کرملین: پیشنهاد بایدن برای ملاقات با پوتین در دست آنالیز است

به گزارش وبلاگ ایران، سخنگوی کرملین از آنالیز پیشنهاد رئیس جمهور آمریکا در زمینه ملاقات با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اطلاع داد.

کرملین: پیشنهاد بایدن برای ملاقات با پوتین در دست آنالیز است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ایران، سخنگوی کرملین چهارشنبه به وبلاگ ایران گفت، مسکو پیشنهاد واشنگتن برای برگزاری نشستی بین ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و جو بایدن همتای آمریکایی وی را از آنالیز می نماید.

به گزارش خبرگزاری تاس دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفت که صحبت درباره زمان این نشست زود است و ممکن است این دیدار در تابستان برگزار گردد. وی در عین حال اطمینان داد: ما در حال آنالیز این پیشنهاد هستیم.

پوتین و بایدن روز سه شنبه دومین مکالمه تلفنی خود را انجام دادند.کاخ سفید گزارش داد که بایدن پیشنهاد دیدار به پوتین را در یک کشور ثالث در ماه های آینده داده است.

سخنگوی کاخ سفید در این زمینه بیان کرد که جو بایدن در گفت وگو با پوتین بر امنیت و تمامیت ارضی اوکراین تاکید نموده است. به گفته سخنگوی کاخ سفید، جو بایدن نسبت به تقویت مواضع نظامی روسیه در کریمه و مرزهای اوکراین ابراز نگرانی و به مسکو توصیه نموده از شدت تنش ها بکاهد.

کاخ سفید بیان کرد که بایدن برگزاری نشستی با پوتین را در ماه های آینده و در یک کشور ثالث برای بحث در خصوص موضوعات مختلف پیشنهاد نموده است.

.

منبع: خبرگزاری فارس

به "کرملین: پیشنهاد بایدن برای ملاقات با پوتین در دست آنالیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین: پیشنهاد بایدن برای ملاقات با پوتین در دست آنالیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید