گشایش نمایشگاه در حیرت پرنده؛ مهم ترین اجزای حیاتی زندگی روزمره

به گزارش وبلاگ ایران، تهران (پانا) - نمایشگاه انفرادی آثار هنری پانته آ رحمانی با نام در حیرت پرنده در روز جمعه 19 شهریورماه در گالری اعتماد افتتاح می شود.

گشایش نمایشگاه در حیرت پرنده؛ مهم ترین اجزای حیاتی زندگی روزمره

نمایشگاه انفرادی آثار هنری پانته آ رحمانی با نام در حیرت پرنده جمعه 19 شهریورماه تا سه شنبه 6 مهر 1400 در گالری اعتماد یک و به همت گالری اعتماد و بنیاد لاجوردی برگزار می شود.

این نمایشگاه منتخبی از طراحی ها، نقاشی ها و مجسمه های پانته آ رحمانی است که با الهام از جهان تمثیلی پرندگان خلق شده اند. نمایش در حیرت پرنده، برخی از مهم ترین جزییات موثر در خط سیر زندگی و خلق آثار این هنرمند را در اختیار مخاطب قرار می دهد.

در بخشی از استیتمنت این نمایشگاه آمده است: این پروژه چند لایه علاوه بر نمایش آثار شامل پخش فیلم های مستند پیرامون پرندگان در خطر انقراض در محیط زیست ایران و رونمایی از کتاب نمایش است. پیش از این پرندگان بخشی جدایی ناپذیر از رابطه ما با اسطوره ها، فرهنگ اجتماعی و محیط پیرامون مان بودند اما اکنون به موضوعی حاشیه ای و آسیب پذیر تبدیل شده اند که در دسته های بزرگ در حال نابودی اند.

پروژه در حیرت پرنده در پی تامل در رابطه امروز ما با طبیعت و شناخت بیشتر پرندگان به نام یکی از مهم ترین اجزای حیاتی زندگی روزمره است.

گالری اعتماد واقع در میدان هفت تیر، مفتح جنوبى، بن بست شیرودى پلاک 25 است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "گشایش نمایشگاه در حیرت پرنده؛ مهم ترین اجزای حیاتی زندگی روزمره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشایش نمایشگاه در حیرت پرنده؛ مهم ترین اجزای حیاتی زندگی روزمره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید