کارگردان Returnal از ارتباط درجه سختی و روایت بازی می گوید

به گزارش وبلاگ ایران، هری کروگر، کارگردان بازی Returnal، در مصاحبه اخیر خود به سختی بازی اشاره نموده و آن را جزئی مهم از روایت آن دانسته است.

کارگردان Returnal از ارتباط درجه سختی و روایت بازی می گوید

در این مصاحبه، کروگر در خصوص سطح دشواری Returnal و تأثیر آن بر دسترسی پذیری بازی بیان نمود:

او در ادامه شرح می دهد که در Returnal، داستان و گیم پلی جدایی ناپذیر هستند.

کروگر بعلاوه در خصوص قابلیت suspend و resume حلقه های بازی بیان نمود:

او بعلاوه شرح داد که یافتن تعادل کامل بین ساخت یک بازی باکیفیت و اثری که برای بازیکنان در تمام سطوح مهارت و توانایی ها مجذوب کننده باشد، همواره سخت خواهد بود.

Returnal در زمان انتشار به وسیله منتقدان تحسین شد و اخیرا نیز برنده برترین بازی در بخش بازی بفتا و بعلاوه برترین دستاورد صوتی، موسیقی و برترین بازیگر نقش اول برای جین پری در نقش قهرمان داستان یعنی سلین واسوس شده است. با این حال به علت وجود مشکلاتی در دسترسی پذیری در اوایل انتشار خود مورد انتقاد نهاده شد. بازیکنان از اینکه نمی توانستند در میانه راه از یک دور یا چرخه بازی بدون از دست رفتن پیشرفت هایشان خارج شوند، ناامید بودند. خوشبختانه این قابلیت اندکی پس از انتشار بازی در دسترس نهاده شد.

Returnal هم اکنون روی کنسول پلی استیشن 5 در دسترس است. لازم به ذکر است که مدیر عامل استودیوی سازنده بازی، ایلاری کویتینن، به تازگی بیان نموده که امیدوار است این اثر با عرضه روی PS Plus به مخاطبان جدیدی دست پیدا کند.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "کارگردان Returnal از ارتباط درجه سختی و روایت بازی می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان Returnal از ارتباط درجه سختی و روایت بازی می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید