11 آذر؛ شروع بارش ها در کشور ، تهران بارانی می شود

به گزارش وبلاگ ایران، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از فردا دوشنبه 11 آذر ماه سامانه بارشی از غرب و جنوب غرب وارد کشور و بارش ها آغاز می شود که موجب کاهش غلظت آلایندگی در شهرهای بزرگ و صنعتی خواهد شد.

11 آذر؛ شروع بارش ها در کشور ، تهران بارانی می شود

به گزارش وبلاگ ایران به نقل از ایرنا، کبری رفیعی گفت: امروز در بیشتر مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت و در شهرهای صنعتی، پرجمعیت و کلانشهرها ادامه افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا را خواهیم داشت.

وی گفت: اوایل وقت فردا به تدریج از غرب و جنوب غرب سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می شود که موجب بارش در غرب، جنوب غرب و بخش هایی از شمال غرب خواهد شد و به تدریج از بعد از ظهر فردا مرکز، ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز و جنوب زاگرس مرکزی بارش ها آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: فردا شدت بارش ها در کرمان، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، چهارمحال بختیاری و کردستان خواهد بود، در سواحل دریای خزر نیز از بعد از ظهر فردا و روز سه شنبه بارش آغاز می شود و در ارتفاعات بارش ها به شکل برف پیش بینی شده است. همچنین دما در این مناطق کاهش خواهد یافت و دریای خزر نیز مواج می شود و چهارشنبه بارش ها در غرب دریای خزر ادامه پیدا می کند.

رفیعی افزود: روز سه شنبه بارش ها علاوه بر مناطق یاد شده به مناطقی از شمال شرق، شرق و جنوب کشیده می شود و شدت بارش ها در این روز در شمال غرب و غرب کاسته می شود و به سمت شمال شرق، شرق و جنوب پیش خواهد رفت.

  • مجله چهار گوشه ایران

وی گفت: چهارشنبه شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، بخش هایی از جنوب، جنوب غرب و شمال شرق بارش ها به صورت پراکنده خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روز پنجشنبه دوباره سامانه بارشی جدیدی از غرب و شمال غرب وارد کشور می شود.

  • فردا تهران بارانی می شود

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز آسمان تهران ابری همراه با غبار محلی خواهد بود و از بعد از ظهر افزایش ابر خواهد داشت و فردا بعد از ظهر بارندگی در پایتخت آغاز می شود که در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود. کمینه دمای امروز تهران 6 درجه بالای صفر و و بیشینه دمای امروز نیز به 14 درجه بالای صفر می رسد.

رفیعی گفت: شهرکرد با دمای 7 درجه زیر صفر، بجنورد 3 درجه زیر صفر، کرمان 2 درجه زیر و بوشهر و بندرعباس 27 درج بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.

منبع: همشهری آنلاین

به "11 آذر؛ شروع بارش ها در کشور ، تهران بارانی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 آذر؛ شروع بارش ها در کشور ، تهران بارانی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید