مرگ یک پاکبان در تهران و فرار راننده متخلف ، شرح دلیل حادثه از زبان معاون خدمات شهری

به گزارش وبلاگ ایران، بامداد روز گذشته بر اثر سانحه تصادف در بزرگراه چمران، یکی از پاکبانان شهرداری تهران جان خود را از دست داد.

مرگ یک پاکبان در تهران و فرار راننده متخلف ، شرح دلیل حادثه از زبان معاون خدمات شهری

به گزارش وبلاگ ایران، علی اصغر طاهری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 2 ضمن ابراز تاسف از این سانحه و همدردی با خانواده و بازماندگان این نیروی خدوم شهرداری شرح داد: وقتی در یک مسیر و بزرگراه خط بی آرتی قرار می گیرد، عملا ماشین مکانیزه نظافت در یک سری نقاط نمی تواند فعالیت کند و به ناچار باید از نیروی انسانی استفاده گردد. تردد خودروهای شخصی نیز در این مسیر ممنوع است؛ در واقع مسیر بی. آر. تی مسیر فریز شده ای است برای ارائه یک خدمت خاص به شهر.

وی اضافه نمود: با این حال اما یک شهروند با ماشین سواری به این مسیر ورود می نماید که این امر منجر به تصادف با نیروی پاکبان منطقه و در نهایت فوت این فرد می گردد. خط ترمز این خودروی سواری هم حدود 50 متر بوده و حتی بعد از برخورد با کارگر شهرداری، راکب خودرو اصلا توقف نکرده است.

طاهری توضیح داد: البته ما به وسیله دوربین های ترافیکی از بازه ساعت 3 تا 5 صبح را رصد خواهیم کرد تا این خودرو را شناسایی کنیم.

طاهری ادامه داد: معمولا جارو زدن این محدوده که در اصطلاح به آن ده- یک می گویند، به صورت مکانیزه انجام می گردد ولی وقتی محوطه فضای سبز بزرگراه را بازپیرایی می کنیم، برای جمع آوری دپوهای فضای سبز راهی جز استفاده از نیروهای انسانی نداریم تا آنها این دپوها را جمع آوری و کیسه نمایند و در مرحله بعد، انتقال آنها با خودرو صورت گیرد. در واقع چون موضوع جمع آوری دپوی فضای سبز است و نه جارو زدن، باید از نیروی انسانی استفاده کنیم.

هراس های شبانه پاکبان های شهر | از سرقت تا حمله اراذل و اوباش و معتادان | سه پاکبان در یکسال جان خود را از دست دادند

منبع: همشهری آنلاین

به "مرگ یک پاکبان در تهران و فرار راننده متخلف ، شرح دلیل حادثه از زبان معاون خدمات شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ یک پاکبان در تهران و فرار راننده متخلف ، شرح دلیل حادثه از زبان معاون خدمات شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید