آپدیت تازه فورتزا موتوراسپورت روند گرفتن خودروها را دگرگون می کند

به گزارش وبلاگ ایران، بازی فورتزا موتور اسپرت (Forza Motorsport) را می توان یکی از بهترین بازی های شبیه ساز رانندگی و مسابقه دانست. این بازی طرفداران بسیار زیادی دارد که باعث شده به یک مجموعه بسیار قدرتمند روی پلتفرم ایکس باکس تبدیل شود. حال با عرضه آخرین فورتزا موتور اسپرت شرکت ترن 10 (Turn 10) توانست این مجموعه را دوباره محبوب کند ولی بازی فورتزا موتور اسپرت تازه بدون مشکل نیست.

آپدیت تازه فورتزا موتوراسپورت روند گرفتن خودروها را دگرگون می کند

یکی از ایرادات بازی فورتزا موتور اسپرت سیستم دریافت ماشین آن است. حال طبق چیزی که اعلام شده شرکت سازنده قصد داشته تا آن را به طور کامل تغییر دهد و این کار را انجام داده است. طبق چیزی که اعلام شده کاربران می توانند با دانلود به روزرسانی نو فورتزا این سیستم نو را تجربه کرده و از آن لذت ببرند.

در کنار این بخش شرکت سازنده گفت که چند قسمت دیگر از بازی فورتزا موتور اسپرت را نیز بهتر خواهد کرد. چند روز پیش که یک به روزرسانی دیگر برای این بازی عرضه شد، در آن شرکت سازنده بیشتر روی هوش مصنوعی رانندگی کار کرد و حال نوبت به سیستم پیشرفت ماشین رسیده است. برای مثال یکی از این تغییرات توانایی اتصال قطعات مختلف به ماشین ها با سطوح مختلف است که باعث می شود شخصی سازی در این بازی توسعه بسیار زیادی داشته باشد.

با برداشتن محدودیت سطح برای اتصال قطعات مختلف، کاربران می توانند طراحی های بسیار جالبی روی ماشین های خود بکنند. از قرار دادن موتورهای مختلف در ماشین ها گرفته تا ارتقاءهای مختلف مثل ارتقاء سیستم تعلیق یا اگزوز همگی باعث می شوند که ماشین های این بازی تنوع بسیار زیادی داشته و کاربران توانایی شخصی سازی بسیار گسترده ای داشته باشند.

در کنار این مورد کاربران می توانند امتیاز ماشین (Car Points) را نیز با ارز داخل بازی خریداری کنند. در نتیجه بدست آوردن این موارد تنها محدود به ارتقاء سطح و لول ماشین ها نبوده و حال کاربران می توانند به روش های مختلفی به ارتقاء ماشین های خود بپردازند. با داشتن 4500 ارز داخل بازی شما می توانید 500 امتیاز ماشین داشته باشید که به نوبه خود خوب و جالب است.

شرکت ترن 10 تصمیم گرفته تا در کنار این سیستم نو دریافت و ارتقاء ماشین، یک رویداد نو را نیز در این بازی معرفی کند. به این شکل که کاربران یک شروع کاملاً تازه در این بازی خواهند داشت و با رقابت های نو مختلفی روبرو خواهند شد. همینطور اینکه چندین آهنگ نو و یک مسیر تازه هم به بازی اضافه شده تا فورتزا موتور اسپرت بتواند به دوران اوج خود بازشود.

نکته اصلی در مورد موتور اسپرت نو این است که انتظارات از آن به شدت بالا بود. مشکل اینجاست که این بازی نتوانست در زمان عرضه این انتظارات را برآورده کند و با مسائل بسیار زیادی روبرو شد. مخصوصاً اینکه شاخه دیگر مجموعه فورتزا یعنی هورایزن عملکرد بسیار خوبی در این چند ساله داشته و به یکی از بهترین بازی های ریسینگ تاریخ تبدیل شده است. با این حال شرکت ترن 10 در این مدت تمام تلاش خود را کرده تا این بازی را بهتر کند و تا حدی هم پیروز عمل کرده است.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "آپدیت تازه فورتزا موتوراسپورت روند گرفتن خودروها را دگرگون می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت تازه فورتزا موتوراسپورت روند گرفتن خودروها را دگرگون می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید