وب سایت سازنده لپ تاپ خود نیز مراجعه کنید.

بیشتر فراوری نمایندگان لپ تاپ مانند HP، Dell، Acer و ... وب سایت دارند که در آن وبسایت ها می توانید اطلاعاتی در خصوص مشخصات باتری لپ تاپ مورد استفاده تان پیدا کنید. بسته به سازنده یا برند، وب سایت مشخصاتی مانند شماره مدل و شماره سریال باتری و بعلاوه نوع باتری و آداپتور سازگار را بیان می نماید.

اگر قصد خرید باتری لپ تاپ را از سایت سازنده دارید، باید شماره مدل را ارائه دهید. این امر به سازندگان و فراوری نمایندگان امکان می دهد تا یک نمایندگی فروش یا فروشنده را به شما معرفی نمایند تا باتری مناسب لپ تاپ خود را از آنجا بخرید. البته به علت وجود تحریم ها در ایران، خرید باتری لپ تاپ را باید به شرکت های معتبر که امکان ارتباط به کشورهای دیگر دارند، بسپارید؛ ساختار دیجیتال یک شرکت با سابقه و معتبر در این زمینه است.

شما نمی توانید باتری متفاوتی از آن نوع باتری ای بخرید که به وسیله سازنده توصیه شده است! چرا؟ چون در این صورت با لپ تاپ شما سازگار نخواهد بود و ممکن است به لپ تاپ شما آسیب برساند. اگر باتری اصلی 12 ولت است، بایستی از خرید باتری با ولتاژ کمتر یا بالاتر خودداری کنید.

با دانستن مشخصات باتری لپ تاپ و اینکه لپ تاپ شما به چه نوع باتری احتیاج دارد، احتیاجی به خرید باتری مستعمل نیست. البته اطمینان حاصل کنید که تاریخ ساخت آن را نیز چک کنید.

ما در ساختار دیجیتال تمام کوشش خود را می کنیم تا برترین را به شما ارائه دهیم. در فروشگاه اینترنتی ساختار دیجیتال، شما می توانید انواع باتری اورجینال در برندهای لنوو، ایسر، اپل و .... را با ضمانت نامه بخرید. ما به پاس خرید شما علاوه بر قیمت مناسب و گارانتی، ارسال رایگان را برای باتری های خود فعال نموده ایم.

تشخیص سلامت باتری لپ تاپ

می توانید سلامت باتری و مشخصات باتری لپ تاپ را را مستقیماً از لپ تاپ خود آنالیز کنید. برای این کار شما باید یک گزارش باتری ایجاد کنید. نحوه ایجاد گزارش باتری در ویندوز:

در جستجو ویندوز خود عبارت cmd را تایپ کنید تا Command prompt برای شما ظاهر گردد. سپس عبارت powercgg/batteryreport را تایپ کنید و سپس دکمه Enter را بزنید. به این ترتیب گزارشی از شرایط باتری ذخیره خواهد شد. برای یافتن و آنالیز گزارش باتری، روی پوشه Users خودتان کلیک کنید.

گزارش شامل اطلاعات سیستم، نوع باتری و ظرفیت طراحی، ظرفیت شارژ کامل و تعداد چرخه و… خواهد بود. اطلاعات شمارش یا تعداد چرخه به شما این امکان را می دهد که بدانید باتری لپ تاپ چند بار خالی شده و کاملاً شارژ شده است؛ باتری لپ تاپ شما برای تعداد معینی طراحی شده است، بنابراین می توانید چرخه های شمارش به جای مانده را بدانید.

بخشی دیگر از گزارش مشخصات باتری لپ تاپ، گزارش تخمین عمر باتری است. این بخش به شما این امکان را می دهد که بدانید باتری شما در صورت شارژ کامل چقدر دوام می آورد. البته گفتنی است که شما باید هر بار یک گزارش نو ایجاد کنید.

راهنمای خرید باتری لپ تاپ اورجینال

باتری های لپ تاپ اغلب بعد از این که دیگر نمی توانند شارژ نگه دارند، احتیاج به تعویض دارند. بعضی مردم همواره می خواهند باتری های مقرون به صرفه قیمت را برای جایگزینی و تعویض باتری لپ تاپ قدیمی خود دریافت نمایند. اما برای ایمن بودن، باید باتری خود را با یک باتری اورجینال از شرکت یا نمایندگی سازنده لپ تاپ خود تعویض کنید. برای خرید باتری اورجینال می بایست به شرکت های معتبر مراجعه کنید.

برای پیدا کردن باتری لپ تاپ اورجینال دو راه وجود دارد:

  • از دوستان و آشنایان پرس و جو کنیم که امکان دارد زیاد اطلاعاتی نداشته باشند.
  • خودمان دست به کار شویم و با جست و جو و تحقیق در گوگل به نتیجه برسیم.

در روش دوم برای به نتیجه رسیدن چند گام مهم دارد:

1- ابتدا از اعتبار سایتی که درباره اورجینال بودن باطری لپ تاپ صحبت می نماید مطمئن شویم.

2- آنالیز کنیم که شرکت مورد نظر خود تامین نماینده اصلی باشد و برای خرید باتری لپ تاپ از واسط ها یاری نگیرد.

3- شرکت موردنظر بایستی اطلاعات تماس کاملی داشته باشد تا شخص بعد از خرید باتری لپ تاپ یا هنگام خرید اگر مسئله ای داشت بتواند از تیم پشتیبانی یاری بگیرد.

4- بعد از آن تازه به مرحله بعد می رسیم که چگونه باطری لپ تاپ را سفارش دهیم ؟!!!

راحت ترین راه ممکن خرید اینترنتی است، به این ترتیب هم می توانیم در وقت خود صرفه جویی کنیم وهم بدون خروج از منزل باتری لپ تاپ خود را تحویل بگیریم.

فروشگاه ساختار دیجیتال یکی از برترین برندها در زمینه فروش لوازم جانبی لپ تاپ و تبلت است. شما با خرید هر نوع محصولی اعم از باتری یا دیگر وسایل، ضمانت نامه معتبری دریافت می کنید. این گارانتی بی قید و شرط بوده و برگشت کالا را در صورت خرابی و بعلاوه تعویض بدون چون و چرا را تضمین میکند. باتری های سلولی و پلیمری با برترین کیفیت و از معتبرترین برندهای جهانی از جمله پاناسونیک، سامسونگ و ال جی به وسیله ساختار دیجیتال ارائه می گردد. شما میتوانید انواع برندهای باتری لپ تاپ را در سایت ما مشاهده کنید.

منبع: همشهری آنلاین

به "راهنمای خرید باتری لپ تاپ مناسب با مشخصات لپ تاپ شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید باتری لپ تاپ مناسب با مشخصات لپ تاپ شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید