عدالت آموزشی با نگاهی ژرف به مسائل محقق خواهد شد

به گزارش وبلاگ ایران، تهران (پانا) - سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش صبح امروز به همراه یازرلو مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وارد شهر آمل شد.

عدالت آموزشی با نگاهی ژرف به مسائل محقق خواهد شد

معصومه نجفی پازوکی با حضور در همایش دستاوردهای نهضت نصیب برابر آموزشی و تربیتی اظهار کرد: امروز عدالت مسئله ای به قدمت تاریخ بشریت است که ابعاد وسیع و گوناگونی را در برمی گیرد لذا پرداخت سطحی به آن حاصلی در بر نخواهد داشت و مستلزم داشتن نگاهی ژرف به مسائل است.

وی ضمن تقدیر از کوشش های صورت گرفته در راستای تحقق عدالت آموزشی و تربیتی به وسیله دست اندرکاران و دغدغه مندان این حوزه گفت: تنها راه برای کاهش فاصله میان شرایط موجود و مطلوب، طراحی یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده با گام های معین است.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: باید توجه داشت که گام برداشتن در جهت تحقق عدالت آموزشی و تربیتی مستلزم تجزیه اهداف به سطوح مختلف و حرکتی حساب شده و هدفمند است.

لازم به ذکر است نجفی پازوکی در سفر دو روزه خود به استان مازندران با معاونین آموزش ابتدایی 9 استان ملاقات و با آنها در راستای تبیین برنامه های معاونت آموزش ابتدایی گفت وگو خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "عدالت آموزشی با نگاهی ژرف به مسائل محقق خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدالت آموزشی با نگاهی ژرف به مسائل محقق خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید