ChatGPT وارد اپل واچ شد!

به گزارش وبلاگ ایران، یک توسعه دهنده مستقل اپلیکیشن جدیدی ساخته است که به لطف آن می توانید ازطریق اپل واچ با ChatGPT حرف بزنید.

ChatGPT وارد اپل واچ شد!

بر اساس گزارش 9to5Mac، کاربران ساعت های هوشمند اپل اکنون می توانند مستقیماً به چت بات هوشمند ChatGPT دسترسی پیدا نمایند. دسترسی به این چت بات ازطریق اپلیکیشنی به نام watchGPT انجام می گردد که به وسیله OpenAI (خالق ChatGPT) توسعه داده نشده است.

به لطف watchGPT می توانید مستقیما به وسیله اپل واچ با چت جی پی تی تعامل برقرار کنید. watchGPT به شما امکان می دهد مکالمه با ChatGPT را به وسیله پیامک، ایمیل یا شبکه های اجتماعی، با بقیه به اشتراک بگذارید.

توسعه دهنده watchGPT می گوید که این اپلیکیشن هیچ یک از داده های کاربر را جمع آوری نمی نماید و در زبان های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و هلندی در دسترس قرار گرفته است. برای استفاده از watchGPT باید این اپلیکیشن را با پرداخت 3.99 دلار در اپ استور بخرید

نسخه فعلی watchGPT صرفا پرسیدن یک سؤال را امکان پذیر می نماید، اما در به روزرسانی های بعدی می توان مکالمه کاملی با ChatGPT انجام داد. نسخه بعدی watchGPT ذخیره تاریخچه کار با این چت بات را نیز امکان پذیر می نماید و پاسخ های متنی ChatGPT را با صدای بلند می خواند.

OpenAI اخیرا برای درآمدزایی، API جدیدی برای ChatGPT منتشر نموده است. به لطف این API، کسب وکارهای مختلف می توانند ChatGPT را وارد سرویس های خود نمایند.

منبع: زومیت

منبع: فرادید

به "ChatGPT وارد اپل واچ شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ChatGPT وارد اپل واچ شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید