قیمت میوه های شب یلدا اعلام شد ، هندوانه و انار کیلویی چند؟

به گزارش وبلاگ ایران، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار تهران گفت: هندوانه بر اساس کیفیت در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران با قیمت 5هزار، 7 هزار و 9هزار تومان به فروش می رسد که حداکثر سود خرده فروشی آن 35درصد است.

قیمت میوه های شب یلدا اعلام شد ، هندوانه و انار کیلویی چند؟

به گزارش وبلاگ ایران، اسدالله کارگر درباره قیمت میوه های شب یلدا اظهار کرد: انار ساوه حداقل 10هزار تومان، به طور میانگین 20هزار تومان و حداکثر 30هزار تومان در میادین میوه و تره بار به صورت عمده فروخته می گردد که در خرده فروشی ها این محصول حداکثر با 35 درصد سود قابلیت فروش دارد.

وی اضافه کرد: قیمت هر کیلوگرم انار شیراز نیز از 15هزار تومان آغاز می گردد و نرخ میانگین آن 25هزار تومان است و حداکثر با 35هزار تومان در میادین مرکزی میوه تهران به صورت عمده به فروش می رسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار ادامه داد: در صورتی که میوه فروشی در سطح شهر میوه ای لوکس داشته باشد و حتی قیمت آن بالاتر از این نرخ ها باشد در صورتی که فاکتور معتبری از خرید عمده خود ارائه دهد مسئله ای ندارد به طوری که انار لوکس دماوند در میدان مرکزی و به صورت عمده به قیمت 45هزار تومان نیز به فروش می رسد.

وی توضیح داد: قیمت هندوانه نیز بر اساس کیفیت آن در میدان مرکزی میوه و تره بار با قیمت های 5هزار تومان، 7هزار تومان و 9هزار تومان به فروش می رسد که حداکثر سود خرده فروشی آن 35 درصد است.

کارگر اظهارکرد: شرایط فراوری و تأمین میوه های مورد احتیاج شب یلدا و سایر میوه های مصرفی در شرایط مطلوبی قرار گرفته است و حتی در بعضی از محصولات مانند پرتقال شمال به حدی قیمت ها کاهش یافته است که هزینه های باغداران را جبران نمی کند.

وی گفت: قیمت پرتقال شمال در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران بر اساس کیفیت با قیمت های 6هزار تومان، 10هزار تومان تا 15هزار تومان به فروش می رسد.

  • کالاهای اساسی 20 درصد مقرون به صرفه شد | روغن و برنج چند شد؟
  • شیرینی شب یلدا گران می گردد؟ | جدول قیمت انواع شیرینی خشک و تر
منبع: همشهری آنلاین

به "قیمت میوه های شب یلدا اعلام شد ، هندوانه و انار کیلویی چند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت میوه های شب یلدا اعلام شد ، هندوانه و انار کیلویی چند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید