ماموریت غیرممکن برای زیدان

به گزارش وبلاگ ایران، سرمربی رئال مادرید فرصت دارد در دوران بازگشت خود به این تیم برای نخستین بار رکورد سه پیروزی پیاپی را به ثبت برساند.

ماموریت غیرممکن برای زیدان

به گزارش وبلاگ ایران و به نقل از مارکا، مشکل ما این است که هر سه روز باید نشان دهیم که خوب هستیم، این موضوع سختی کار ما است. این جمله زین الدین زیدان پس از شکست برابر مایورکا در لالیگا بود. این اتفاق باعث شد رئال مادرید صدرنشینی را از دست بدهد و بارسلونا جایگزینش گردد. سفیدپوشان به راحتی نمی توانند پیروز شوند و برای کسب سه امتیاز در هر بازی به زحمت می افتند. با این حال تیمی که می خواهد قهرمان گردد باید یک روند ثابت داشته باشد.

22 پیروزی پیاپی برای مادرید کارلو آنچلوتی در فصل 15-2014 اکنون اتفاقی بعید به نظر می رسد. هم چنین سفیدپوشان در فصلی که دوگانه را کسب کردند روند نسبتا ثابتی داشتند. در آن فصل مادرید زیدان تنها در سه بازی از کسب امتیاز ناکام ماند و از 38 هفته 28 هفته صدرنشین بود. سرمربی فرانسوی در آخرین فصل حضورش در مادرید در دوره اول توانست رکورد 6 پیروزی پیاپی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را به ثبت برساند و در نهایت سیزدهمین قهرمانی اش را کسب کند.

دیگر چنین آماری در این تیم دیده نمی گردد. مادرید از شروع فصل گذشته تنها در سه بازی پیاپی پیروز شده است. یولن لوپتگی پس از شکست مقابل اتلتیکومادرید در سوپرجام اروپا توانست در شروع لالیگا ختافه، خیرونا و لگانس را شکست دهد. سانتیاگو سولاری سه بار این کار را انجام داد. او در ابتدا دو بار چهار پیروزی پیاپی را به ثبت رساند و سپس توانست پنج بازی پیاپی را با برد پشت سر بگذارد. با این حال از زمان بازگشت دوباره زیدان سفیدپوشان نتوانستند به روند بردهای خود برگردند. سولاری با پیروزی 4 بر یک مقابل وایادولید به کار خود خاتمه داد و سرمربی فرانسوی با برد برابر سلتاویگو کار خود را شروع کرد. سپس با تک گل کریم بنزما توانست اوئسکا را شکست دهد. این آخرین باری بود که مادرید زیدان توانست پیروزی پیاپی کم تر از سه بازی به دست آورد.

سفیدپوشان در پیش فصل هم نتوانستند یک روند ثابت از خود نشان دهند. سفیدپوشان، فنرباغچه و سالزبورگ را در دو بازی پیاپی شکست دادند. سپس در پنالتی مغلوب رم شدند. در بازی های رسمی دو پیروزی پیاپی به دیدار برابر سویا و اوساسونا بر می گردد. این تیم سپس در داربی بدون گل متوقف شد. زیدان اکنون با پیروزی در ترکیه و تغییر تاریخ ال کلاسیکو با یک برنامه نسبتا ساده روبه رو است و می تواند به رکورد حداقل سه پیروزی پیاپی دست یابد.

مادرید قرار است برابر لگانس، رئال بتیس و گالاتاسرای بازی کند و سپس به مصاف ایبار می رود. در ادامه دوباره فیفا دی بر قرار می گردد. این تیم می تواند پیش از توقف بازی های لیگ به یک روند مناسب برسد. لگانس تیم آخر است و دو تیم دیگر در رتبه های پایین قرار دارند. گالاتاسرای هم در ترکیه نشان داد دفاع ضعیفی دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ماموریت غیرممکن برای زیدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماموریت غیرممکن برای زیدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید