10 استایل مجذوب کننده مردانه و زنانه با تم هری پاتر

به گزارش وبلاگ ایران، از انتشار اولین کتاب از مجموعه هری پاتر، حدودا 26 سال می گذرد و در طول این سال ها بچه ها، نوجوانان و بعلاوه بزرگسالان بسیاری مسحور این دنیای فانتزی اسرارآمیز و هیجان انگیز شده اند. به هواداران هری پاتر که در سرتاسر دنیا گسترده شده اند پاتر هد می گویند. پاتر هدها محدوده سنی خاصی ندارند و در طی این سال ها هری پاتر و دنیای پررمز و راز هاگواترز بخشی از زندگی شان شده است. اگر شما هم یک پاترهد هستید احتمالا دوست دارید در بین لباس ها و اکسسوری هایتان چندین آیتم مجذوب کننده با تم هری پاتر داشته باشید. در این مطلب 10 استایل مردانه و زنانه با تم هری پاتر را برایتان پیشنهاد نموده ایم و مرور این ست ها می تواند برایتان مجذوب کننده و قابل توجه باشد؛ با ما همراه باشید.

10 استایل مجذوب کننده مردانه و زنانه با تم هری پاتر

آنچه در این مطلب می خوانید

1.استایل مردانه قرمز و مشکی مجذوب نماینده با تم هری پاتر

2. استایل با تم هری پاتر و این ست مجذوب نماینده مردانه

3. استایل اورسایز مردانه با تم هری پاتر

4. یک ست خاص برای علاقه مندان گروه اسلیترین!

5. استایل مجذوب نماینده و کژوال برای هواداران هری پاتر

6. ست مجذوب نماینده و راحت برای خانم های جوان هوادار هری پاتر

7. یک استایل رنگارنگ و دوست داشتنی با تم هری پاتر برای خانم های جوان

8. یک ست مجذوب نماینده زنانه با حال و هوای هاگوارتز

9. استایل اورسایز زنانه با تم هری پاتر

10. ست زنانه سرمه ای دوست داشتنی با تم هری پاتر

1.استایل مردانه قرمز و مشکی مجذوب نماینده با تم هری پاتر

برای این که یک استایل مجذوب نماینده با تم هری پاتری داشته باشید تی شرت های چاپی برترین گزینه برای شما هستند. انواع و قسام تی شرت های مختلف چاپی با طرح های متنوع را می توانید در بازار پیدا کنید. در این ست مجذوب نماینده مردانه به سراغ ترکیب رنگی قرمز مشکی رفته ایم و یک تی شرت قرمز با طرح نماد های هری پاتری را از برند فانتازیو انتخاب نموده ایم. یک کیف رودوشی قرمز و یک کلاه کپ قرمز مشکی با طرح عینک گرافیکی هری پاتر این ست خاص را تکمیل می نمایند.

اکسسوری های انتخابی مان در این ست مجذوب نماینده یک دستبند، یک گردنبند و یک انگشتر با تم هری پاتر هستند. با توجه به استایل کژوال انتخابی در این ست مردانه یک شلوار جین ذغالی و یک کفش روزمره مردانه قرمز مشکی می توانند این ست مجذوب نماینده را به خوبی تکمیل نمایند.

2. استایل با تم هری پاتر و این ست مجذوب نماینده مردانه

در این ست مجذوب نماینده مردانه به سراغ ترکیب رنگی سفید مشکی رفته ایم و یک تی شرت سفید با طرح پرفسور اسنیپ محبوب را انتخاب نموده ایم. یک کیف رو دوشی مشکی و یک کلاه کپ مشکی با طرح گوزن هری پاتر و علامت یادگاران مرگ این ست خاص را تکمیل می نمایند. اگر می خواهید استایل مجذوب نمایندهی با تم هری پاتری داشته باشید انتخاب اکسسوری های مجذوب نماینده با طرح ها و نماد های هری پاتر اهمیت زیادی دارد. دنیای هارگواتز پر از نمادها و نشانه هاست و اکسسوری های زیادی را از کیف و کلاه گرفته تا زیورآلات با طرح ها و نمادهای هری پاتری می توانید در فروشگاه وبلاگ ایران و یا دیگر فروشگاه ها پیدا کنید.

اکسسوری های انتخابیمان در این ست مجذوب نماینده یک ست دستبند و گردنبند با طرح یادگاران مرگ هستند. با توجه به استایل کژوال انتخابی در این ست مردانه یک شلوار جین ذغالی و یک کتانی آل استار مشکی می توانند این ست مجذوب نماینده را به خوبی تکمیل نمایند.

3. استایل مینیمال مردانه با تم هری پاتر

اگر نمی خواهید استایل تان خیلی شلوغ باشد و در عین حال دوست دارید یک استایل مینیمال و خاص با تم هری پاتر داشته باشید این ست مردانه مجذوب نماینده برازنده شماست. در این ست مردانه یک تی شرت اورسایز مردانه با طرح گرافیکی خاص هری پاتری برایتان انتخاب نموده ایم.

یکی از ویژگی های دنیای هری پاتر این است که پر از نمادهاست؛ از عینک هری پاتر و آن نشان زخم معروف گرفته تا سکوی 9 و سه چهارم، نشان یادگاران مرگ و آن دیالوگ معروف پروفسور اسنیپ یعنی always که در یاد و خاطر پاترهدها به خوبی به جای مانده است. این نمادهای گرافیکی ساده بر روی انواع آیتم های پوشاک و اکسسوری ها به خوبی می نشینند و برای کسانی که طرح های شلوغ دوست ندارند و به طرح های مینیمال علاقه مند هستند بسیار مناسبند.

دیگر انتخاب های ما در این ست مینیمال و مجذوب نماینده یک کلاه باکت مشکی با طرح گرافیکی هری پاتر، یک کیف مشکی با طرح یادگاران مرگ و یک دستبند چرمی با لوگوی سینمایی هری پاتر است. برای این که این استایل مینیمال و ساده کمی خاص تر باشد یک گردنبند مجذوب نماینده با طرح جغد هری پاتر انتخاب نموده ایم. در نهایت یک کفش آل استار مشکی و یک شلوار جین راسته ذغالی این استایل مینیمال مردانه با تم هری پاتر را تکمیل می نمایند.

4. یک ست خاص برای علاقه مندان گروه اسلیترین!

گروه اسلیترین و گریفیندور همواره با یکدیگر در حال جدال و رقابت بوده اند اما این گروه جادویی هم در بین پاترهد ها هواداران خودش را دارد مخصوصا در بین کسانی که شخصیت فراموش نشدنی پرفسور اسنیپ را بسیار دوست دارند. اگر شما هم از هواداران گروه اسلیترین هستید این ست خاص و مجذوب نماینده برازنده شماست. رنگ گروه اسلیترین سبز است بنابراین به سراغ ترکیب رنگی سبز و سفید رفته ایم.

در این ست مردانه با تم گروه اسلیترین یک تی شرت سفید جذب با نماد گروه اسلیترین را انتخاب نموده ایم که با یک کیف رودوشی و یک کلاه پارچه ای با همین طرح تکمیل می گردد. یک گردنبند فوق العاده و خاص با طرح نماد خانوادگی مالفوی این ست را مجذوب نماینده تر می نماید و با توجه به نوع استایل یک شلوار جین آبی و یک کفش روزمره جیر به رنگ سبز سدری این ست را تکمیل می نمایند.

5. استایل مجذوب نماینده و کژوال برای هواداران هری پاتر

به طور کلی برای این که استایل های تم دار مجذوب نمایندهی داشته باشید علاوه بر انتخاب آیتم های تم دار و مجذوب نماینده به ترکیب رنگی هم توجه کنید. سعی کنید آیتم هایی که انتخاب می کنید در پالت رنگی با یکدیگر هماهنگ باشند. در این ست کژوال و مجذوب نماینده مردانه آیتم اصلی مان یک تی شرت آستین بلند طوسی با طرح عینک هری پاتر است که با یک کیف چاپی هری پاتری به رنگ سفید، یک ساعت مجذوب نماینده با طرح یادگاران مرگ از برند والار، یک گردنبند با پلاک سفید و طرح عینک هری پاتر و یک کلاه لئونی با طرح یادگاران مرگ ست می گردد.

عینک های قاب گرد یکی از نمادهای دنیای هری پاتری هستند و اضافه کردن آن ها به ست می تواند به استایل تان حال و هوای هری پاتری بیشتری بدهد؛ اگر عینکی هستید می توانید یک عینک طبی با قاب گرد برای خودتان تهیه کنید و در غیر این صورت یک عینک آفتابی با قاب گرد هم می تواند تکمیل نماینده استایل هری پاتری شما باشد. در سرانجام با توجه به نوع استایل و پالت رنگی انتخابی مان یک شلوار جین ذغالی و یک کفش روزمره طوسی و سفید از برند کروماکی این ست دوست داشتنی را تکمیل می نمایند.

6. ست مجذوب نماینده و راحت برای خانم های جوان هوادار هری پاتر

برای این که بتوانید استایل های مجذوب نماینده تم دار زنانه برای خیابان داشته باشید یکی از برترین ایده ها پوشیدن یک تی شرت و یا یک تاپ طرح دار به همراه شومیز یا پیراهن های مردانه است. در این موارد باید دکمه های شومیز یا پیراهن تان را باز بگذارید تا تی شرت یا تاپ طرح دارتان دیده گردد.

در این ست دوست داشتنی که برای خانم های جوان پاترهد می تواند یک استایل خیابانی کژوال و کاربردی باشد یک تاپ به رنگ طوسی روشن با طرح عینک هری پاتر انتخاب نموده ایم که با یک شومیز با همین طیف رنگی تکمیل می گردد. پالت رنگی مان در این ست انتخابی طوسی و کرم و سفید خواهد بود بنابراین یک شلوار کتان کرم و یک کتانی سفید این ست را تکمیل می نمایند. و اما اکسسوری ها که در استایل های تم دار حرف اول را می زنند؛ یک کیف چاپی زیبا با طرح دراگون و هری پاتر، یک دستبند مجذوب نماینده با طرح هری پاتر، یک جفت گوشواره با طرح بال های گلدن اسنیچ و یک گردنبند فوق العاده زیبا با طرح گوی طلایی اسنیچ این ست دوست داشتنی را تکمیل می نمایند.

7. یک استایل رنگارنگ و دوست داشتنی با تم هری پاتر برای خانم های جوان

در دنیای هری پاتر رنگ ها هم اهمیت دارند. رنگ گروه گریفیندور قرمز است و اسلیتترین ها سبز هستند. کروات های قرمز و نارنجی هری پاتر هم حتما به خاطر دارید. در این ست مجذوب نماینده با الهام از کراوات های گریفیندور به سراغ طرح های راه راه قرمز و زرد رفته ایم و اکسسوری های انتخابیمان را با همین تم طرح و رنگ انتخاب نموده ایم که شامل یک ست گردنبند و دستبند، یک جفت گوشواره و یک کیف رو دوشی است. یک تی شرت آستین بلند به رنگ سرمه ای با طرح لوگوی هری پاتر، یک شلوار جین آبی و کفش روزمره زنانه به رنگ خردلی و یک دستمال سر خاص و زیبا با طرح گرافیکی عینک هری پاتر پالت رنگی این ست مجذوب نماینده را تکمیل می نمایند.

8. یک ست مجذوب نماینده زنانه با حال و هوای هاگوارتز

در این ست مجذوب نماینده زنانه با پالت رنگی سفید و مشکی و تم هری پاتر یک تاپ سفید با طرح گرافیکی سکوی 9 و سه چهارم انتخاب اصلی ماست که با یک شومیز خنک چهار خانه سیاه و سفید، یک جفت کفش آل استار مشکی و یک شلوار جین ذغالی مام استایل تکمیل می گردد. و اما اکسسوری های تم دار انتخابی ما در این ست زنانه مجذوب نماینده و راحت عبارتند از یک کلاه باکت مشکی با طرح سکوی 9 و سه چهارم، یک جفت گوشواره و یک انگشتر سفید و مشکی با طرح گرافیکی هری پاتر، یک ساعت سفید و مشکی مجذوب نماینده از برند والار و یک عینک آفتابی قاب گرد.

9. استایل اورسایز زنانه با تم هری پاتر

اگر هوادار استایل های اورسایز هستید و دوست دارید استایل تان تم هری پاتری هم داشته باشد این ست زنانه خاص و مجذوب نماینده برازنده شماست. در این ست مجذوب نماینده انتخاب اصلی مان یک تی شرت لانگ و اور سایز مشکی با طرح گرافیکی و ساده با تم هری پاتر، یک شومیز چهارخانه سفید و مشکی، یک شلوار راسته جین ذغالی و یک جفت کفش آل استار ساق دار مشکی است. و اما اکسسوری های انتخابی مان که یک تم مینیمال هری پاتری به ست انتخابی ما می دهند عبارتند از یک دستبند مشکی چرم با طرح گرافیکی و خاص سکوی 9 و سه چهارم و علامت یادگاران مرگ، یک ساعت خاص فانتزی سفید و مشکی و یک جفت گوشواره ساده و مینیمال با طرح علامت یادگاران مرگ.

10. ست زنانه سرمه ای دوست داشتنی با تم هری پاتر

در این ست دوست داشتنی یک هودی سرمه ای مجذوب نماینده با طرح هری پاتر انتخاب اصلی ماست که با یک کیف رودوشی سرمه ای-مشکی زیبا با طرح گوزن هری پاتر، یک کلاه پارچه ای با همین طرح، یک ست دستبند و گردنبند و یک جفت گوشواره با طرح علامت یادگاران مرگ ست می گردد. در نهایت با توجه به نوع استایل و پالت رنگی انتخابی یک کفش روزمره جیر سرمه ای و یک شلوار جین مام استایل به رنگ آبی انتخاب ما برای این ست زنانه کژوال به تم هری پاتر خواهد بود.

و در آخر

در این مطلب ده ست مجذوب نماینده و مردانه برای دوست داران دنیای هری پاتر را برایتان ارائه دادیم. اگر یک پاترهد هستید و دوست دارید استایل هایتان حال و هوای هاگواترز و دنیای شیرین هری پاتر را داشته باشد مرور ست های معرفی شده در این مطلب برایتان مفید خواهد بود؛ می توانید آیتم های معرفی شده در این مطلب را مستقیما از سایت فروشگاه وبلاگ ایران بخرید و یا این که از این ست های پیشنهادی برای ساختن استایل تم دار خودتان ایده بگیرید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 استایل مجذوب کننده مردانه و زنانه با تم هری پاتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 استایل مجذوب کننده مردانه و زنانه با تم هری پاتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید