هشدار به مسافران 7 استان ، لغزندگی جاده ها و احتمال سقوط بهمن

به گزارش وبلاگ ایران، کارشناس سازمان هواشناسی از اعلام هشدار نارنجی هواشناسی برای هفت استان برای روز جاری (آدینه، ششم بهمن) اطلاع داد و گفت: بارش های نسبتا شدیدتر در این استان ها پیش بینی می گردد و احتمال لغزندگی جاده ها و سقوط بهمن در منطقه ها کوهستانی وجود دارد.

هشدار به مسافران 7 استان ، لغزندگی جاده ها و احتمال سقوط بهمن

وبلاگ ایران : به گزارش ایرنا ، کبری رفیعی با اشاره به پیش بینی شرایط آب و هوایی امروز (آدینه، ششم بهمن) گفت: در استان های خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، کردستان، کرمانشاه، جنوب آذربایجان غربی، منطقه ها مرکزی و شمال شرق کشور، بارش برف و باران و وزش باد پیش بینی می گردد.

وی اضافه کرد: با توجه به اعلام هشدار نارنجی برای امروز، در استان های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، شمال فارس، جنوب غرب آذربایجان غربی، جنوب و شرق لرستان، غرب و جنوب غرب اصفهان، بارش ها نسبتا شدیدتر است و لغزندگی جاده ها جدی و احتمال سقوط بهمن در منطقه ها کوهستانی استان ها وجود دارد و هموطنان باید تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در نیمه شمالی فارس، یزد، غرب و شمال کرمان، بعضی نقاط سیستان و بلوچستان، وزش باد شدید و گرد و خاک را در پیش داریم. بعلاوه آب های جنوب کشور از امروز تا یکشنبه هفته پیش رو مواج و متلاطم پیش بینی شده است.

رفیعی اضافه کرد: تهران امروز آسمان کمی ابری را دارد و از بعد از ظهر با افزایش ابر همراه خواهد بود. امشب بارش های تهران آغاز می گردد و برای فردا نیز شاهد بارش باران خواهیم بود. بیشینه دمای امروز تهران 12 درجه سانتیگراد است.

وی بیان داشت: روز شنبه بارش در غرب کشور و زاگرس مرکزی تشدید می گردد و نیمه غربی کشور و همین طور منطقه های از جنوب و شرق کشور را در بر می گیرد. این سامانه بارشی برای روز یکشنبه در نیمه شرقی کشور فعال است.

منبع: توریسم آنلاین

به "هشدار به مسافران 7 استان ، لغزندگی جاده ها و احتمال سقوط بهمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار به مسافران 7 استان ، لغزندگی جاده ها و احتمال سقوط بهمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید