هندبال قهرمانی زنان دنیا؛ حریف امشب دختران ایران را بشناسید

به گزارش وبلاگ ایران، تهران (پانا) - تیم ملی هندبال بانوان ایران آخرین ملاقات خود در مرحله گروهی رقابت های قهرمانی زنان دنیا را مقابل قزاقستان برگزار می نماید.

هندبال قهرمانی زنان دنیا؛ حریف امشب دختران ایران را بشناسید

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال بانوان ایران که نخستین حضور خود در رقابت های قهرمانی دنیا را تجربه می نمایند امشب (سه شنبه) از ساعت 20:30 در سومین ملاقات خود در مرحله گروهی این رویداد در برابر قزاقستان صف آرایی می نماید.

تیم ملی هندبال بانوان قزاقستان سابقه کسب عنوان دهم در بازی های المپیک 2008 پکن را در کارنامه دارد و تا به امروز پنج بار در رقابت های قهرمانی دنیا حضور یافته و در آخرین حضور خود در این رویداد در سال 2019 میلادی جایگاه بیست و دوم را در رده بندی نهایی کسب نموده است.

قزاقستان تا به امروز دو بار عنوان نخست رقابت های هندبال بانوان آسیا را بدست آورده است و در آخرین حضور خود در آسیا مقابل تیم ملی هندبال ایران در ملاقات رده بندی به پیروزی رسید و عنوان سوم این مسابقات را بدست آورد.

بازیکنان سرشناس تیم ملی هندبال بانوان قزاقستان در این رقابت ها آبیلدا، الکساندروا و زویاگینا هستند. دانا آبیلدا بازیکن پست پخش 24 ساله و 167 سانتیمتری، ایرنا الکساندروا بغل چپ 27ساله 183 سانتیمتری و زلاتا زویاگینا خط زن 18ساله و 172 سانتیمتری تیم ملی قزاقستان هر سه در باشگاه های کشور قزاقستان شاغل هستند.

قزاقستان در رقابت های قهرمانی دنیا ملاقات نخست خود را در مقابل نروژ با نتیجه 46-18 واگذار کرد و در دومین ملاقات نیز مقابل رومانی 38-17 باخت.

منبع: خبرگزاری پانا

به "هندبال قهرمانی زنان دنیا؛ حریف امشب دختران ایران را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هندبال قهرمانی زنان دنیا؛ حریف امشب دختران ایران را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید