از ابتدای پاییز 87 نفر به مرگ خاموش دچار شدند

به گزارش وبلاگ ایران، بیشترین تعداد فوتی بر اثر مسمومیت با گاز مربوط به استان اصفهان با 11 نفر، آذربایجان شرقی 10 نفر و فارس 9 نفر بوده است.

از ابتدای پاییز 87 نفر به مرگ خاموش دچار شدند

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ ایران، سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به آمار مسمویت با گاز مونوکسید کربن اظهار کرد: از ابتدای پاییز (از اول مهر لغایت 8 آذر) تعداد 1663 نفر به دلیل گاز مونوکسیدکربن دچار مسمومیت شده اند.

به نقل از ایسنا، مجتبی خالدی در ادامه اظهار کرد: از 1663 مورد گاز گرفتگی، تعداد 1197 نفر به بیمارستان ها و مراکز درمانی از طریق اورژانس 115 منتقل شده اند.

وی ادامه داد: بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن تعداد 379 نفر از طریق پرسنل فوریت های پزشکی در محل درمان شده اند تاکنون 87 نفر به دلیل بروز مسمومیت گاز CO در کشور فوت نموده اند.

خالدی تأکید کرد: طبق آمار 369 نفر در تهران، 143 نفر در فارس، 128 در آذربایجان شرقی و 185 نفر در استان خراسان رضوی دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شده اند.

سخنگوی اورژانس کشور بیان نمود: بیشترین تعداد فوتی بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن مربوط به استان اصفهان با 11 نفر، آذربایجان شرقی 10 نفر و فارس 9 نفر بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "از ابتدای پاییز 87 نفر به مرگ خاموش دچار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از ابتدای پاییز 87 نفر به مرگ خاموش دچار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید