ویروسی که دو میلیون یورو به بارسلونا ضرر زد!

به گزارش وبلاگ ایران، شیوع یک ویروس در رختکن بارسلونا و ابتلای بازیکنان این تیم به آنفلوانزای معده باعث شد تا چاره ای جز لغو بازی محبت آمیز مقابل یوونتوس وجود نداشته باشد. جدا از آن که ژاوی یک فرصت خوب را برای محک زدن تیمش در مقابل یک رقیب سرسخت از دست داد، مدیران بارسلونا هم با لغو این بازی با ضرر مالی قابل توجهی روبرو شدند. در حقیقت بلیت های طرفداران باید پس گرفته گردد، تبلیغات تلویزیونی بازی لغو شده و خبری از فروش محصولات دو تیم در استادیوم نبوده است.

ویروسی که دو میلیون یورو به بارسلونا ضرر زد!

مدیران بارسلونا سخت کوشش کردند تا بازی را با 24 ساعت تاخیر برگزار نمایند، اما امکانش وجود نداشت چرا که ورزشگاه محل برگزاری بازی باید برای کنسرت تیلور سوییفت اماده می شد.

بارسلونا البته نیازی به پرداخت غرامت به برگزارنمایندگان بازی ندارد چرا که بیمه حوادث ناگهانی، ضرر های ناشی از این اتفاق را پوشش می دهد، اما بارسلونا روی عایدی دو میلیون یورویی از این بازی به دلیل تبلیغات و فروش محصولاتش حساب نموده بود که حالا کل این عایدی از دست رفته است. البته بارسلونا همچنان به درامدزایی از ال کلاسیکوی هفته آینده در دالاس امید زیادی دارد، اما در هر صورت در روز هایی که بارسلونا شرایط مالی بحرانی دارد، این ضرر مالی نیز به اندوهی تازه برای مدیران این تیم تبدیل شده است.

منبع: فرارو

به "ویروسی که دو میلیون یورو به بارسلونا ضرر زد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروسی که دو میلیون یورو به بارسلونا ضرر زد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید