پرواز تهران به شیراز بدلیل نقص فنی در فرودگاه اصفهان به زمین نشست

به گزارش وبلاگ ایران، مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان گفت: پرواز شماره 038 شرکت هواپیمایی کاسپین از تهران به مقصد شیراز بدلیل نقص فنی در اصفهان به زمین نشست.

پرواز تهران به شیراز بدلیل نقص فنی در فرودگاه اصفهان به زمین نشست

به گزارش گروه حوادث وبلاگ ایران، محمدحسین عمادی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پرواز ساعت 13 و 20 دقیقه امروز بدلیل نقص فنی در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست.

وی با بیان اینکه برای مسافران این هواپیما هیچ مسئله ای پیش نیامد، گفت: مسافران این پرواز ساعت 13 و 55 دقیقه امروز با هواپیمای جایگزین، فرودگاه اصفهان را به سمت شیراز ترک کردند.

عمادی اظهار داشت: فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان یک فرودگاه احتیاطی به شمار می رود و خلبان می تواند در صورت نقص فنی با کسب اجازه در این فرودگاه فرود آید.

دوازدهم آذر امسال نیز پرواز شماره 1053 شرکت هواپیمایی ماهان از تهران به کرمان بدلیل نقص فنی در اصفهان به زمین نشست و مسافرانش با هواپیمای جایگزین راهی مقصد شدند.

فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای 2 باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با 20 جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

این مرکز، فرودگاه کمکی اول یا دوم بیش از 90 درصد از پروازهای داخلی کشور و کمکی اول برای همه پروازهای استان تهران است و بعنوان فرودگاه کمکی همه پروازهای داخلی و خارجی استان تهران محسوب می شود.

منبع: جام جم آنلاین

به "پرواز تهران به شیراز بدلیل نقص فنی در فرودگاه اصفهان به زمین نشست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز تهران به شیراز بدلیل نقص فنی در فرودگاه اصفهان به زمین نشست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید