مردم باید از لاستیک های یخ شکن استفاده نمایند اما توان خریدش را دارند؟

به گزارش وبلاگ ایران، جانشین رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در کشور های اروپای غربی که با شرایط سخت زمستانی روبرو هستند اگر قرار بود هر روز این حجم از شن و ماسه بریزند دیگر چیزی از آسفالت خیابان و جاده باقی نمی ماند.

مردم باید از لاستیک های یخ شکن استفاده نمایند اما توان خریدش را دارند؟

به گزارش مهر، تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور فراجا درباره رانندگی در روز های بارانی و برفی و عدم سفر در این روز ها گفت: طبیعی است که در معابر شهری و محور های مواصلاتی در زمان شرایط ناپایدار جوی شرایطی به وجود می آید که به علت لغزندگی راه ریسک تصادف بالا می رود.

وی ادامه داد: در این ایام به شدت تصادفات واژگونی افزایش پیدا می نماید که علتش شرایط جوی و بعلاوه کاهش میدان دید ناشی از مه گرفتگی است و از این رو توصیه می گردد هموطنان به سفر نروند.

سید تیمور حسینی گفت: اگر سفری به آن میزان حائز اهمیت است که نمی گردد به تعویق بیافتد حداقل در طول روز سفر انجام گردد و هموطنان از تردد در ساعات شب اجتناب نمایند، زیرا در شب ها شرایط جوی بدتر می گردد و حتی امدادرسانی هم سخت است.

وی ادامه داد: شهروندان وسیله نقلیه ای که انتخاب می نمایند باید شرایط ایمنی لازم را داشته باشد. یکی از نکات مغفول مانده این است که ما از لاستیک یخ شکن استفاده نمی کنیم.

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در کشور های اروپای غربی که با شرایط سخت زمستانی در چند ماه از سال روبرو هستند اگر قرار بود هر روز شن و ماسه بریزند دیگر چیزی از آسفالت خیابان و جاده باقی نمی ماند.

وی اضافه کرد: در آنجا مردم از لاستیک های یخ شکن استفاده می نمایند. امروز اگر شهروندی بخواهد لاستیک یخ شکن تهیه کند اولاً باید ببینیم در بازار وجود دارد؟ ثانیاً آیا مردم توان خرید این نوع لاستیک را دارند؟

منبع: فرارو

به "مردم باید از لاستیک های یخ شکن استفاده نمایند اما توان خریدش را دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم باید از لاستیک های یخ شکن استفاده نمایند اما توان خریدش را دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید