متخصصان غدد ایرانی در بین برترین های دنیا

به گزارش وبلاگ ایران، رئیس سیزدهمین کنگره بین المللی بیماری های غدد درون ریزو متابولیسم گفت: در سیزدهمین دوره از کنگره غدد، متخصصان ایرانی به رتبه های بالای جهانی رسیده اند.

متخصصان غدد ایرانی در بین برترین های دنیا

فریدون عزیزی رئیس سیزدهمین کنگره بین المللی بیماری های غدد درون ریزو متابولیسم در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ ایران، اظهار کرد: این دوره از کنگره از روز چهارشنبه این هفته به مدت 3 روز شروع شد که این کنگره به طور میانه هر 2 سال برگزار می گردد اما دوره سیزدهم به علت شیوع ویروس کرونا با یک سال تاخیر برگزار گردید.

وی اضافه کرد: در این کنگره تازه ترین دستاوردهای تشخیصی و درمانی در حوزه بیماری های آندوکرین، غدد درون ریز و متابولیسم آنالیز می گردد که دانشجوهای این رشته با حضور در کنگره می توانند از تجربیات متخصصان غدد استفاده نمایند.

رئیس سیزدهمین کنگره بین المللی بیماری های غدد درون ریزو متابولیسم اعلام کرد: تعدادی از بزرگترین متخصصان در این حوزه، طبق رسم هر دوره، جایزه دریافت می نمایند که سال جاری نیز متخصصان ایرانی در جمع جایزه بگیران هستند.

عزیزی ادامه داد: در حال حاضر نیز متخصصان و دانشجوهای ایرانی قابلی هستند که توانسته اند رتبه ایران را در حوزه غدد درون ریز و متابولیسم تاحد قابل توجهی افزایش دهند و با وجود علاقه ای که در دانشجویان تازه دیده می گردد، این فرایند ادامه خواهد داشت.

وی توضیح داد: عایدی متخصصان غدد درون ریز نسبت به دیگر رشته های پزشکی بسیار کم است و بزرگ ترین علتی که دانشجویان را تا رده های بالا و ادامه تحصیل می کشاند، علاقه است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "متخصصان غدد ایرانی در بین برترین های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متخصصان غدد ایرانی در بین برترین های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید