3 ماه زندگی با خوردن آب باران و ماهی خام

به گزارش وبلاگ ایران، یک ملوان 54 ساله استرالیایی و سگش پس از 3 ماه سرگردانی روی قایق در اقیانوس آرام، نجات یافتند.

3 ماه زندگی با خوردن آب باران و ماهی خام

به گزارش عصرایران به نقل از الجزیره، تیموتی لیندسی شادوک 54 ساله ساکن سیدنی و سگ او بِلا در 1900 کیلومتری خشکی به وسیله خدمه یک کشتی مکزیکی صید ماهی تن نجات یافتند.

مالک کشتی ماهیگیری گفت: یک ملوان استرالیایی که به مدت 3 ماه با سگش در دریا سرگردان بود، در آب های بین المللی نجات یافت.

بر اساس بیانیه شرکت صید ماهی تن که کشتی این شرکت این ملوان 54 ساله استرالیایی را نجات داده، شادوک و سگش هنگام نجات یافتن در شرایط مخاطره آمیزی قرار داشتند و فاقد آذوقه و سرپناه بودند و خدمه کشتی به آن ها مراقبت های پزشکی، غذا و آب رسانی کردند.

این ملوان هم اکنون سوار بر کشتی ماهیگیری مکزیکی شده و قرار است سه شنبه (امروز) به بندر مانزانیلو در ساحل اقیانوس آرام مکزیک برسد.

شادوک درباره نجات معجزه آسای خود به تلویزیون ناین نیوز استرالیا گفت که او و سگش پس از اینکه توفان به کشتی او آسیب رساند و وسایل الکترونیکی آن را از بین برد، طی 3 ماه گذشته تنها با خوردن ماهی خام و آب باران زنده ماندند.

او که بسیار وزن از دست داده و لاغر شده اضافه نمود: من در دریا تجربه بسیار سختی را پشت سر گذاشتم و فقط به استراحت و غذای خوب احتیاج دارم، زیرا مدت طولانی در دریا تنها بودم.

شادوک اضافه نمود: به جز این مساله شرایط سلامتی من بسیار خوب است و مشکل خاصی ندارم.

روزنامه دیلی تلگراف سیدنی گزارش داده که این مرد ساکن سیدنی و سگش در ماه آوریل از شهر لاپاز مکزیک به سمت پلی نزی فرانسه حرکت نموده بودند که قایق آن ها در اثر توفان صدمه دیده و در اقیانوس آرام سرگردان شده اند.

منبع: فرارو

به "3 ماه زندگی با خوردن آب باران و ماهی خام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 ماه زندگی با خوردن آب باران و ماهی خام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید